Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:43

Raponsje schreef:
?..een spierpercentage van 84% ....

Dat kan toch niet eens.. }:0

Bovendien lijkt me dat niet het allerbelangrijkste als je in een sportschool werkt.
In mijn sportschool zijn de medewerkers niet super gespierd, eerder atletisch.

Hij heeft het niet begrepen denk ik. :(:)

Dag 3 van week 2 zit er ook weer op..het lijkt alsof ik al iets strakker ben maar het kan ook dat ik dat graag wil zien. :o

Raponsje

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:47

Hij dacht waarschijnlijk dat ik onder de indruk zou zijn dat iemand van 18 zo gespierd is dus die zou er dan wel veel verstand van hebben.

Ik heb hem een mail terug gestuurd dat we alleen gediplomeerde instructeurs aan nemen maar nog wel opzoek zijn naar een schoonmaakster.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:48

:=

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 14:50

_O-

Ik kom niet meer bij.

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 14:53

Ik ben benieuwd hoe hij daar op gaat reageren _O-

Nou, hier omkleden en aan de slag. Heb nou 3 dagen niet geshred, maar wel het challenge-schema van een vriendin aangehouden en gisteravond bij karate geweest.

schnappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 15:24

Mariska85 schreef:
Pfoe...net weer workout 5 van Body relovution gedaan en hij is nogsteeds zwaar! Ik ben er dan ook voor mezelf uit dat ik week 6 nog een keer extra ga doen, dan maar een week later klaar. Workout 5 (met name circuit 3 met de armen)valt me nogsteeds vies tegen en ik zou hem nog maar 1x hoeven doen -O- Workout 6 gaat me wel aardig af, wel zwaar maar niet zoals 5.

Schnappie; Leuk dat je ook Body Revolution doet! Welke week zit jij nu? Knap dat je 2 workouts aandurft op een dag, dat red ik niet+dat ik al de hele dag loop op mijn werk!

Ik ben vandaag weer begonnen met week 1 :+ eigenlijk zou ik week 2 nu ingaan maar heb weinig kunnen doen afgelopen week.... Ik vind 2 workouts wel lekker maar heb mezelf voorgenomen dit alleen te doen als ik daar de tijd voor heb en anders gewoon 1 workout. ( merkte dat ik van mezelf er 2 moest doen waardoor ik bij tijdsgebrek het dan helemaal oversloeg... kromme redenering ik weet het :o )

Jij bent al een heel eind op weg!! Bevalt het resultaat je tot nu toe?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 15:33

Weet je wat vreemd is? Ik begin dat zweterige, buiten-adem-zijnde gevoel na afloop van een workout steeds meer te waarderen :+

Eigenlijk wil ik mezelf weer opmeten omdat het een week geleden is, maar ben met de workouts eigenlijk geen steek verder omdat ik niet zo heel veel kon/mocht doen. Had mezelf voorgenomen me per 10 dagen van de shred te meten en niet per week. Ach ja, tussendoor even meten kan vast geen kwaad toch :+

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 15:40

Ik heb ook van die rare redeneringen hoor! Als ik 1 dag oversla dan denk ik; dan kunnen we de 2e dag ook wel overslaan enzenz. Daarom moet ik me echt aan dat schema houden, ik wissel alleen wel eens wanneer ik een rustdag hou.

Bevalt me voor de rest erg goed! Ik heb alleen niet hiervoor de shred afgemaakt (tot dag 13 gekomen ong.)vond dat echt te saai en dan heb ik geen motivatie meer...dan weet je het vervolg wel :=
Dit is lekker afwisselend, wel zwaar waarschijnlijk omdat ik de shred niet afgerond heb.

Ik ben vanaf nov. anders gaan eten(voornamelijk kleinere porties en wat minder pasta) en vanaf ong half januari shred begonnen en tot nu toe +/- 11 kg en 2 broekmaten kleiner en merk dat alles wel wat strakker word *\o/* Maar ik heb niet zoals de meeste hier zoveel meer energie. En na het sporten ook niet <<) Weet niet hoe dat komt.

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:33

Met het sporten krijg ik wel een lekker ritme nu. Doe soms ook 2 workouts op een dag, probeer daar eigenlijk ook maar een gewoonte van te maken.

Maar dat eten vind ik enorm lastig om goed te doen. Volgens mij eet ik ook eerder te weinig dan te veel, maar ik vind het heel lastig om uit te vissen hoe het nou eigenlijk moet.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 16:53

Je kan veel inspiratie opdoen in het Wat heb jij allemaal gegeten topic :)
Daar zitten een aantal bokkers met heel keurige eetlijstjes.

En verder een valtaf of eetmeter bij houden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:03

Vandaag het eens gedaan zonder tussendoortjes :)

Ontbijt:
1 broodje met boterham en klein laagje boter

Lunch: Precies zelfde

Diner:
100 gram witte rijst (gekookt met een bouilon blokje)
100 gram soepgroente (kon zo snel even niks anders vinden)
150 gram kipfilet

En vanavond nog 2 appels.

Niet zoveel dus, maar had de hele dag ook weinig honger. Maar het bevalt mij beter dan met koekjes als tussendoor.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:07

Je kan ook wat fruit/noten nemen tussendoor ipv koekjes.
Dit is erg weinig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:09

Sall schreef:
Dit is erg weinig

Weet ik, maar heb ook een dipdagje. Dus eet dan altijd weinig. En wat voor noten bedoel je? Die ongezouten?

Maar je mag toch altijd maar 2 stuks fruit op een dag? Ik bewaar de fruit meestal voor 's avonds omdat ik dan altijd mega veel honger krijg.

Watermelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:25

Koekjes zijn ook geen goede tussendoortjes. :P

Ik heb vanmorgen een bakje havermout gegeten en een pruim.
Tussendoor wat watermeloen.
Als lunch 2 sneetjes speltbrood met een omelet v 3 eieren := en chiazaadjes.

Heb 1 glas dubbelfris gedronken verder alleen water. Vanavond drink ik een wijn.
We gaan barbequen met vis en salade.

Naast de 6w6p ben ik nu het mei programma van Cassey erbij aan het doen.
Daar dwing ik mezelf niet toe maar als het enigzins lukt dan doe ik die erbij.
Het lopen schiet er nu wel wat bij in..zondag ben ik voor het laatst gegaan. Ik heb spierpijn in m'n benen en dat loopt a relax.. Als ik een dag vrij heb van Jillian of de spierpijn is weg ga ik weer lopen.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:26

love_western schreef:
1 broodje met boterham

Broodje met brood? :?

Ik had vanochtend op het terras (Start van de Tulpenrallye: de boulevardsprint in Noordwijk) een appelgebakje besteld bij de koffie, maar dat bleek nog half bevroren. Teruggestuurd en het er maar bij laten zitten. Dat moet karma geweest zijn! :D

Nu helemaal rozig van het buiten zijn in het zonnetje, maar gauw nog even in actie voordat ik op de bank in slaap val :Z

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 17:37

Margreet schreef:
love_western schreef:
1 broodje met boterham

Broodje met brood? :?

Ik had vanochtend op het terras (Start van de Tulpenrallye: de boulevardsprint in Noordwijk) een appelgebakje besteld bij de koffie, maar dat bleek nog half bevroren. Teruggestuurd en het er maar bij laten zitten. Dat moet karma geweest zijn! :D

Nu helemaal rozig van het buiten zijn in het zonnetje, maar gauw nog even in actie voordat ik op de bank in slaap val :Z

boterhamworst :')

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:06

Woow Raponsje! Dat is inderdaad een hele verandering! :) Je kunt ook altijd naar de Achterhoek komen, lekker rustig, nog relatief weinig sportscholen...haha!

Haha Margreet, scheelt je toch weer een boel calorieën op deze manier :D! Ik vind dat altijd zo vies als je opeens bevroren stukjes appeltaart in je mond hebt! Doe mij dan maar lekker een iets verwarmde :)

Ik heb een beetje een mindere week achter de rug wat betreft shredden, 2x een dag overgeslagen (dag er tussen wel geschred) en vandaag weer shred gedaan en daarna die beachbabe, man, dat voel je! Vandaag ook heerlijk in de zon gelegen en dan word je toch wel makkelijk gemotiveerd om die vetjes eraf te trainen zodat je in de zomer zonder schaamte rond kan lopen!

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:21

Toch goed dat je het vandaag weer gedaan hebt en er nog een extra workout achteraan geknald hebt!

Hebben trouwens meer mensen er hier last van dat als je bezig bent met de jumping jacks, de darmen opspelen? Zo vervelend bij de warming-up.. dan ren ik altijd voor de zekerheid nog een keertje snel naar de wc toe :=

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 18:32

:\ Eeh, nee daar heb ik geen last van :P Maar ik moet wel vaak vlak voordat ik begin nog even naar de wc (om te plassen dan he).

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:37

Raponsje schreef:
phormicola schreef:
Ze komt gewoon naar Den Haag, ze weet het zelf alleen nog niet :):)

Nee, Porrie we komen niet naar Den Haag. :')

We gaan in Den Bosch en Breda rond kijken en daar verblijven we ook tijdens onze vakantie.

|( -O- #)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:40

love_western schreef:
Sall schreef:
Dit is erg weinig

Weet ik, maar heb ook een dipdagje. Dus eet dan altijd weinig. En wat voor noten bedoel je? Die ongezouten?

Maar je mag toch altijd maar 2 stuks fruit op een dag? Ik bewaar de fruit meestal voor 's avonds omdat ik dan altijd mega veel honger krijg.

Je mag wel meer fruit hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:42

Waarom lees ik overal 2 stuks fruit dan :')

Tjah ik en eten gaan al jarenlang niet goed samen.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:09

Minimaal 2 stuks fruit haha.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 19:15

Ik was dus wel in slaap gevallen.... Maar nu ben ik weer wakker hoor! Met dank aan die b*tch #) toch gaat het echt al makkelijker!

Hoe lang duurde het bij jullie voordat je geen spierpijn meer had? Of ga ik dat gewoon 30 dagen lang hebben?

Ehona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-13 19:18

Margreet schreef:
Hoe lang duurde het bij jullie voordat je geen spierpijn meer had? Of ga ik dat gewoon 30 dagen lang hebben?

:')

Ik heb nu nog steeds iedere keer spierpijn. Maar wel minder erg dan in het begin, hoor.