Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Ik ben er ook net vanaf maar zal je net zien dat ik net in mn strandhuis ben aangekomen en erachter kom dat ik mn pul ben vergeten mee te nemenblijf tot vrijdag en mis m in principe alleen morgen tenzij ik m vandaag ook ben vergeten
poedersuiker!
antje_vip schreef:Zertab schreef:Leuk, ongesteld op school.
Helemaal als je niks bij je hebt. Ik heb me ooit bij de afdelingsleider gemeld (een man): Hoi, ik ben ongesteld geworden en heb geen maandverband mee, mag ik naar huis? Ik schaamde me dood, maar mocht gelukkig wel gaan
antje_vip schreef:Zertab schreef:Leuk, ongesteld op school.
Helemaal als je niks bij je hebt. Ik heb me ooit bij de afdelingsleider gemeld (een man): Hoi, ik ben ongesteld geworden en heb geen maandverband mee, mag ik naar huis? Ik schaamde me dood, maar mocht gelukkig wel gaan
Sassii schreef:Haha, ik dacht echt dat ik de enige was....
Ooh, bij ons doen ze als meisje zijnde wel makkelijk over als je even naar huis wil. Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt dat ik was doorgelekt. Dus ik naar de conciërge (een man) en ik heb gewoon gezegd : 'Meneer, ik ben net doorgelekt, mag ik even naar huis een andere broek aandoen?' Hij : 'Ja joh meid, ga maar even naar huis. Geen probleem!'
Ze kunnen je moeilijk met een rode vlek in je broek rond laten lopen...