Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dingetje_ schreef:Als je belt naar het ziekenhuis en zegt dat hij het vergeten is stuurd de dokter een receptje naar de apotheek.....
Buit de zorgverzekering uit----> kost al genoeg
Citaat:L-Mesitran - Hydroactieve antibacteriële zalf, wondreinigend, optimaliseert de wondgenezing. L-Mesitran is een zalf die bestaat uit: honing, lanoline, zonnebloemolie, levertraan, Calendula Officinalis, Aloë Barbadensis, vitamine C & E en zinkoxide. Wanner de zalf in contact komt met de wond zal er wondvocht onttrokken worden aan de omliggende weefsels. Hierdoor zal er een vochtig wondhelingsklimaat gecreëerd worden. Hierdoor wordt het wondhelingsproces gestimuleerd, de zalf bevordert het oplossing van de necrose (autolyse) en vergemakkelijkt de migratie van epitheelcellen.
Door de sterk osmotische werking, werkt L-Mesitran antimicrobieel. De zalf zal geleidelijk verdunnen en kan gemakkelijk verwijderd worden met een wondreiniger. L-Mesitran kan afgedekt worden met de meeste afdekkende wondverbanden. De zalf kan suikerkristallen bevatten, dit heeft echter geen invloed op de effectiviteit en/of de applicatie van de zalf. Door het gebruik van natuurprodukten kan ieder lot zalf een iets andere kleur hebben (wit-geel-bruin).
Charmaiineee schreef:Jeetje wat heb jij pech gehad met de artsen en ook je baasheb even het topic doorgespit
Heb je al een mail gestuurd naar het TuchtCollege?
En ik vernam dat je nog steeds moet blijven spoelen en dergelijke? Zit je ook bij de wondverpleegkundige?
Sterkte!
piewie schreef:das super zalf! ook gebruikt bij mok van 1 van mijn paarden!
Kentaro schreef:Zoals ik al eerder aangaf, kan ik daar écht niet over uit........
Máár een wondje?!??!
Zo fijn als je lekker serieus genomen wordt![]()
Het gaat nu gelukkig een stukje de goede kant op, anders zou ik echt eisen dat ze je doorsturen hoor!!