bertine37 schreef:Weten jullie waarom tabletten onvoldoende zijn als je een tekort zou hebben ? Waarom injecteren?
Op pag. 3 van dit topic kun je daar iets over vinden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jargeau schreef:Ik heb vanmorgen eindelijk mijn eerste spuit gehad. Alleen nu kan ik dus weer in discussie met de huisarts. Ze wil me er dus maar 6 in 6 weken geven zei de assistente, dat was bij hun normaal.... Grrr. Word er echt niet goed van. Ik zal maar snel proberen te gaan wisselen van huisarts. Maar niet dat ik dan weer tegen hetzelfde aanloop.
Malkesta schreef:Vandaag weer mijn spuit gekregen de assistente die zelf ook een tekort heeft raade mij aan om toch contact op te nemen met een internist die er wel in gelooft....Maar ik wil geen internist maar gewoon mijn shot...Volgens mij zij ze daar benieuwder dan im waarom ik een keer in de twee weken een shot moet....Ik red het anders echt niet na 2, 5 week ben ik hopeloos verloren en bijna gescheiden plus een mama die niks kan...Ik breek het wel snel af zover ben ik wel maar ik hoef niet zo nodig te weten waarom ik dat doen...wat een toestand. ..