Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Faline schreef:Berdien schreef:Hoe doen jullie dat dan met werken? Ik werk gewoon 40 uur in de week en kan niet tegen m'n werk zeggen 'sorry, tis warm. Tot in de winter'.
Ik geef autorijles. Lang leve de airco.

Het was wárm maar nog wel te doen. Ik had wel een hatelijk warmteresistent stalgenootje mee, terwijl ik heftig zwetend te paard zat (en over het erf scharrelde) was er bij haar niet één drupje zweet te bekennen. Vreselijk dat soort mensen
Scum schreef:Ben net naar de les geweest (kijken), met een handdoek in mijn hand waarmee ik elke 10 seconden mijn hoofd moest afvegen.
Je hebt inderdaad van die mensen die met 33 graden nog steeds niet zweten. Die hebben misschien een diepvrieselement in hun hoofd geimplanteerd zitten....
Cil_ schreef:Wie heeft er last van een "kort lontje" als hij/zij het heel warm heeft?
Ik. Je moet me echt niet in de weg staan nu want ik vreet je op. 'Gelukkig' schijn ik dan ook wel zó allemachtig kwaad te kunnen kijken dat mensen vanzelf wel opzij gaan en hun mond houden.
Die keer dat ik vier paarden tegelijk de enige boom in kreeg door simpelweg met een emmertje water en een spons de wei in te lopen vergeet ik ook niet meer. Dat was letterlijk rofl. Vooral omdat er een kennis bij het hek stond, dat zo eens bekeek en heel droog opmerkte dat ze er waarschijnlijk niet echt zin in hadden.

Mallorka schreef:phormicola schreef:Pffff, kom kwa eten nu niet verder dan sla, komkommer, tomaat en een stukje koude kip. Wat eten jullie zoal 's avonds?
Ik heb vandaag op een paar ijsjes en ijsblokjes geleefd, 'gewoon voer' krijg ik niet weg, ben al de hele dag misselijk

phormicola schreef:Check m'n post over electrolyten. Echt het verschil tussen rottige, misselijke dagen en te warme dagen maar je wel OK voelen