Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
chevax schreef:@Menino: hoeveel mensen ken je die daadwerkelijk verslaafd zijn aan iets? Is dat ook niet iets waardoor mensen hun eigen verantwoordelijkheid uit de weg gaan? "Ja, maar ik ben echt verslaafd aan chocola, dus kan ik niet minderen".
....
.
papagroom schreef:Maar wat is gezond?
Een groot deel van de gewassen die gebruikt worden zijn genethischgemanipuleerd.
Wat betekend dat nou eigenlijk.
Soja bv wordt zo verbouwd dat ze tegen glyfosaat kunnen,het land wordt dus met roundup bespoten,onkruid gaat dood,maar soja niet.
Prachtig,en erg handig zou je zeggen.
handig wel,maar prachtig niet.
Het glyfosaat wordt namelijk wel door de plant opgenomen,en komt zo in de voedselketen terecht.
Grote kans dus dat jou soja drankje een glyfosaat besmetting heeft.
Flyfosaat wordt overigens biologisch afgebroken in AMPA`S....cumulatief,kankerverwekkend,en veroorzaker van oa parkinson,en ook nog eens grondwaterbelastend(dit speelt tijdens het gebruik van roundup)
Eet smakelijk.....

Diepvriesspinazie ook top, hoewel vast verschrikkelijk bewerkt. Altijd nog een betere keuze dan pizza, mc donalds, kapsalon oid denk ik dan maar

ze blijven daar waar ze staan! _Tara_ schreef:russel schreef:Is dat zo? Ik het altijd de rode bus, maar die moet op...en met chips kan ik de zak nog dicht doen..
Dit zijn de ingrediënten: Gedehydrateerde aardappelen, plantaardige olie, plantaardig vet, rijstbloem, tarwezetmeel, emulgator: E 471, maltodextrine, zout, gemodificeerd rijstzetmeel.
) Als ik nu cola drink, dan vind ik het ook behoorlijk zoet smaken, dat had ik eerst ook niet.
chevax schreef:Pringles zijn toch enorm slecht, was laatst een artikel van online. Pringles bevatten toch heel erg weinig aardappel, maar is een chemisch papje van rijst?
Gisteren in de supermarkt viel het me voor het eerst op dat er op een vleesverpakking stond "met toegevoegd water". Had ik nog nooit gezien, is dat al langer?
russel schreef:_Tara_ schreef:
Dit zijn de ingrediënten: Gedehydrateerde aardappelen, plantaardige olie, plantaardig vet, rijstbloem, tarwezetmeel, emulgator: E 471, maltodextrine, zout, gemodificeerd rijstzetmeel.
Hihi, heb jij hem in de kast staan?

Er zijn nog merken die chips verkopen met als ingredienten alleen olie, zout en aardappel. Volgens mij zelfs lays naturel bv. Daar zit verder niks geks bij. chevax schreef:Pringles zijn toch enorm slecht, was laatst een artikel van online. Pringles bevatten toch heel erg weinig aardappel, maar is een chemisch papje van rijst?
Gisteren in de supermarkt viel het me voor het eerst op dat er op een vleesverpakking stond "met toegevoegd water". Had ik nog nooit gezien, is dat al langer?
chevax schreef:Pringles zijn toch enorm slecht, was laatst een artikel van online. Pringles bevatten toch heel erg weinig aardappel, maar is een chemisch papje van rijst?