Zahlina schreef:Autisme een epidemie? Heb je überhaupt enig idee wat autisme is of gooi je graag met termen die de mensen gebruiken om maar niet te enten? Om dit soort onzin kan ik mij echt heel kwaad maken. Zo kwetsend voor alle mensen die onder het hokje autisme vallen.
Deze reactie van jouw is wel erg typisch. Ja ik weet wat autisme is en nee ik strooi niet met termen die populair zijn binnen de antie beweging.
Als jij je een beetje had ingelezen in het autisme dan had je geweten dat de stijgingen van mensen met autisme zo hoog is dat er door de wetenschap gesproken wordt van een epidemie.
http://nos.nl/artikel/357095-autisme-vs ... nomen.html[/quote]
Hoezo is mijn reactie typisch? Omdat ik een vorm van autisme heb? Omdat ik autisme heb of onder hokje val ben ik dus typisch?
Als jij je had ingelezen in wat autisme precies is en hoeveel mensen er wel niet onder vallen, dan zou je weten dat je het niet krijgt van inentingen. Net zoals een andere bokster(er) al opmerkte is dat we tegenwoordig zover zijn dat de lichtere vormen van autisme nu wel naar boven komen, terwijl we vroeger allemaal onder het hokje onhandelbaar vielen.
Mijn broertje is autisme, mijn vader waarschijnlijk ook, ik heb een andere vorm van autisme, ik ben HSP, en nee dat heb ik niet gekregen van een enting. Net zoals mijn vader dat niet heeft gekregen van een enting, mijn broertje niet en mijn neef ook niet.
Een spuit met stoffen verandert niks aan je hersenen waar mee je geboren bent. Je krijgt op zo'n jonge leeftijd al entingen dat je helemaal niet kan bewijzen dat iemand daarvan autisme krijgt, omdat autisme op baby leeftijd moeilijk vast te stellen is. Autisme komt pas op later leeftijd naar voor als kinderen zich echt gaan ontwikkelen.
Het is gewoon weer een slap excuus omdat mensen geen betere excuses hebben om niet te enten.