Elektrisch roken (e-sigaret)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 14:43

He verdorie... heb net m'n eerste pufjes genomen en ontdek dat er voor ddeze e-roker geen patronen met nicotine zijn, aleen 'tabaksmaak'.. ja duh.. ik kan niet van zwaar verslaafd naar niks natuurlijk, moet eerst echt even wat nicotine nog hebben.. tsss.. de leverancier zegt dat zij geen patronen met nicotine mogen verkopen, die zou ik dan elders moeten zien te krijgen.
Shhhhhhh.... voorlopig dus nog maar even gewoon doorroken -:(-

LadyMadonna

Re: Elektrisch roken (e-sigaret)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 16:50

Welke heb je nu dan?

Neem toch gewoon een ego (of vergelijkbaar)

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 17:47

Raar, iedereen in nl mag nog gewoon verkopen hoor. Patronen lijkt me trouwens niets, te duur ook

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-13 19:35

Jannepauli schreef:
He verdorie... heb net m'n eerste pufjes genomen en ontdek dat er voor ddeze e-roker geen patronen met nicotine zijn, aleen 'tabaksmaak'.. ja duh.. ik kan niet van zwaar verslaafd naar niks natuurlijk, moet eerst echt even wat nicotine nog hebben.. tsss.. de leverancier zegt dat zij geen patronen met nicotine mogen verkopen, die zou ik dan elders moeten zien te krijgen.

Ohh balen! Maar welke heb je dan? Dacht dat jij ook een Eroll nam? En waar vandaan?
Idd in Nederland mag iedereen het gewoon nog verkopen :j

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 10:05

Jannepauli schreef:

je kan dan voor nu even naar de primera gaan.
die verkopen de smoke-stick. dat is een wegwerp stick met nicotine.
even als tussen oplossing?

xxruiterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 18:13

Ik meld me hier ook even!

Ik heb afgelopen woensdag een eroll , een ego-t en 3 liquids besteld bij de webshop
www.e-cigarette-store.nl
ik heb het hier aangeschaft omdat ze niet zo duur zijn en leek wel professioneel.
Ik had 't gelukkig de volgende dag al in huis, dus ben gelijk begonnen met uittesten:)

ik heb de ego-t voor thuis gebruik gekocht en de eroll voor als ik ergens heen ga en handig voor op stal.
tot nu toe heb ik vanaf donderdag nog maar 2 gewone sigaretten gerookt, dus het gaat de goede kant op;)
Ik vind persoonlijk de smaak cappuchino van KOKO erg lekker..nog meer mensen die deze smaak lekker vinden?

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 18:21

Die cappuccino ken ik niet. Heb wel koffie, van Liqua en die vind ik niet lekker, het smaakt echt naar koffie, en ik houd ook van koffie, maar niet om te dampen blijkbaar.

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-13 19:32

xxruiterxx schreef:

Ik heb afgelopen woensdag een eroll , een ego-t en 3 liquids besteld bij de webshop
http://www.e-cigarette-store.nl
ik heb het hier aangeschaft omdat ze niet zo duur zijn en leek wel professioneel.
Ik had 't gelukkig de volgende dag al in huis, dus ben gelijk begonnen met uittesten:)

ik heb de ego-t voor thuis gebruik gekocht en de eroll voor als ik ergens heen ga en handig voor op stal.
tot nu toe heb ik vanaf donderdag nog maar 2 gewone sigaretten gerookt, dus het gaat de goede kant op;)
Ik vind persoonlijk de smaak cappuchino van KOKO erg lekker..nog meer mensen die deze smaak lekker vinden?

Hoe bevalt die ego-t je nu tegenover de e-roll? Lijkt mij misschien ook wel iets voor thuis die ego-t.

Super dat het bij jou ook zo vlot gaat wat minder gewoon roken betreft +:)+

Smaakje ken ik verder niet, heb zelf de toffee caramel nu om uit te proberen en die vind ik wel oke maar op de 1 of andere manier moet ik toch alles mengen met mint/menthol en dan smaakt ook alles me wel zelfs die ik in het begin erg vies vond! :=

xxruiterxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-13 14:24

MissPK schreef:
xxruiterxx schreef:

http://www.e-cigarette-store.nl

Hoe bevalt die ego-t je nu tegenover de e-roll? Lijkt mij misschien ook wel iets voor thuis die ego-t.

Super dat het bij jou ook zo vlot gaat wat minder gewoon roken betreft +:)+

Smaakje ken ik verder niet, heb zelf de toffee caramel nu om uit te proberen en die vind ik wel oke maar op de 1 of andere manier moet ik toch alles mengen met mint/menthol en dan smaakt ook alles me wel zelfs die ik in het begin erg vies vond! :=

Ze bevallen me beide goed, maar ik vind de ego-t net iets meer damp geven en voel 'm wat meer in m'n keel, ook heeft de ego-t natuurlijk een iets groter tankje, dus hoef je minder vaak bij te vullen..

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 01:12

Even een update: op 27 februari begonnen met E-roken en op 14 maart min of meer per ongeluk gestopt met gewoon roken. Geen behoefte meer aan, E-roken is veel lekkerder! Volgende stap wordt het afbouwen van de nicotine, maar alles op z'n tijd. Ben met dit resultaat al erg blij na 24 jaar flink gerookt te hebben.
Overigens werkt het aanstekelijk, want de één na de ander in mijn omgeving stapt over op de elektronische peuk!!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:36

Klopt, hier zie he het heeeeeel veel ;(

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-13 13:44

@Mamamier: wat super leuk om te horen!

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:09

Ik bok eigenlijk niet of nauwelijks meer de laatste tijd, maar hier wil ik toch wel ff reageren: ook wij zijn sinds twee maanden overgestapt op de E-sigaret, geen shaggie meer gerookt sindsdien, zonder moeite *\o/* en we rookten allebei minimaal 2 pakjes XL-shag per week.
Heb jaren geleden de supersmoker gehad, en nog een ander dingetje maar dat was het allemaal niet. Was echt verrast toen ik merkte dat de techniek wat dit betreft toch wel heeeeel erg is verbeterd!
De Ego (zowel C als T) is hier favoriet, niet met tankjes maar met clearomizers (CE5 en vision nano), ben er zo blij mee: alle voordelen van het stoppen met roken, zonder de nadelen <3
Hoewel....je wordt wel erg hebberig van alles wat er te krijgen is, dus van financiële besparing is nou nog niet bepaald sprake maar goed, dat komt nog wel...
Intussen hebben we ook al een aantal mensen op stal aangestoken :j

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 21:32

stef schreef:
Dat is vaak het punt. Zolang ik niet de overtuiging heb: ik wíl stoppen!, begin ik er niet eens aan :n
Maar goed, heb inmiddels al een week of zes geen sigaretten meer gekocht

Ik lees met jullie mee,wil even zeggen dat je helemaal gelijk hebt! :j
Zolang je zelf niet voor de 100% wil stoppen,niet aan beginnen! :n
Je maakt jezelf alleen maar ellendig,ongelukkig,enz.en het gaat je toch niet lukken dan.
Zoals jullie het nu doen is dan idd. veel beter dan echt roken.
Ooit komt er ook voor jullie een dag dat je echt wil stoppen!
Ik wilde ook electrisch gaan roken,had het al geproeft van een kennis,maar het is niet meer nodig voor mij.
[MW] Zwaar verslaafd en tóch Gestopt met Roken.

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:21

Ik heb net mn eerste elektrische sigaret gekocht, wil van het dure roken af.. Heb nu voor het idee vanochtend een wegwerp model met menthol smaak (11 euro bijna, gaat 3 pakjes mee ongeveer) gekocht bij Primera en vanmiddag de (navulbare) eGo-d besteld met 2 liquids à 24,50. Heb na mijn ontbijtpeuk geen sigaret meer opgestoken haha, had nog wel 2 pakjes gekocht voor het geval die neppert niet te hachelen is, maar het viel me mee!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:24

Ego-d? Is die nieuw? Ken alleen de t en de c

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:27

Is via marktplaats, lijkt in alles op de c, zal wel geen "echte" zijn. Wil het liefst de c, maar die was nergens zo gauw op voorraad. Degene die ik nu heb besteld komt morgen aan..

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:28

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:30

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:21

Nope, alleen de keidure uitgebreide pakketten van over de 70 euro, de basis startkits zijn niet op voorraad..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:13

Heb je gemaild? Site klopt niet altijd

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 23:37

Het was een ego batterij met een CE 5+ clearomizer met lader in 1 setje, na wat onderzoek gedaan te hebben haha.

Had ze niet gemaild nog.. Hij staat nu ook niet meer tussen de producten..

Heb hem vandaag binnen gekregen en gelijk uitgeprobeerd en het werkt super. Heb er appel smaak 11 mg ingedaan en het rookt erg lekker weg. Gisteren nog maar 2 normale peuken gerookt, vandaag GEEN! Ook geen behoefte gehad..

mamamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 09:48

Goed zeg! Zie je wel? Het gaat vanzelf! Ik damp nu 6 weken en morgen 4 weken gestopt met gewone peuken. Heb ze nog niet gemist.

leanneXXnona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 17:56

Hoi mag ik me hier melden, ik heb gister de mini electronic atomizer binnen gekregen. Maar als ik inhaleer komt er ook vloeistof uit... Dit lijkt mij niet goed. Iemand hier ervaringen mee?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 18:16

Heb je met vullen je coil per ongeluk gevuld? Ff uit blazen (vanaf de kant waar je de batterij op zet)