Condooms

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

SuzanneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:19

Ik heb zo'n beetje alle anticonceptie geprobeerd, maar word er niet vrolijk van. Ons zoontje is nu 1, en vooralsnog blijft het er bij 1, vooral mijn partner is daar van overtuigd. Dus wat betreft mag hij ook een knip laten zetten!

Oja sex is vies, bah :9

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:25

Een beetje vies kan ook lekker zijn <<)

Ff ontopic... In mijn huidige relatie worden geen condooms gebruikt... Vooral omdat het altijd zo'n gedoe is om zo'n ding om te knopen... Dan is de reclame voorbij en zit ik alweer midden in mijn film hoor... Al kan ik dat prima combineren...
In mijn vorige uhm "relatie" (c.q. sexbuddy) gebruikte we wel condooms...
Maar goed dat was een verhaal apart....

Jolliegirl

Re: Condooms

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:26

Denk dat er een groot verschil is tussen vaste relatie of sexbuddy :+
Veiligheid voor alles :j

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:30

Inderdaad. Veiligheid is het allerbelangrijkste!

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:32

Ja dat grote verschil... Daar liep ik in het begin van mijn relatie wel tegen aan...
Maar ondertussen ben ik ervan overtuigd dat ik gelukkiger wordt van een groot hart dan van een grote lantaarnpaal... :=

Maar ff zonder gekheid... Veiligheid is idd belangrijk.... Kan me dan ook niet voorstellen dat er meiden met "zomaar" iemand mee naar huis gaan om te ketsen...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:33

Helaas zijn die er genoeg..
Ook zat die de dag erna even een MA pilletje halen...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:34

lelijke_heks schreef:
Een beetje vies kan ook lekker zijn <<)

Ff ontopic... In mijn huidige relatie worden geen condooms gebruikt... Vooral omdat het altijd zo'n gedoe is om zo'n ding om te knopen... Dan is de reclame voorbij en zit ik alweer midden in mijn film hoor... Al kan ik dat prima combineren...
In mijn vorige uhm "relatie" (c.q. sexbuddy) gebruikte we wel condooms...
Maar goed dat was een verhaal apart....

Je moet ze ook niet knopen he, gewoon afrollen. :j

Lekker stom als je dat doet, lelijke heks, vind je ook niet, die meiden zijn soms zo ver heen dat ze niet eens meer weten met wie en wat ze gedaan hebben.. |o

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:37

Ik zag laatst zoiets op tv (zal ook wel een hoop sensatiemakerij zijn maar toch) dat meisje was net 17, zwanger en had echt geen flauw idee van wie...
Zoiets zie ik mezelf niet gebeuren...

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:40

Nou, das geen sensatie hoor, gebeurd heel vaak, de grenzen zijn een beetje weg bij de jeugd.
Ik deed vroeger in ieder geval niet aan een gezellige orale bevrediging op een rij voor jongens in de wc op school bijv. :x

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:42

Geen flauw idee van wie? Wauw.. := Dat zie ik bij mij ook niet gebeuren.

Ik heb al een keer een MAP geslikt (waar ik niks van merkte :+ ).
Arme arme ikke, doodsbang stond ik in die winkel samen met vriendjelief. Condoom was niet zo lief geweest voor ons.
Ze ging ook nog vragen stellen ook.

MirandaFuego: WHAT? Grapje hoop ik?

SuzanneL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:51

Bizar Mirandafuega! Ik maar denken dat dat alleen in hele slecht films gebeurd haha..

Heb ook eens een MAP geslikt, just to be sure. Was de pil vergeten... Via de huisarts ging dat, wist niet dat die dingen ook 'gewoon' in de winkel verkrijgbaar zijn.

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:54

Welnee joh, das geen grap, ze doen ook nog iets met verschillende soorten lippenstift, allemaal op dezelfde piel, regenbogen ofzo... 8)7
Bij mijn dochter op school was er al een meisje van 9 die het over schuren had... :n
Lekker idee hoor, dat je kind daar tussen zit.. >;)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 20:57

MirandaFuego schreef:
Welnee joh, das geen grap, ze doen ook nog iets met verschillende soorten lippenstift, allemaal op dezelfde piel, regenbogen ofzo... 8)7
Bij mijn dochter op school was er al een meisje van 9 die het over schuren had... :n

Hoe ziek in je hoofd ben je dan hee := Sneu :j

Inderdaad, lekker idee..

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:05

Geryon schreef:
MirandaFuego schreef:

Hoe ziek in je hoofd ben je dan hee := Sneu :j

Tja, als je het niet doet, hoor je er natuurlijk niet bij... _-:(
Op die leeftijd (14jr) ben je natuurlijk heel gevoelig voor dat soort dingen en als dat dan 'normaal' is, het is het nieuwe roken, denk ik.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:12

Maar ik snap niet dat je dat dan normaal kan vinden. Thuis krijg je toch hele andere normen en waarden mee? Kijk, als je nou neutraal staat, oké..
Ik weet van thuis dat roken niet goed is bijvoorbeeld. Daarom vind ik roken niet normaal, terwijl ik opgegroeid ben met iedereen langs me heen die rookt en roken gewoon normaal vind.

Mijn nichtje van 9 maakt ook allemaal foto's van derzelf in mooie houdingen, kont naar achter, lippen getuit, tong naar buiten..

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:16

Ja men begint er steeds eeder mee!

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:19

SteffiiY schreef:
Ja men begint er steeds eeder mee!

Jong geleerd is oud gedaan :Y)

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:21

geloof mij een beetje man weet echt wel welke hij past en heb er nog nooit een om hoeven doen ja proberen, tja tis erg belangrijk dat ze er zijn.

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:26

Ik dacht altijd dat die dingen one size fits all waren :')

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:28

Kiwipitje schreef:
Ik dacht altijd dat die dingen one size fits all waren :')

Ik ook :=

Hoort een condoom trouwens heel erg strak te zitten op het einde? Zo strak dat je er last van kan hebben?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:29

Misschien zijn ze in dat geval niet one size fits all
========================================================3

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:30

Geryon schreef:
Maar ik snap niet dat je dat dan normaal kan vinden. Thuis krijg je toch hele andere normen en waarden mee? Kijk, als je nou neutraal staat, oké..
Ik weet van thuis dat roken niet goed is bijvoorbeeld. Daarom vind ik roken niet normaal, terwijl ik opgegroeid ben met iedereen langs me heen die rookt en roken gewoon normaal vind.

Mijn nichtje van 9 maakt ook allemaal foto's van derzelf in mooie houdingen, kont naar achter, lippen getuit, tong naar buiten..

Maar het is afzetten, je doet juist dingen die niet mogen thuis, dat vind ik wel logisch.

Ik vind het dus niet normáál, van je nichtje, ik gruwel ervan dat kinderen op die leeftijd al daarmee bezig zijn..ze krijgen gewoon al te veel te zien ook, normaal past dat helemaal niet bij hun belevingswereld op deze leeftijd...vreselijk.
Ik ben echt geen tutje, maar mijn dochter van net 10 mag niet naar goede tijden kijken, naar barbies bruiloft en dat soort dingen.. :n

Een condoom hoort niet zo strak te zitten dat het pijn doet, dan moet je echt een grotere maat..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:30

Kiwipitje schreef:
Misschien zijn ze in dat geval niet one size fits all
========================================================3

_/-\o_ *D }>

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:34

MirandaFuego schreef:
Geryon schreef:

Maar het is afzetten, je doet juist dingen die niet mogen thuis, dat vind ik wel logisch.

Ik vind het dus niet normáál, van je nichtje, ik gruwel ervan dat kinderen op die leeftijd al daarmee bezig zijn..ze krijgen gewoon al te veel te zien ook, normaal past dat helemaal niet bij hun belevingswereld op deze leeftijd...vreselijk.
Ik ben echt geen tutje, maar mijn dochter van net 10 mag niet naar goede tijden kijken, naar barbies bruiloft en dat soort dingen.. :n

Een condoom hoort niet zo strak te zitten dat het pijn doet, dan moet je echt een grotere maat..

Ja opzich, op die leeftijd al helemaal afzetten ja.

Ik vind het ook echt niet normaal van me nichtje. Maar als je kijkt naar de meiden op haar telefoon.. Die foto's van ze stralen gewoon uit PAK ME!
Heb al meerdere keren gevraagd waarom ze zulke foto's maakt. Ze zegt iedereen doet het en ik vind het mooi. Heb haar erop gewezen dat ik het niet vind kunnen, en waarom niet.
Maar ze gaat er vrolijk mee door.

Oh, maar in de lengte zit ie wel goed geloof ik.. :+

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-12 21:37

8==========================D

8==========================D