Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus ik ga voorlopig nog gewoon maar door met zeggen dat ik dat niet wil, en vragen hoe hij het zou vinden, misschien dringt het ooit door.
hahaha blafbanden.. nee ik wil 'm soms wel achter het behang plakken, maar laat dat toch maar even achterwege. Ik krijg een advertentie van health and safety assessments of your workplace
Wut? Voor als het kind me het ziekenhuis in mept?
het ging vandaag en gister echt rot, en ik kan dat zelf nog niet zo goed handelen merk ik. Het ging de dagen ervoor helemaal top maar nu zit hij daar gewoon "nee dat doe ik niet". Ik moest even wat van binnen halen dus hij moest even 2 seconden met me mee en dan konden we weer naar buiten, maar neehoor. Na een kwartier vanalles geprobeerd te hebben, heb ik 'm opgepakt en zette hij het op een krijsen, natuurlijk net als mama eraan komt.. dus ik was weer de boosdoener.
) dus dan zal hij (uiteindelijk) doorkrijgen dat hij maar beter rustig kan doen.
Het wordt toch echt heel heel erg tijd dat jij met de ouders een protocol op gaat stellen waar iedereen zich tot op de letter aan houdt zodat hij altijd weet aan welke regeltjes hij zich moet houden, en VOORAL dat het geen zin heeft om bij mama te gaan jammeren als hij iets van jou niet mag. Want dan mag het van mama ook niet, en van een ander ook niet. Dat is niet alleen goed voor zijn respect voor jou/ouders maar voor alle volwassenen in het algemeen 
als dat logisch klinkt.
ik denk niet dat ik snel overwerkt raak, ik vind het heerlijk om bezig te zijn en het is maar 9 uur per dag, met wat vrije uurtjes als hij slaapt. Ik vind het zelf heerlijk hier en het is wel vervelend als we een slechte dag hebben, maar niet zo vervelend dat ik nu weg zou willen. En er zijn ook best goede dagen, want eerlijk is eerlijk: vandaag met eten was hij wel lief. En omdat het nu een paar dagen op rij zo was met dat gehuil en geschreeuw denk ik dat het weekendje met papa en mama voor ons allemaal ook wel even goed is: zien zij wat er gaande is en kan ik even weer opladen voor volgende week. Maar ik ga er net zo goed met alle liefde weer tegenaan maandag
Hij zit nog steeds op de gang, al meerdere keren naar hem toe geweest toen hij stil was om te vragen of hij nu weer terug wilde komen en of het niet veel fijner was om niet te huilen, maar dan begon hij gewoon weer opnieuw. Denk dat ik nu ook gewoon even door moet zetten, geen aandacht zolang hij huilt.
Als hij zelf terugkomt en sorry zegt, is hij inderdaad wel even na gaan denken! Je hebt nu laten zien dat jij niet over je heen laat lopen, top!