Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Arc_En_Ciel schreef:Uhh.. Doen geesten dingen als ze weten dat je bang bent?
Ik moest zelf dus een x met zo een tocht mee ( met schoolkamp) en mn oma vond dat best sneu. Mn oma is al een aantal jaren dood, maar zal zich nooit aan mij laten zien als in een ziel. Omdat ze weet dat ik dat eng vind. 
marleen_usar schreef:Iedereen is paranormaal alleen niet iedereen gebruikt het, of ontwikkeld het.
pluisje88 schreef:marleen_usar schreef:Iedereen is paranormaal alleen niet iedereen gebruikt het, of ontwikkeld het.
Hoe zit het dan als je het wel graag wilt, en er erg geinteresseerd in bent maar niks kunt zien/voelen?
Heb ooit van iemand gehoord dat mijn opa vaak bij mij in de buurt is, maar kan hem niet zien of voelen. Mijn hond zag het wel.. beetje lang verhaal. Zou het erg fijn vinden om geesten te zien en met ze te communiceren. In ieder geval de mensen die ik ken. (al weet ik dat het niet altijd leuk is)

CM_ schreef:marleen_usar schreef:
Hoe zit het dan als je het wel graag wilt, en er erg geinteresseerd in bent maar niks kunt zien/voelen?
Heb ooit van iemand gehoord dat mijn opa vaak bij mij in de buurt is, maar kan hem niet zien of voelen. Mijn hond zag het wel.. beetje lang verhaal. Zou het erg fijn vinden om geesten te zien en met ze te communiceren. In ieder geval de mensen die ik ken. (al weet ik dat het niet altijd leuk is)
Als je het te graag wilt dan lukt het niet ..
Het is wel zo dat het pas begint als je er aan toe bent.
Dus gewoon geduld hebben
Wat je wel kan doen is gewoon vast praten tegen je opa. Of als je ergens mee zit, dingen aan hem vragen.
Vaak komen er dan dingen op je pad of schieten je dingen je te binnen. Dit is dan vaak je opa die het voor je regelt
Orrie_VBW schreef:Ik zou graag willen geloven dat er meer is, maar heb nog nooit iets meegemaakt waardoor ik ben gaan denken dat het echt is. Lees alleen maar ervaringen van anderen.
Wij zijn ons zoontje verloren en wat zou ik nog graag wat van hem vernemen, maar helaas.
)
Ik geloof erin, ervaring mee gehad (geen fijne) en als je ze niet wilt zien moet je leren je er voor af te sluiten. En sommige geesten kunnen je bang maken, maar sommige doen het ook om je wat duidelijk te willen maken. Althans zo heb ik het ervaren.. 
).