Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb nog aardig wat pijn, maar ik kan nu al niet wachten tot ik eindelijk weer mag rijden.. 
Ik kan max. tot 90 graden buigen, verder gaat echt niet want dan verga ik van de pijn.. Mijn fysio wilde even uittesten of ik inderdaad niet verder kom, oef dat heb ik gevoeld.. 
Omdat ik rechts ben, vang ik snel op met rechts, maar dit is dus mijn 'verkeerde' been, dus ik heb heel wat scheldwoorden uit mijn mond horen komen, want wat deed dat verschrikkelijk zeer..
Vanavond weer naar de fysio, benieuwd wat ik dan weer moet doen..
Pauline schreef:Veulen wat een enorme ellende als je zoveel pijn hebt, het kleintje gewoon echt niet goed. Lijkt me dat je beter of een andere fysio zoekt of wacht? Klinkt heel naar iig, sterkte.
Ik heb net eindelijk weer kunnen sporten! Zonder daarna plat te liggen. Niet veel springen en niet alles kan maar het voelt goed om weer wat aan mijn lijf te doen.
Dat is toch wel goed nieuws
Beetje beweging kan zo veel helpen.
Het doet inderdaad ontzettend zeer als je op je verkeerde been terecht komt. Waarom mag je eigelijk niet fietsen als je gewoon kan lopen? Ik kan namelijk ook lopen, ( het ziet er nog niet zo soepel uit maargoed
) maar ik mag ook fietsen. Al hoewel ik wel een elektrische fiets heb.
Even het kleurverschil wegzonnen
. Veel geoefend gister met lopen. Misschien iets teveel aangezien m'n enkel heel dik werd. Maar het gaat zó goed dat ik zó graag wil oefenen... 
Ik was op controle en de ontsteking is verbeterd maar zeker niet weg en ik heb een sportverbod gekregen voor 6 weken en nieuwe ontstekingsremmers. Zucht.
Weer wat oefeningen gedaan, ging beter als ik had verwacht!
Kon al aardig wat gewicht omhoog tillen zonder pijn, fysio stond er zelfs versteld van! 
Kan mn been nog niet goed naar achter krijgen om de 'draaibeweging' te maken zegmaar, omdat er dan te veel rek op m'n kniebanden komt te staan.
Lijkt me ook best leuk om te hebben!
Heerlijk dat je gewoon weer wat kan doen!

. Kon zelfs m'n paard uit de wei halen, oh wat was ik blij
.