Wow iedere avond baantjes gezwommen??? Sjonge en zwemmen is al zo pittig voor je lijf. Ik heb idd 100% gekregen. Kon niet anders. De kanker was te agressief om te minderen.
Ja, was 10 meter badje hooguit en dan baantje en dan ff rusten en vooral op mijn rug gezwommen dat is minder vermoeiend. Bij mij is het zo dat het in begin heel beroerd ging na een kuur en zodra het dan omsloeg naar beter het ook rap beter ging. Fiets b.v ook naar de kerk is ong 10/15 min al scheelt het dat ik een electrische fiets heb. Lopen is een grotere uitdaging
Heb ook vo or eerst weer schepijs en rood vlees op, jummie
Vooral mooi om te lezen hoe rete positief je erin staat Rachel, al is een badje 10 meter, je doét het wel! Sterkte komende tijd ook weer, er komen nog genoeg zware dingen aan zo te lezen..
Spannend hoor! Zie je er tegenop of zie je er naar uit? Uiteraard is een operatie niet niks maar kan me voorstellen dat je het buiten het spannende gedeelte ook erg naar uit kijkt.
Het is heel dubbel, ene kant zou ik liefst maandag nog gaan want is weer stap verder in het proces. Andere kant vind ik het best pittig, mijn lijf zal nooit meer hetzelfde zijn daarna
trustHim
Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 13:42
Nou nog een paar uur voor de operatie. Over 24 uur is het als het goed is achter de rug. Morgen om 8 uur word ik verwacht. Begin nu sinds vanmorgen wat gespannen te raken