Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Sneeuwelfje schreef:Meld me hier ook maar even. Wij zijn intussen bijna 7 jaar samen en twijfelen nog wat over onze kinderwens. Had een vraagje waar ik op internet nergens een specifiek antwoord op vind, dus probeer het hier maar even.
Zijn vrouwen die net bevallen zijn (tijdelijk, of voor langere periodes) lastiger in de omgang (en door de band genomen, hoe lang)? En dan bedoel ik vooral wat betreft lichtgeraakt zijn, snel uitvallen naar anderen, moeilijk doen enz... Ik zat erover na te denken door wat PMS doet met een vrouw als ze menstrueert (ik verander dan zowieso al in een kleine draak), en de hormoonschommelingen die bij een bevalling komen kijken zijn natuurlijk veel groter. Ook bv. postnatale depressies enzo. Dus ik bedoel het zeker niet negatief, vraag het me gewoon eerlijk af...
Die ziet me aankomen zeg!!

Wiesje schreef:schreeuwen tijdens de bevalling vind ik zo ontzettend overdreven. als ik dat op tv zie!! mennn
zelf dus ook niet gedaan. gewoon lekker rustig blijven, dat is het halve werk!
gewoon ontspannen, relaxen en laat het maar gebeuren!
Inmiddels zelf weer 40+2 zwanger..... de vraag is: wanneer![]()
)
Kan hij mooi achter je zitten, en je zet gewoon krachtig af tegen hem. Of het werkt, geen idee, maar volgens de beste man laten weeën zich daardoor veel gemakkelijker opvangen (warmte in je rug (bleh!), zijn benen om fijn te knijpen (zal hij fijn vinden), handen om waar nodig te masseren, te assisteren of whatever... Jaja)

Me love deze gyneacoloog!
Maar heb dus wel even weer mooi beeb mogen kijken
Mijn moeder heeft dan ook een keizersnede gehad... tdaaaa niks geen persen door een klein gaatje, maar gewoon met een mooie rits naar buiten
[***] schreef:Ik had de eerste keer rugweeen, jee wat deed dat zeer. Die buikweeen waren een eitje. Bevallen er ook wel eens vrouwen met alleen buikweeen?
Anoli schreef:Je moet gewoon een kind zoals ik wensen... Ik ben namelijk een dwarsliggerMijn moeder heeft dan ook een keizersnede gehad... tdaaaa niks geen persen door een klein gaatje, maar gewoon met een mooie rits naar buiten
flettie schreef:Anoli schreef:Je moet gewoon een kind zoals ik wensen... Ik ben namelijk een dwarsliggerMijn moeder heeft dan ook een keizersnede gehad... tdaaaa niks geen persen door een klein gaatje, maar gewoon met een mooie rits naar buiten
Een keizersnee is ook niet alles hoor, het is en blijft een grote (open) buikoperatie waarvan het herstel over het algemeen langer duurt dan het herstel bij een gewone bevalling.