leuke kleurtjes Ik ga zo even een nieuw rondje uitproberen. Is 17km weet alleen niet van somige stukken hoe het asfalt is en of er wel asfalt is...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amanda_T schreef:Bij de Aldi verkopen ze goede smeerolie! Hebben ze regelmatig, spuit busje kost geloof ik nog geen 2 euro! Gebruikte het bij mn oude skates regelmatig. Vanavond een rondje van 10.5km gedaan. Gisteren zaten mn nieuwe skates nog erg strak, nu al wat beter, de schoen gaat echt naar mn voet staan! Heb nu deze:
http://www.henrys-sportshop.nl/fitnes-s ... -1781.html
Gekocht bij My Way Sport in breda. Heb wel gruwelijke spierpijn, tegen de wind in viel tegen. Misschien was en sportschool in de ochtend en skeeleren in de avond iets teveel!
, dat is hier geen optie denk ik
dus deed er wat langer over
... Ik zou er ook geen tijd voor hebben ivm het bezoek in het ziekenhuis bij m'n moeder heb ik niet zo veel tijd achter elkaar "vrij" helaas.. Misschien maar eens tijd maken om het langzaam op te gaan bouwen...
Kan je lekker rondjes skeeleren, en trucjes oefenen (hellingen op en af, pootje over, rondje draaien)
, ga ik volgende keee doen. 
me nieuwe skate's
ik wil wel graag nieuwen, want mijn sluitingen doen het niet zo goed meer, en ik krijg onwijs last van mijn wreef. De schoen is ook heel hard. Op zoek naar goede softboots dus
Twee keer in het gras gestopt, omdat ik te hard ging en niet meer op tijd kon remmen. Bij de eerste keer was het een lange glooiende helling, op het eind kon je links af (haaks) en even verderop stopte het pad. Maar ik ging dus te hard, dus ben maar geland in het gras. Paar schrammen op mijn arm, beurse knie, dikke slaap en een kapotte zonnebril eraan over gehouden.