Bah wat een vervelend verhaal. Heel veel sterkte voor jou en je familie!
Zoolgangster
Geplaatst: 14-12-13 21:41
TS, ik lees net je topic, wat is dat schrikken dat iemand die zó jong is al een herseninfarct kan krijgen. Wel fijn dat jouw zus al weer zin heeft in peertjes ik hoop dat ze er weer lekker van kan genieten.
Met mij gaat het op zich goed, ben het alleen thuis zitten alleen een beetje beu haha.
Het blijkt dat ze in het ziekenhuis in Goes een grote blunder zijn begaan, er zit niet 1 prop maar meerdere proppen. Gelukkig zijn de meeste proppen alweer een eind weg. Morgen word mijn zusje geopereerd, ze gaan een inwendige drain aanleggen om het hersenvocht af te voeren. Met deze drain zal ze ook weer mogen zitten en uiteindelijk lopen.
Goes en Vlissingen maken helaas wel vaker blunders. Ken meerdere cases waarin ze dingen over het hoofd hebben gezien. Gelukkig is ze op tijd naar Rdam overgeplaatst. Jij ook sterkte, alleen zitten is niet leuk, vooral niet met zo een rede.
Nou vannacht is ze omgeslagen, ze kreeg hele erge koorts en de arts is met spoed naar haar toe gekomen. Ze krijgt nu een overdosis aan antibiotica en bloedstollers zodat ze vanmiddag naar de O.K kan.
Nou blijkt dat ze toch niet geopereerd gaat worden, ze gaan alleen de drain opnieuw plaatsen. Maar wel gewoon een die buiten haar lichaam uitkomt, ze plaatsen wel een katheter om de urine af te voeren. Ze vermoeden dat ze een hersenvlies ontsteking heeft...