Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:29

Mootje schreef:
Phor, Heb je al een afspraak over je suikerspiegel gemaakt met de HA?

Nee, nu ik 500 kcal minder eet is m'n spiegel goed stabiel :j

Destino schreef:
Haha Phor, jij bent volgens mij ook al een stuk getrainder dan de meeste hier :')
Denk dat voor sommigen van ons (waaronder ik zelf :+ ) 1 kg per hand al heel wat is, omdat we niets gewend zijn :+

Ik doelde op een post waarin er stond: Ik heb nog nooit gezweet tijdens de Shred. En volgens mij zijn er wel meer die er zo'n beetje doorheen waaien.
Die mensen zouden voor een goed effect extra gewicht moeten pakken :) Maar aan de andere kant wil ik me er niet teveel mee bemoeien. Het 'bodybuilder' argument is echt onverzadigbaar in dit soort topics, namelijk :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:30

Nou zweten doe ik wel gelukkig niet zo erg als de eerste dag toen liep het echt van mijn hoofd af :')

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:39

Mijn workout ook weer achter de rug. Ging goed vandaag! Ben alleen wel uit mijn ritme nu mijn man thuis is.

Ik vind jillian ook net iets te afgetraind om echt mooi te zijn, maar toch zou ik niet klagen als ik zo'n lijf zou hebben. Zoveel beter dan ik nu heb :D
Mijn doel is een mooie platte buik zonder blokjes.
Maar voor nu eerst mijn streefgewicht zien te halen, daarna zien we wel verder.

@rozanne: je maakt die foto's voor jezelf dus als je ze niet wilt showen houd je ze gewoon voor jezelf.
Ik zet ze hier ook niet neer en stuur ze ook niet per PB. Eens op internet altijd op internet ;)

Kom op yonteke, je kan het! Het valt echt reuze mee!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:40

Fiffill schreef:
Nou zweten doe ik wel gelukkig niet zo erg als de eerste dag toen liep het echt van mijn hoofd af :')

Komt met level 2 wel weer :))

Imre

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:41

Ik heb gister wat stukjes van level 2 bekeken, dat wordt wel weer zweten ja. :))

Ik heb enorme spierpijn in mijn benen van gister, terwijl ik niet eens de hele workout heb gedaan. := Paardrijden, wandelen én shredden samen = auwie. Maar wel lekker. :D

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:42

Op het moment dat het te makkelijk wordt inderdaad het gewicht of de intensiteit aanpassen :j. Ik houd de meeste krachtoefeningen nét tot het eind vol en dan zijn m'n armen/benen echt pap... Alleen vandaag (dag6) even iets kalmer aan gedaan, omdat ik wel heel snel verzuurde.

Fenrir

Ik durf level 2 ook niet te kijken nu hoor, dat zie ik dan wel _O-
Maar gebruik nu 1L flessen wie weet neem ik nog zwaardere later.

Julia

Zoooo wat gaat het hier hard! Bijna niet te volgen haha. Ben zo mooi alleen thuis, dus muziek lekker hard aan en knallen op dag 1 van level 2 :D

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:44

Ik had juist het idee dat als ik alles op dezelfde gewichten doe, ik dan wat meer all round werd in m'n armen ipv dat ik de spieren die al sterker zijn, nog sterker maak.
Maar die side lunges gaan me niet lukken met meer dan 1 kilo! Houd ze nu net beetje vol.

Killyenn

Ik gebruik ook lichte gewichten, omdat ik erg snel spieren aanmaak en ik nu al zie dat mijn armen (onderarmen) gespierder zi geworden. Nu nog mooi, maar meer hoeft echt niet. O er toch een uitdaging in te houden doe ik de rest wel in heavy mode :)) Net wat dieper door de knieën, net wat sneller de crunches doen, etc.

Vandaag is dag negen, gaat hard! Ik wil overigens best foto's via pb versturen maar ik ga ze niet hier in het topic zetten :)

YMJArabians

phormicola schreef:
Mootje schreef:
Phor, Heb je al een afspraak over je suikerspiegel gemaakt met de HA?

Nee, nu ik 500 kcal minder eet is m'n spiegel goed stabiel :j

Destino schreef:
Haha Phor, jij bent volgens mij ook al een stuk getrainder dan de meeste hier :')
Denk dat voor sommigen van ons (waaronder ik zelf :+ ) 1 kg per hand al heel wat is, omdat we niets gewend zijn :+

Ik doelde op een post waarin er stond: Ik heb nog nooit gezweet tijdens de Shred. En volgens mij zijn er wel meer die er zo'n beetje doorheen waaien.
Die mensen zouden voor een goed effect extra gewicht moeten pakken :) Maar aan de andere kant wil ik me er niet teveel mee bemoeien. Het 'bodybuilder' argument is echt onverzadigbaar in dit soort topics, namelijk :+

Denk dat de gemiddelde bodybuilder lacht om gewichten van 2 kg :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:47

Veel succes met level 2 Julia! :D

Ik ga ook foto's maken, denk volgend weekend dan ben ik net begonnen met level 2 :))
Maar knal ze ook niet openbaar, wil ze evt. tzt wel versturen via pb :j

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:47

Nou ik vind mijn gewichtjes van 1 kilo al zwaar zat bij sommige oefeningen hoor :')

En over die lijven: ik vind Jilian en vooral Anita er écht niet mooi uitzien :n Onnatuurlijk.

Ik wil het lijf van Beyonce :Y)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:48

Mehh ik heb geen zin :')

Ben nu me eiwitpoederkwarkje naar binnen aan t schuiven en daarna beginnen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:51

Ik zweet nog wel, maar lang niet meer zo als in het begin. Komt doordat de cardio nou gewoon lekker gaat en ik in de andere oefeningen steeds sneller herstel :j Zweten komt inderdaad wel weer in level 2 vrees ik :=

Linni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:57

Ik zweette aan het einde van level 1 ook niet meer belachelijk veel, maar gisteren bij de 1e keer level 2 stroomde het echt van mijn hoofd af, terwijl de verwarming nog maar op 16 graden stond.. :')

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 11:58

Ik zweet ook nog wel maar niet meer of minder dan in het begin en ik zweet sowieso snel.
Vanaf morgen ga ik verder met 2 kg gewichten :j Die moet ik alleen nog even ophalen.
Het is me met 1 kg een beetje te makkelijk en 1,5 kg hebben mijn ouders helaas niet ...........
Voor de wat zwaardere dingen pak ik dan nog wel de 1 kg :j

LisErm94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:05

Ik vind dat afgetrainde bij jillian echt heel mooi, dus dat wordt nog hard aan de slag :P
Grappig dat iedereen daar weer anders over denkt.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:06

Zo, net dag 8 afgerond. Ging gelukkig stukken beter dan gisteren! Ik heb mn gewichten opgekrikt van 0,5 kg naar 1,5 kg, dat ging eigenlijk prima, alleen bij de front raises had ik t even zwaar. Ben benieuwd naar level 2, ben level 1 nu wel zat. Maar ga expres niet vooruit kijken, ik zie t donderdag wel!

Ik zie trouwens bij mezelf niet echt veel verschil qua strakheid/spieren. Kan wel zien dat ik over all wat strakker bent geworden, maar zie (nog) niet echt grote verschillen. Ben ook wel chubby, dus kan me voorstellen dat er wat meer vetjes moeten verdwijnen voordat t te zien is. Ben wel benieuwd hoe het er na 30 dagen uitziet!

En ohja, Loes en Destino, paardje van Destino is niet 'mijn' oude Nicky. Lijkt er wel wat op inderdaad. Wel een leuk paardje Destino!

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:14

zo, net de eerste workout gehad..
Viel me reuze mee :) Maar ik had ook geen gewichtjes.
Och ik ga het ook gewoon eens 30 dagen doen ;)
Goeie warming up voor me joggen, wat ik ook wil weer gaan oppakken

haha, liep net de trap op bij ons..
oeijoei, ik voel het toch wel :P hahaha

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:29

Zooo vandaag dag 7 giste rme verjaardag gevierd en een beetje gesmokkeld met eten maar wel lekker geshred! Heb nu ook naar 1,5 l flesjes getraind. Eventjes langs de decathlon om echte gewichten te halen dit ziet er zo stom uit en dat geklotst telkens haha.

Ik merk trouwens dat als ik de trap op ga bij school 3 hoog dat ik niet meer buitenadem ben!

Tijdje geleden had ik iemand gelezen die voelde dat wanneer de jumping jacks deed zijn hersenen "plopte"
Ik heb hier soms ook last van, weet even niet meer wie dat was. Maar heb je er wat opgevonden?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-13 12:31

Joellover, Gefeliciteerd met je verjaardag!
Phorm haar hersens popte tijdens de jumping jacks :D

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:34

Dat is toch fijn CalvinenGino? :D Als je niks voelt krijg je ook minder motivatie denk ik.

Nueve schreef:
Aah ja ik heb een beetje hetzelfde! Beetje lijntjes van buikspieren zien bij het aanspannen ervan vind ik wel mooi! Maar voor de rest zou ik liever gewoon slanke armen willen en wat meer een zandloper figuur, haha.
Guys, wat een wishful thinking toch weer. Eerst maar eens 10 kg eraf zien te jagen geloof ik. :')
Zulk soort wishful thinking is toch leuk :D

phormicola schreef:
Voor blokjes hoef ik niet bang te zijn met m'n slappe huidje :') Overigens dames: niemand hoeft bang te zijn om een bodybuilder te worden met wat zwaardere gewichten, dat gaat namelijk echt niet gebeuren. Wat er wel gaat gebeuren is dat je een heel stuk meer calorieen gaan verbranden en dus juist minder breed word :)
Oke :) Stiekem was ik wel bang voor (teveel) spieropbouw. Maar ga nu druk met 2 kg aan de slag ipv 1 kg!

phormicola schreef:
Klopt :j Nog meer motivatie om met 2 kg gewichtjes aan de gang te gaan!

Ik zit de hele dag op het werk, dus vanavond weer aan de slag!

Oh top trouwens dat we door mogen kletsen tot 500 pagina's! *\o/*

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:36

_joellover_ schreef:
Tijdje geleden had ik iemand gelezen die voelde dat wanneer de jumping jacks deed zijn hersenen "plopte"
Ik heb hier soms ook last van, weet even niet meer wie dat was. Maar heb je er wat opgevonden?

Hier heb ik ook wel eens last van en heb er nog niks opgevonden eigenlijk...........

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 12:39

Ploppende hersenen?! Wat moet ik me daar bij voorstellen >;) :+ ?