Geesten zien.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:15

Daarom is het belangrijk om in dit "werk" aards te blijven.

dalena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 12:18

er was ook weer eens een geest op mijn kamer in het nieuwe huis.
ik voelde de aanwezigheid van een meisje. ongeveer 16jaar.
ik kreeg een filmpje te zien (in mijn hoofd,kan het niet uitleggen.) ik zag daar een busje met 2 mensen en een meisje. het meisje werd in het busje 'geduwd' en toen reden ze weg.

de volgende dag kwam mijn broertje naar me toe en zei dat hij vanacht de hele tijd een meisjes stem hoorde. hij zei dat het een meisje van ongeveer 15/16 was, maar kon niet verstaan wat ze zei..(ze sprak een rara/andere taal).

ik voelde die avond een geest, en mijn broertje hoorde een geest.. en we wisten dit echt niet eerst van elkaar! tot dat hij naar mij toe kwam.

ilse011

Re: Geesten zien.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 15:36

maar kan je ook iets doen, als je absoluut GEEN geesten wilt zien, maar ze wel ziet?

Orrie_VBW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:19

Ik zou graag willen geloven dat er meer is, maar heb nog nooit iets meegemaakt waardoor ik ben gaan denken dat het echt is. Lees alleen maar ervaringen van anderen.
Wij zijn ons zoontje verloren en wat zou ik nog graag wat van hem vernemen, maar helaas.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 16:26

Het is wel zo dat als je te hard of te vaak probeerd iets op te vangen het dan juist niet lukt, en als het niet lukt heb je zelf een blokkade waar door je de deur onbewust dicht houd.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:40

ik wil liever géén geesten zien, ik vind ze echt dood eng..
Gisteren avond, viel er oppeens iets op de grond, wat in het raamkozijn lag, achter de grodijnen..
ik slaap samen met mijn zusje op 1 kamer ( zij slaapt aan de anderekant van de kamer) het kan zijn dat zij het tijdens het slaapwandelen op de grond heeft gegooit (áls ze die nacht heeft geslaap wandelt) maar toch betwijfel ik het of zij het wel heeft gedaan, ik zag vorige week tot 2x toe in de tuin een vaag iets/iemand heel erg snel weg "zweven" dus weet ik nou niet of ik het nou wél of niét moet geloven..

ik hoor de laatste tijd ook vaak dingen en zie schaduwenn bewegen op zolder als ik in mijn bed lig.. even later grijp ik al mijn moed bijeen en ga kijken, maar er is niets te zien en er staad ook geen raam open enzo.. :?

daardoor kan ik ook vaak niet slapen (of in slaapvallen)..
weet iemand hier iets tegen? en ik hoor wel eens van die oplossingen van "roep hardop naar een geest dat je niet wilt dat die je blijft achetrvolgen" maar ik wil geen contact met een geest krijgen! dat vind ik dood eng!

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:23

Uhh.. Doen geesten dingen als ze weten dat je bang bent? :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:35

Arc_En_Ciel schreef:
Uhh.. Doen geesten dingen als ze weten dat je bang bent? :oo

Ligt eraan...

Mijn oma bijvoorbeeld, weet dat ik niet van spookydingen houd. Je weet wel van die tochten met school dat je 's nachts in de bossen gedropt wordt en iedereen je bang en aan t schrikken maakt. Horror.. nee daar houd ik niet van :+ Ik moest zelf dus een x met zo een tocht mee ( met schoolkamp) en mn oma vond dat best sneu. Mn oma is al een aantal jaren dood, maar zal zich nooit aan mij laten zien als in een ziel. Omdat ze weet dat ik dat eng vind.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:37

Tja..

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 22:47

Een paragnost ( of hoe je het schrijft ) heeft tegen mij gezegt, dat mijn vader wel lamgs wil komen, maar hij weet niet hoe.
Omdat hij me dus niet bang wilt maken, en hij weet dat ik snel schrik :+
Dus mocht het waar zijn, wat ze heeft gezegt,
Dan houden ze daar wel "rekening" mee....

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 09:58

marleen_usar schreef:
Iedereen is paranormaal alleen niet iedereen gebruikt het, of ontwikkeld het.

Hoe zit het dan als je het wel graag wilt, en er erg geinteresseerd in bent maar niks kunt zien/voelen?

Heb ooit van iemand gehoord dat mijn opa vaak bij mij in de buurt is, maar kan hem niet zien of voelen. Mijn hond zag het wel.. beetje lang verhaal. Zou het erg fijn vinden om geesten te zien en met ze te communiceren. In ieder geval de mensen die ik ken. (al weet ik dat het niet altijd leuk is)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 11:50

Ik kan bij mensen het AAN knopje omzetten, dus mensen weten dat ze iets kunnen maar het lukt niet.Ik vraag mijn oma dan om te helpen, en zo kan het het knopje bij mensen op aan zetten.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 12:56

marleen_usar schreef:
dus mensen weten dat ze iets kunnen maar het lukt niet.

En als je dat niet weet?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 18:59

pluisje88 schreef:
marleen_usar schreef:
Iedereen is paranormaal alleen niet iedereen gebruikt het, of ontwikkeld het.

Hoe zit het dan als je het wel graag wilt, en er erg geinteresseerd in bent maar niks kunt zien/voelen?

Heb ooit van iemand gehoord dat mijn opa vaak bij mij in de buurt is, maar kan hem niet zien of voelen. Mijn hond zag het wel.. beetje lang verhaal. Zou het erg fijn vinden om geesten te zien en met ze te communiceren. In ieder geval de mensen die ik ken. (al weet ik dat het niet altijd leuk is)

Als je het te graag wilt dan lukt het niet ..
Het is wel zo dat het pas begint als je er aan toe bent.
Dus gewoon geduld hebben :)
Wat je wel kan doen is gewoon vast praten tegen je opa. Of als je ergens mee zit, dingen aan hem vragen.
Vaak komen er dan dingen op je pad of schieten je dingen je te binnen. Dit is dan vaak je opa die het voor je regelt ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 19:09

Even een klein beetje on en off topic... waar kan ik terecht bij iemand met mijn vragen of ik een tijd geleden bezoek heb gekregen van mijn opa en hondje? Ik wil namelijk weten of hij echt bij mij is geweest en bij mij is... ook ben ik vorig jaar aangesproken tijdens mijn vakantie door iemand die mij dingen vertelde die waar waren. Ben ook heel nieuwsgierig naar het spirituele gebied...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 20:53

Stel je vragen maar, wat had je opa met melk of melkboer?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 21:12

CM_ schreef:
marleen_usar schreef:

Als je het te graag wilt dan lukt het niet ..
Het is wel zo dat het pas begint als je er aan toe bent.
Dus gewoon geduld hebben :)
Wat je wel kan doen is gewoon vast praten tegen je opa. Of als je ergens mee zit, dingen aan hem vragen.
Vaak komen er dan dingen op je pad of schieten je dingen je te binnen. Dit is dan vaak je opa die het voor je regelt ;)

Is het niet raar om te praten tegen iemand die er niet lijkt te zijn? Misschien is ie er op dat moment wel niet. Of is het misschien niet opa maar iemand anders? Ken veel overleden mensen.. Beetje banketstaaf als het de verkeerde blijkt te zijn waar je je verhaal tegen richt 8-)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 16:01

pluisje88, ik 'praat' ook met mijn opa, oma en overleden verzorgpaard.
Ik zit niet hardop te praten, maar doe het in mijn hoofd en ik weet dat ze me dan ook horen.
Ik vraag ze om me te helpen op school met toetsen (als ik iets gewoon echt niet weet vraag ik het aan hun en meestal komt er best wel snel wat 'binnenvliegen' of gewoon in het dagelijks leven.
Ook als ik even down ben helpt het om tegen ze te praten, meestal voel ik dan of een hand op mijn schouder + warme gloed of de warme adem van paard.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 18:11

Orrie_VBW schreef:
Ik zou graag willen geloven dat er meer is, maar heb nog nooit iets meegemaakt waardoor ik ben gaan denken dat het echt is. Lees alleen maar ervaringen van anderen.
Wij zijn ons zoontje verloren en wat zou ik nog graag wat van hem vernemen, maar helaas.

Eens een medium proberen? (of hoe dat dan ook heet ;) )
Als je hier uit de buurt komt...

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:19

*stille meelezer meldt zich*

Er zijn nou eenmaal mensen die er wel in geloven en ook mensen die er niet in geloven. Respecteer dat van elkaar. :) Ik geloof erin, ervaring mee gehad (geen fijne) en als je ze niet wilt zien moet je leren je er voor af te sluiten. En sommige geesten kunnen je bang maken, maar sommige doen het ook om je wat duidelijk te willen maken. Althans zo heb ik het ervaren..

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:26

Hmm zo ver ik weet was het een keer toen ik het licht uitdeed er een rode hand naar mij stak . Zo snel mogelijk het licht weer aan gedraaid. Schrok zo erg . Bij mijn tante spookt het ook , hun radio ging ineens aan op een zender die ze helemaal niet luiteren .

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 19:32

ik ha dene heel verhaal getypt, viel het internet uit :\
Ik kijk wel of ik morgen het geduld heb om het opnieuw te typen _O-

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-13 14:48

Ik geloof er ook zeker in!

Ik heb zelf ook een paar kleine dingentjes meegemaakt.

-We waren een keer met het gezin naar de Efteling geweest daar heeft mijn moeder een keer een foto gemaakt van een lantaarnpaal (geen idee waarom maar oke :') ).
En op de camera was het een dood normale foto niks op te zien, maar toen we de foto hebben laten afdrukken zagen we een soort rook (net als op de foto met de pony een paar pagina's terug)

-Wij zelf ook een eigen winkel ergens op een industrie terein en smiddag ging mijn moeder dan naar huis om samen met mij te eten.
toen kwam ze terug van het middag eten en vond ze een briefje op de tafel met daarop: "Ik was hier H. H."
we kende ook bijna niemand met de letters H. H. alleen mijn nicht en een hele goede vriend die toen pas was overleden. Wij mijn nicht op gebeld of zij toevallig bij ons langs was geweest maar ze was niet langs geweest... Dus kon het alleen nog de overleden vriend zijn.

-Ook heb ik een keer gehad dat (wss) een geest heb gezien. Want al een paar dagen begonnen er al wat rare dingen te gebeuren zoals: telefoon die af ging maar geberichtje had, voetstappen in het huis, etc.
tot ik 's avonds een keer op de computer zat en in eens een koude linker kant kreeg.. Ik keek naar links en zag in eens een grote witte vlek voor mijn ogen weg schieten.

Ik ben wel enorm bang om nog een keer zoiets tegen te komen.
Want na die vlek heb ik een paar dagen niet meer durven te slapen in het donker :')

Rider1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 19:37

@hierboven : ik heb onlangs ook een foto gemaakt (niet van een lantaarnpaal, maar van m'n friesje haha :p ) en toen ik het beter bekeek zag ik ook een heel vreemde rook, ik heb meerdere foto's genomen en eht was alleen bij hem, niet bij mijn ander paard (pinto)... Vreemd?

maaike1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-13 20:19

Vind zulke topics altijd interessant. Wij hebben ook iets meegemaakt, maar niet zo spectaculair ofzo, maar ik vond het wel heel speciaal.

Mijn merrie was gestolen toen ze drachtig was. Toen ze op het einde van haar dracht was hebben we ze teruggevonden, helemaal uitgemergeld en verwaarloosd. Kans dat zij en het veulen het gingen overleven was heel klein. Van de dag dat ze terug was, zat er constant een duifje bij haar. Overal waar mijn merrie ging, ging die duif ook ( piste, stal, weide,... ) tot de dag dat mijn merrie bevallen is van haar veulentje. Toen was de duif plots weg. Het veulen is naar kliniek gemoeten ed maar uiteindelijk heeft zowel moeder als kind het overleefd. Ik geloof echt dat dat duifje een soort van beschermengel was, hoe dom het ook klinkt. Ook ben ik er van overtuigd dat het veulen ( die nu ondertussen bijna 3 jaar is ) dingen ' ziet '. Hij kan soms van het ene op het andere moment helemaal verstijfd staan kijken naar een hoekje in zijn stal. En dan echt enkele minuten aan een stuk , dat hij precies in een soort van 'trance' naar iets staat te staren.