xSlvna schreef:Seks is voor voorplanting, niet voor plezier!![]()
Daarom is het fout.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat mannen graag met losse flodders schieten is over het algemeen wel bekend
Ik ben toch wel heel benieuwd wie dat in dit topic allemaal gezegd heeft? Heb je een paar quotes?Citaat:enkel mannen mogen naar believen rondhupsen...
Biebabeloeba schreef:Na heel deze discussie gelezen te hebben, vraag ik mij echt af waar de vrouwen in de jaren '60 en '70 voor gestreden hebben...blijkbaar bestaat er toch niet zoiets als Free Sex voor vrouwen, enkel mannen mogen naar believen rondhupsen...Ik dacht dat gendergelijkheid de laatste jaren door iedereen wel steeds meer en meer als vanzelfsprekend werd beschouwd, maar hier wordt duidelijk dat veel mensen nog steeds meten met 2 maten en 2 gewichten.
Ik heb een vaste relatie, pak de pil en ben getest, dus nee, ik heb geen condoom op zak. Daarvoor vond ik ook al dat het de man was die voor het condoom moest zorgen. Heb er wel een paar rondslingeren op mijn kamer, dus in case of is er altijd wel een mogelijkheid, zelfs al moest de man die vergeten![]()
Anyways, don't be a fool, wrap your tool is een raad aan alle mannen, en daarom vind ik dat zij daarvoor moeten zorgen. Ik bescherm mijn lichaam (pil tegen zwangerschap en mogelijks condoom tegen SOA), zij moeten hun lichaam beschermen.
Geryon schreef:Biebabeloeba schreef:Na heel deze discussie gelezen te hebben, vraag ik mij echt af waar de vrouwen in de jaren '60 en '70 voor gestreden hebben...blijkbaar bestaat er toch niet zoiets als Free Sex voor vrouwen, enkel mannen mogen naar believen rondhupsen...Ik dacht dat gendergelijkheid de laatste jaren door iedereen wel steeds meer en meer als vanzelfsprekend werd beschouwd, maar hier wordt duidelijk dat veel mensen nog steeds meten met 2 maten en 2 gewichten.
Ik heb een vaste relatie, pak de pil en ben getest, dus nee, ik heb geen condoom op zak. Daarvoor vond ik ook al dat het de man was die voor het condoom moest zorgen. Heb er wel een paar rondslingeren op mijn kamer, dus in case of is er altijd wel een mogelijkheid, zelfs al moest de man die vergeten![]()
Anyways, don't be a fool, wrap your tool is een raad aan alle mannen, en daarom vind ik dat zij daarvoor moeten zorgen. Ik bescherm mijn lichaam (pil tegen zwangerschap en mogelijks condoom tegen SOA), zij moeten hun lichaam beschermen.
Vind dit toch wel echt een grappige post. Ten eerste ben ik helemaal nergens tegen gekomen dat enkel mannen naar believen mogen rondhupsen. Dat maak je er zelf van.
Daarnaast zit je zo te zeiken over (on)gelijkheid maar vindt je alsnog dat de man voor het condoom moet zorgen.
Sammie schreef:Ik ben toch wel heel benieuwd wie dat in dit topic allemaal gezegd heeft? Heb je een paar quotes?Citaat:enkel mannen mogen naar believen rondhupsen...
Biebabeloeba schreef:Geryon schreef:
Vind dit toch wel echt een grappige post. Ten eerste ben ik helemaal nergens tegen gekomen dat enkel mannen naar believen mogen rondhupsen. Dat maak je er zelf van.
Daarnaast zit je zo te zeiken over (on)gelijkheid maar vindt je alsnog dat de man voor het condoom moet zorgen.
[/quote]Geryon schreef:Dat wil dan ook niet meteen zeggen dat ze gelijk zijn. Jij zegt dat de man voor de condoom moet zorgen. Dat vind ik niet gelijk want jij wilt ook geen soa. Dan kan je wel zeggen dat jij ze ook thuis hebt, maar dat is alleen maar voor de zekerheid.
Biebabeloeba schreef:Geryon schreef:Dat wil dan ook niet meteen zeggen dat ze gelijk zijn. Jij zegt dat de man voor de condoom moet zorgen. Dat vind ik niet gelijk want jij wilt ook geen soa. Dan kan je wel zeggen dat jij ze ook thuis hebt, maar dat is alleen maar voor de zekerheid.
Aangezien ik geen seks heb op het wc, maar bij mij thuis of bij iemand anders thuis, en ook geen seks heb met zomaar iemand zonder condoom, zal ik geen soa krijgen.
Mannen en vrouwen zijn gelijk, punt. Dat wil zeggen dat zowel mannen als vrouwen mogen genieten van hun leven, en van casual seks als ze daar zin in hebben. Vrouwen dan afdoen alszijnde 'makkelijk' of zeggen dat ze gepakt worden, is heel denigrerend. Men zegt dat niet over mannen die seks hebben (dat ze gepakt worden door vrouwen of zich zomaar laten nemen door elke vrouw), dus waarom wel over een vrouw?
Sammie schreef:Kort maar krachtig je hebt dus een onjuiste conclusie getrokken. Daardoor heeft de rest van je post eigenlijk ook de onjuiste inhoud.

Het ging om deze opmerking en zoals ik op de vorige pagina al aangaf vind ik die van lieveli geen quotes waarbij aangetoond wordt dat vrouwen vinden dat mannen maar rond mogen hupsen. Ik mocht mij sterk vergissen, maar volgens mij werden die quotes aangehaald omdat er denegrerende opmerkingen gemaakt worden over vrouwen. Dus niet om aan te tonen dat mannen maar alles mogen doen en dat dat oke is.Citaat:Geen quotes nee, maar dat maak ik ervan,

En ik gok dat dat voor de meesten zal gelden.Citaat:Voor mij geldt precies hetzelfde voor mannen. Maar dan in andere woorden
Probeerde het nogmaals uit te leggen, maar ik lees zelf toch wat frustratie terug.
Biebabeloeba schreef:Geen quotes nee, maar dat maak ik ervan, aangezien elke vrouw die nog maar durft een condoom met zich mee te dragen, wordt omschreven alszijnde makkelijk te pakken ed., maar van de man zijn kant wordt er natuurlijk niets gezegd. De vrouw wordt als 'makkelijk' omschreven, maar wat maakt dat van de mannen? Je bent toch met 2 lijkt mij, maar de mannen worden hier helemaal buiten beschouwing gelaten. Daardoor komt het op mij over dat vrouwen veroordeeld worden alszijnde makkelijk, terwijl zij juist voor hun lichaam willen zorgen door een condoom mee te hebben, terwijl de man, die ook aanwezig is en ook zijn lichaam zou moeten beschermen, niets 'misdoet'.