Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik schaam me dood, heb ze beide op en mag van mezelf morgen niet meer naar de supermarkt. Woogy schreef:ik dacht vandaag bij mezelf 'laat ik 2 blikjes meenemen, één voor vandaag...en één voor morgen ZODAT IK MORGEN NIET HOEF TE HALEN'...ik schaam me dood, heb ze beide op en mag van mezelf morgen niet meer naar de supermarkt.
Woogy op 18-11-2013 schreef:uhmmm...heb wel gezegd dat ik hem wilde adopteren en met mezelf afgesproken dat ik niet meer dan 1 per week mag
Woogy schreef:een beetje stiekem wel, wel afgesproken dat het nou klaar is en het écht gewoon weer één per week wordt. vanaf volgende week zaterdag dan, dus nu anderhalve week niet meer en dan mezelf schoppen
Woogy schreef:omdat ik het eerder ook mezelf heb opgelegd en toen zelfs regelmatig 'vergat' om hem in het weekend te kopen en zelfs maanden zonder doe. maar zolang ik tegen mezelf zegt dat 1 keer per week mag ga ik daar goed op. als ik zeg dat ik nooit meer zou mogen, dan blijft er ene gevoel in mij knagen naar meer meer meeeeeeer

Huisgenoot is net naar het werk vertrokken en ik verloor mijn zelfbeheersing, ben het hele huis gaan uitpluizen op zoek naar die ene redbull die er lag als een test. Test gefaald dus
zal er straks een nieuwe neerleggen zodat het niet opvalt
. Ik had niet verwacht dat het zou lukken, maar ik mis ze eigenlijk helemaal niet meer dus ik denk dat mijn missie is geslaagd. Ik heb wel met mezelf afgesproken dat ik echt nooit een blikje weer drink, ook niet over een paar maanden, omdat ik bang ben dat het dan weer mis zou kunnen gaan.
Dus eerst even cold turkey en dan over ene tijdje maximaal 1 per week
. Vandaag de eerste dag zonder redbull en geen excuus om naar de winkel te gaan. Ik heb nu weer een tijdje minstens 2 blikjes op een dag op, soms 3 of 4

Vanmorgen nog zo trots op mijn eigen dat ik weer vrolijk aan het genieten was van mijn fruitsap en nu, nu staat een half leeg blikje te roepen dat ik hem verder leeg moet drinken
Hou vol he meid! Je hebt het vier maanden lang gedaan, dus waarom zou het nu niet weer lukken
Ben net naar de winkel geweest, heb ze gegroet en ben toen heel snel doorgelopen. Moet wel eerlijk bekennen dat de koffie al rijkelijk gevloeit heeft vanmorgen