Oja sex is vies, bah
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

lelijke_heks schreef:Een beetje vies kan ook lekker zijn![]()
Ff ontopic... In mijn huidige relatie worden geen condooms gebruikt... Vooral omdat het altijd zo'n gedoe is om zo'n ding om te knopen... Dan is de reclame voorbij en zit ik alweer midden in mijn film hoor... Al kan ik dat prima combineren...
In mijn vorige uhm "relatie" (c.q. sexbuddy) gebruikte we wel condooms...
Maar goed dat was een verhaal apart....
Dat zie ik bij mij ook niet gebeuren.
). MirandaFuego schreef:Welnee joh, das geen grap, ze doen ook nog iets met verschillende soorten lippenstift, allemaal op dezelfde piel, regenbogen ofzo...![]()
Bij mijn dochter op school was er al een meisje van 9 die het over schuren had...![]()
Lekker idee hoor, dat je kind daar tussen zit..
Sneu
Geryon schreef:MirandaFuego schreef:Welnee joh, das geen grap, ze doen ook nog iets met verschillende soorten lippenstift, allemaal op dezelfde piel, regenbogen ofzo...![]()
Bij mijn dochter op school was er al een meisje van 9 die het over schuren had...![]()
Lekker idee hoor, dat je kind daar tussen zit..
Hoe ziek in je hoofd ben je dan heeSneu
![]()
Geryon schreef:Maar ik snap niet dat je dat dan normaal kan vinden. Thuis krijg je toch hele andere normen en waarden mee? Kijk, als je nou neutraal staat, oké..
Ik weet van thuis dat roken niet goed is bijvoorbeeld. Daarom vind ik roken niet normaal, terwijl ik opgegroeid ben met iedereen langs me heen die rookt en roken gewoon normaal vind.
Mijn nichtje van 9 maakt ook allemaal foto's van derzelf in mooie houdingen, kont naar achter, lippen getuit, tong naar buiten..

MirandaFuego schreef:Geryon schreef:Maar ik snap niet dat je dat dan normaal kan vinden. Thuis krijg je toch hele andere normen en waarden mee? Kijk, als je nou neutraal staat, oké..
Ik weet van thuis dat roken niet goed is bijvoorbeeld. Daarom vind ik roken niet normaal, terwijl ik opgegroeid ben met iedereen langs me heen die rookt en roken gewoon normaal vind.
Mijn nichtje van 9 maakt ook allemaal foto's van derzelf in mooie houdingen, kont naar achter, lippen getuit, tong naar buiten..
Maar het is afzetten, je doet juist dingen die niet mogen thuis, dat vind ik wel logisch.
Ik vind het dus niet normáál, van je nichtje, ik gruwel ervan dat kinderen op die leeftijd al daarmee bezig zijn..ze krijgen gewoon al te veel te zien ook, normaal past dat helemaal niet bij hun belevingswereld op deze leeftijd...vreselijk.
Ik ben echt geen tutje, maar mijn dochter van net 10 mag niet naar goede tijden kijken, naar barbies bruiloft en dat soort dingen..
Een condoom hoort niet zo strak te zitten dat het pijn doet, dan moet je echt een grotere maat..