Al een week niet lekker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emma_s_girl

Re: Al een week niet lekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 08:41

Sterkte en succes zo meteen. Hopelijk kunnen ze snel iets voor jou betekenen.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 09:15

succes!!!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:25

Hoe was het?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 10:40

Eindelijk duidelijkheid wat het is en waar het zit. Het is m'n eierstok en hij zit op een best rare plek. Hij zit in m'n lieskanaal en stukje in de buikwand. Is dus logisch dat ik zoveel pijn heb met dingen doen.. Het is zeker dat er een operatie komt. Alleen wil hij nog overleggen deze week met collega's wat hij het best kan doen; terug halen naar de juiste plek of eruit halen. Dit gaan ze overleggen met elkaar en dan moet ik dinsdag komen en hoor ik welke operatie het wordt. Maar hoor dus dinsdag wat ze willen doen en dan moet ik als het kan geregeld worden meteen door naar apotheek, verpleegkundige en anesthesist.

Hij wil me binnen nu en eind van jaar/begin nieuwe jaar opereren (kijk operatie en dan direct handelen). Maar wel zo snel mogelijk in ieder geval.. Dus dinsdag weet ik meer en kijken ze of ze al een operatie dag kunnen afspreken. Veel info, met nieuwe afspraak maken werd wel effe teveel en kwamen de tranen. Toch best rottig, maar fijn dat er actie ondernomen gaat worden.

Suusje1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 10:48

Fijn dat je eindelijk duidelijkheid hebt!! En gelukkig dat het niet iets anders was! Sterkte met de operatie, voor nu lekker even de tijd nemen om alles te laten bezinken...

Mirjam79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:00

Gelukkig dat het probleem niet groter blijkt te zijn en dat ze zo snel al actie willen ondernemen. Toch wel een fijn gevoel denk ik, nu je wat meer duidelijkheid hebt.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:40

Bah, toch niet helemaal wat je wilde horen. Maar wel fijn dat ze zo snel handelen. Ben benieuwd naar dinsdag.
Laat t lekker even rustig bezinken :(:).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 11:48

He wat vervelend , maar ben je dan uhm ik durf het niet te zeggen onvruchtbaar? Fijn dat ze snel actie ondernemen!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-13 11:59

Niet echt iets wat ik wilde horen, maar aan de andere kant wel fijn dat er in iedergeval iets gevonden is. En ze daar wat aan kunnen en gaan doen.

takkie_muis ik heb nog 1 eierstok over mocht deze eruit gehaald worden. Maar het is nog afwachten voor welke operatie ze kiezen.

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 12:02

Ik vind het best schrikken.
Heel sterkte de komende tijd.
Fijn dat de operatie zo snel kan plaatsvinden.

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 13:00

Best schrikken. Aan de ene kant fijn dat je duidelijkheid hebt maar aan de andere kant ook weer erg spannend,nogmaals heel veel sterkte gewenst!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 15:49

Zoiets is ook best schrikken dat is zeker. 'gelukkig' is het wel iets waar ze relatief simpel iets mee kunnen doen en wat ook daarna niet voor klachten hoeft te zorgen. Kijkoperatie kan zonder de buikspieren echt los te snijden en ook met een eierstok kun je kinderen krijgen. Neemt natuurlijk niet weg dat het iets ingrijpends en spannends is. Succes met de komende operatie!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-13 17:30

Komt goed, dit is schrikken maar het had nog veel slechter nieuws kunnen zijn.
Succes!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-13 12:01

Bedankt allemaal! :)

Judith_ De gyn vertelde dat hij ook nog goed na moest denken hoe ze in het lieskanaal gaan komen; dit omdat het een lastige plek is het er weer uit te halen. En er veel zenuwen omheen zitten. Daarom ook niet relatief simpel..

Ben weer een dagje op stage.. Heb besloten dat mijn lijf nu echt even voor gaat en ik zo eerder weg ga van stage.
Laatst bijgewerkt door PINK op 13-12-13 12:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 12:09

Geen leuk nieuws, maar toch wel fijn dat ze weten wat ze eraan kunnen doen. Heel erg veel sterkte de komende tijd en inderdaad gaat je lijf voor.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-13 19:02

Je weet nu in ieder geval waar het probleem ligt! Leuk nieuws is het niet, vooral als je wel je eierstok moet gaan missen.. In ieder geval, succes met de operatie. Kijkoperatie valt reuze mee gelukkig :(:)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-13 11:08

Kim_14 zeker fijn dat ze er iets aan kunnen en gaan doen! :)

Leffroi dat is nog even afwachten of die verwijdert wordt of niet. Kijk operatie valt zeker mee. Maar uit wat de gyn zei wordt het iets lastiger omdat de eierstok in het lieskanaal zit en dat heel dun is.

Dacht gister wel even mee te helpen met huis schoonmaken. Toch iets te zwaar voor m’n lijf.. pijn kwam meteen opzetten. Niet zo slim van me dus.. Nog 2 dagen en dan eindelijk volledige duidelijkheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 18:20

Weet je al meer TS?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 18:21

Bezoekje aan het zkh was wel redelijk. In eerste instantie willen ze alles op alles zetten om de eierstok terug te halen naar de juiste plek tijdens de operatie. Maar omdat ze niet zeker weten of het lieskanaal zich helemaal heeft afgesloten aan beide kanten is het de vraag of het wel kan. Mocht het aan beide kanten dicht zitten wordt hij er volledig uit gehaald lees; snee gemaakt opzij en er uit getrokken. Ze doen deze operatie bijna nooit tot niet, dus is wel een beetje spannend.. Was ook geen informatie boekje over.. dus is nog allemaal spannend tot de operatie voorbij is. Maar wordt waarschijnlijk wel pas volgend jaar. In de kerstvakantie is er geen OK.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:09

Vervelend dat het nog zo'n tijdje duurt. Weet je al wel ongeveer welke datum of is dat nog helemaal niet bekend? Kunnen ze je iets geven waardoor de pijn dragelijker wordt, of moet je tot die tijd zo rond blijven lopen?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 20:15

Pff goed spannend.. Zullen ook niet veel ervaringen over zijn gok ik, maar soms wil je die ook niet weten denk ik.

Hopelijk voor jou kunnen ze nog de eierstok op zijn juiste plek terug zetten. Maar wat ik me afvraag, weet niet of jij het ook weet hoor, maar is dit aangeboren of vergroeit?

Hopelijk kunnen ze je inderdaad pijnstilling geven en hebben ze snel een OK ter beschikking.. :(:)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-13 20:56

Moet, mag gewoon pijnstilling slikken. :) Heb vandaag ibuprofen liquid caps (400 mg) gehaald. En die werkt tot nu toe vrij goed. Er is nog geen datum bekend, de brief valt vanzelf door de brievenbus. Dus het is afwachten..

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 18:22

Ben je al wat wijzer ts?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 22:22

Hoe is het?

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 23:32

Leffroi heb je post niet gezien, sorry.

Het gaat met ups en downs. Inmiddels besloten om voorlopig even niet meer te rijden. Onverantwoord om er met pijn op te gaan. De pijnstilling helpt, maar niet altijd helaas.. vooral in maandelijkse periode wordt de pijn heviger. Heb nog niks gehoord, al wordt je het wachten wel zat. Maar ik wacht geduldig af. :)