Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
naomi_g1998 schreef:Ik hoop trouwens ook dat ik hierna iets meer zelfvertrouwen heb. Misschien ga ik mijn eigen lichaam nog mooi vinden ook!
Denk dat het bij mij komt doordat ik gewoon langzaamaan volwassen ben geworden, mezelf een beetje heb gevonden, en ik heb een beetje schijt aan wat mensen overal van vinden.

Joycebunny schreef:Gekopieerd van een andere site :
- Water met citroensap kan je helpen om gewicht te verliezen. In citroenen zitten pectine vezels welke je hongergevoel kan tegengaan. Water helpt natuurlijk ook een handje: vaak denk je misschien dat honger hebt, maar heeft je lichaam extra vocht nodig. Drink dus eerst een groot glas water met een citroenschijfje of sap en grote kans dat je daarna geen honger meer hebt.
- Vers citroensap in lauw/warm water helpt je spijsvertering om gang te komen. Citroenen zitten ook nog eens vol met mineralen en vitaminen die je lichaam van binnenuit ‘schoonmaken’ waardoor je darmen beter hun werk kunnen doen. Het resultaat: minder kans op een opgezette buik.
- De vitamine C in citroenen helpt ook tegen puistjes en fijne lijntjes – je krijgt hierdoor van binnenuit een mooie huid. Citroen wordt dan ook vaak verwerkt in reinigers voor je gezicht.
Met andere woorden kan het imo ook niet slecht zijn voor de workout
Wilke93 schreef:Doanique schreef:Ik heb alleen maar suiker met zoetstoffen waar niks in zit. Deze komen uit het shake-dieët van mijn vader. Het helpt niet om gewicht te verliezen, maar hij mocht alleen water en koffie dus dat was voor als de smaak van water verveelde. Lekker spul.
Weet je toevallig hoe dit heet? Volgens mij hebben wij ook zoiets staan..
Wilke93 schreef:Beetje offtopic, maar toch: http://www.nsmbl.nl/omg-over-7-jaar-is- ... wereld-op/ haha