Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maeve schreef:Voor degenen die voor- en nafoto's willen: waarvan precies? Want er zijn niet echt foto's uit de beginperiode van het zonder shampoo wassen, ik kan alleen vergelijken tussen foto's van het shampoo-tijdperk en foto's die ik nu maakweet niet of jullie daar wat aan hebben...
SummerRemedy schreef:Ik weet niet of dat kan, dan zou ik gewoon een klein kloddertje aanmaken om uit te proberen, is idd verstandig om eerst te testen als je het chemisch geverfd hebt
Dit is het filmpje trouwens (voor als je hem nog niet gevonden had): http://www.beautygloss.nl/2009/01/03/filmpje-henna/
_Floss_ schreef:Ik heb het hele topic gelezen en vraag me toch echt af of mensen met kort haar dit ook kunnen doen... het vette haar verdoezelen in een staart kan immers niet... wat dan? Toch niet dag in dag uit een pet op? Hoe doen de kortharige dit?
zonnepaardje schreef:SummerRemedy schreef:Ik weet niet of dat kan, dan zou ik gewoon een klein kloddertje aanmaken om uit te proberen, is idd verstandig om eerst te testen als je het chemisch geverfd hebt
Dit is het filmpje trouwens (voor als je hem nog niet gevonden had): http://www.beautygloss.nl/2009/01/03/filmpje-henna/
Haha, ik had het nog niet gevonden, dus bedankt voor de link![]()
Ik heb een plukje haar in een kloddertje gedaan, is het normaal dat de kleur van het papje groen is ?
kirri schreef:_Floss_ schreef:Ik heb het hele topic gelezen en vraag me toch echt af of mensen met kort haar dit ook kunnen doen... het vette haar verdoezelen in een staart kan immers niet... wat dan? Toch niet dag in dag uit een pet op? Hoe doen de kortharige dit?
ik heb kort haar en was het om de 5 dagen met bananen spul, zal eens kijken of ik een foto heb
Citaat:Ja en het stinkt heel erg
zonnepaardje schreef:Citaat:Ja en het stinkt heel erg
Inderdaad naar spinazie![]()
Ik heb het uitgewassen tot het water zogoed als kleurloos was, alleen als ik nu door mijn haar ga blijft er een grijze gloed over op mijn hand... ( mijn haar is nu pas gewassen..) zal ik het straks nog eens wassen?
En ik heb nog een blauwige gloed over mijn rug daar waar het spoelwater langsliep... Iew!![]()
Mijn eerste ervaring met henna is niet zo goed bevallen... Nu hopen dat ik een mooie zwarte bos krijg
Citaat:ik heb kort haar en was het om de 5 dagen met bananen spul, zal eens kijken of ik een foto heb