Het "Laat je even opbeuren" topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshine80

Re: Het "Laat je even opbeuren" topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 10:58

Wat leuk dat het topic genoemd wordt in het BNB!!!!

Meiden kom op hoor!!! Vandaag een trieste dag, maar hou de moed erin!

Chernique, hoe gaat het met je afspraken bij Human Concern? Ben je daar al geweest? Je moet ook helemaal niet vet gemest worden, je moet zelf willen blijven leven en je gaan realiseren dat je daar voedingsstoffen voor nodig hebt. Je zal moeten leren om anders te denken. Dat kun je best!! Ik weet het zeker! Je praat er tenslotte met ons ook over!
Waar woon je? Als je behoefte hebt aan gezelschap bij een afspraak wil ik best een keer met je mee hoor! :(:)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 13:28

Kom op! We kunnen het aan!

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 19:47

Ik wil me hier dan ook maar melden. Ik zit er even helemaal doorheen er is niemand die echt naar me luistert. (ik zet mijn problemen liever niet zo openbaar op internet kan wel via pb) ik ben door een vriendin uitgemaakt voor een egoïstische aansteller en dat doet me zeer, dat soort dingen maakt duidelijk dat ik eigenlijk geen vrienden heb...
Ik voel me te veel, in de weg staan.
Nou ja, dank jullie dat ik dit hier kon vertellen! Ik moest het gewoon even kwijt, ook al snappen jullie misschien niks van mijn berichtje, toch bedankt!

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:10

@Merel,

Sterkte, you can do it, girl!

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 22:22

merel naar maar je weet zelf beter ! denk daar aan. hier ook geen lekkere dag. gips knelt en ben het zat !

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 08:08

Nu heb ik een baalmoment. Ik moet straks eigenlijk even weg van mijn werk, kost hooguit anderhalf uur. Moet inentingen hebben voor mijn reis naar Marokko. En ik durf het niet tegen mijn collega's te zeggen... Hoe erg is dat toch? |o

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:20

Ik meld me ook weer.

Hoe of wat wil ook ik niet op bokt zetten omdat ik momenteel geen neerhalende Pb's kan hebben.

Maar k zit in een diepdal en het voelt als of dat lichtpuntje steeds verder weg raakt.
Ik heb antidepresieva,slaappilletje,en pilletjes voor mijn maag zo dat ik mijn eten binnen houdt..
Maar na 4a5 happen heb ik geen trek meer..
alleen maar zin in ongezonde dingen.
geen zin in drinken etc.

Afleiding als m'n paarden heb ik ook geen zin meer in en dan is het bij mij wel serieus.
als ik me niet goed voel ga ik juist altijd naar stal om bezig te zijn maar ook dat wil ik niet meer.
ik heb gelukkig 1 geweldige vriendin die me behoorlijk vaak opvangt en waar ik terecht kan zelfs slapen mag..

Maar dat is allemaal wat k niet wil ik wil hem!
ik heb in mijn leven nog nooit maar dan ook nog nooit zo veel van iemand gehouden en en gezegd hard op hij is de waren. en nu wel.
En ik weet de reden dat het uit is, en ik weet dat ook ik daar zeker een rol ingespeeld heb.
En ik weet ook dat hij dolgraag echt goeie vrienden wil blijven en dat hij zegt dat als we voor elkaar gemaakt zijn het weer goed komt en anders we vrienden blijven maar damn...

ik kan niet meer ben kapot,op,moe,voel me alleen,diep ongelukkig.

Heb enorme stres,paniek aanvallen en huil buien en het gevoel dat ik hier nooit overheen zal komen..

Pff dit lucht wel even op..
Nu hopen dat er niet weer allemaal negatiefe ....PBtjes komen

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:32

:(:)
japielover, zo slecht ziet het er toch niet uit?!?!? Je hebt een super fijne vriendin waar je altijd terecht kunt en de deur naar je (ex)vriend is zeker nog niet gesloten!!! Probeer in gedachten te houden, dat hoe positiever jij je opstelt, hoe groter de kans is dat het weer goed komt!!
Sunshine80, wat herkenbaar..... Maar waarom durf jij het niet te zeggen?? Als je bang bent dat je werk blijft liggen, zou je kunnen aanbieden wat langer door te gaan?!

mereltjuhh, hoe moeilijk het ook klinkt, het allerbelangrijkst is dat je eerst eens gaat proberen om van jezelf te houden en je zelf te waarderen!! Geloof me, als dat eenmaal gelukt is, zul je merken dat dat andere aantrekt en het je dan een worst zal zijn wat een ander van je vindt!!
Als je je hart wilt luchten, mag je altijd pb'en hoor!!

chernique, ben je er nog een beetje uitgekomen met je moeder??

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:51

japielover :(:) . Waarom zou je negatieve pb's krijgen? Iedereen heeft toch op zijn manier liefdesverdriet? En dit topic is nou juist bedoeld om ergens positieve energie uit te krijgen. Niet zo tof dat je zulke pb's krijgt dan!!!
Ik ben het eens met Kentaro, de deur is nog niet helemaal gesloten. Kijk naar het positieve, je hebt je paardjes nog en een vriendin waar je terecht kunt. Je kunt hier lekker klagen en dan beuren wij je weer op.

Kentaro, het heeft voornamelijk te maken met mijn verhouding met mijn leidinggevende. Ik heb al vanaf het begin aanvaringen met hem. Hij vindt dat ik niet goed presteer, heeft me geprobeerd te dwingen tot fulltime werken (terwijl ik een HBO doe naast dit werk) en alles wat ik doe, daar heeft hij commentaar op. Eigenlijk vind ik het een eikel! _-:( Maar goed, nu is het opgelost, heb het maar via mail aan mijn collega's gestuurd en hem in CC gezet. Daar kreeg ik wel weer een rare reactie op...

Merel, als je wat kwijt wilt dan hoor ik het wel! Je hart luchten kan een hoop schelen! :(:)

Chernique, ik denk aan je! :*

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 09:56

Die oplossing heb ik ook nogal eens gebuikt als ik er tegenop zag om te zeggen wanneer ik vrij wilde.... :o
Wel jammer zo'n werksfeer!! Maar gelukkig een mooie vakantie in het vooruitzicht!

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:32

Klopt opzich is de deur nog niet helemaal gesloten..

Maar ik ken hem aardig goed en weet in middels wel een beetje hoe hij in elkaar zit en reageerd..
Zo zij een goede vriend van hem ook, Dit meisje is een topmeid! je moet haar zeker houden want ze voelt je fijnloos aan en weet gewoon hoe je in elkaar zit..

En ik vertel hier natuurlijk geen details door dat ik dus geen zin in die Pb's van de vorige keer..
maar mijn gevoel zegt dat ik wel enorm extreem me best moet doen om het goed te laten komen..
Nou ben ik door het verleden behoorlijk onzeker en vertrouw ik op het moment maar 2 mannen..
mijn vader en dus mijn exvriend.. maarja dat maakt het er niet makkelijker op want ja geen handvol maar een land vol leuke meide...
En tja... naja

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:40

Ik ben het zat... Ik kan geen baan vinden, mijn rijbewijs schiet niet op, weet niet of ik nog een opleiding kan doen.... Daarbij voel ik me echt heel duf de laatste tijd... Daarbij ben ik ook een vriendin kwijtgeraakt... pfff. En als klap op de vuurpijl heb ik ook geen website meer

saskia1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:40

Afbeelding

Voor iedereen die het nodig heeft!!!!

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:42

wie mag ik even pben?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:45

:j

japielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 15:46

tuuurlijk

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:01

Ik ben ook even niet meer blij. En eigenlijk is het gezeik want het komt wel weer goed. Ik ben 7-9 geopereerd aan een carpaal tunnelsyndroom aan mijn rechterhand(ik ben ook uiterst rechts :+ ). Nu 1,5 week verder ben ik het zat om weinig te doen. Gisteren de hechtingen eruit en gisterenavond ging de wond alweer gedeeltelijk open, dus weer dichtgeplakt en nog een paar dagen zoveel mogelijk rust. Daarna weer rustigaan gaan oefenen.
Mijn paard wordt super verzorgd maar ik mis hem heel erg, kan zelf alleen even een aai gaan geven en wat lekkers. Zondag was mijn vriendin met hem wezen buitenrijden en ze belde enthousiast op dat eht leuk was, toen ze neerlegde heb ik even lekker kinderachtig gejankt :D .ik wil weer wat doen! En nu stop ik weer met zeiken want er zijn ergere dingen op de wereld dan dit. Maar leuk is anders!

Van mij uiteraard een dikke knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft :(:)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:14

Pben mag altijd!!!

Vala, balen hè, als je niets mag? Het is wel allemaal voor een goed doel, straks kun je weer lekker paardrijden!!! Nog even doorbijten dus!! :(:)

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 16:38

Kom op mensen jullie kunnen het!

met mij moet het wel gaan dusja..

Mijn Pb box staat altijd open!!!!

Rumpleteaser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-12 09:17

Een ongeluk lijkt ook nooit alleen te komen hè.... :(:)
Zet 'm op dames en laat je niet kennen!
Lekker je hart luchten scheelt al een boel, dus roep er iemand bij of klaag lekker van je af in dit topic.
Je bent NOOIT alleen!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:32

Inderdaad alles komt op een hoop.
Ik probeer me niet te laten kennen maar het is niet altijd even makkelijk.
Probeer me hart te luchten maar het ligt te gevoelig om het aan iemand te vertellen. Krijg het niet over me hart om het te vertellen. |(
In moeilijke tijden leer je je vrienden kennen, zo blijkt ook maar weer.
achja We komen er allemaal!
We kunnen het! Pb box staat altijd open. :j

Dikke knuffel aan iedereen die het nodig heeft :(:)

Sunshine80

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:55

Radetski... gooi het bij mij in mijn inbox, wat kan jou het schelen! Ik zal het lezen en als je reactie wilt, geef ik die ook!!! Gooi het eruit meid!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 09:57

Vala schreef:
Ik ben ook even niet meer blij. En eigenlijk is het gezeik want het komt wel weer goed. Ik ben 7-9 geopereerd aan een carpaal tunnelsyndroom aan mijn rechterhand(ik ben ook uiterst rechts :+ ). Nu 1,5 week verder ben ik het zat om weinig te doen. Gisteren de hechtingen eruit en gisterenavond ging de wond alweer gedeeltelijk open, dus weer dichtgeplakt en nog een paar dagen zoveel mogelijk rust. Daarna weer rustigaan gaan oefenen.
Mijn paard wordt super verzorgd maar ik mis hem heel erg, kan zelf alleen even een aai gaan geven en wat lekkers. Zondag was mijn vriendin met hem wezen buitenrijden en ze belde enthousiast op dat eht leuk was, toen ze neerlegde heb ik even lekker kinderachtig gejankt :D .ik wil weer wat doen! En nu stop ik weer met zeiken want er zijn ergere dingen op de wereld dan dit. Maar leuk is anders!

Van mij uiteraard een dikke knuffel voor iedereen die het moeilijk heeft :(:)

Hè wat vervelend zeg! Zeker als je gewoon zo graag iets wilt doen, en dan niet kan/mag.. :(:) Hoe lang moet je nog rustig aandoen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 11:07

Zo herkenbaar vala!
Mijn herstel gaat ook zo langzaam en dat irriteert me zo! Maandag geprobeerd op een paard te klimmen maar dat lukte echt niet. Even een eyeopener over dat het veel, heel veel tijd gaat kosten...
Over een maand rijden gaat hem gewoon niet worden!

Dikke knuffels voor iedereen!

Radetski

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:04

Robijntjah schreef:
Zo herkenbaar vala!
Mijn herstel gaat ook zo langzaam en dat irriteert me zo! Maandag geprobeerd op een paard te klimmen maar dat lukte echt niet. Even een eyeopener over dat het veel, heel veel tijd gaat kosten...
Over een maand rijden gaat hem gewoon niet worden!

Dikke knuffels voor iedereen!

Dat ken ik! Mijn paardje staat al 2 maanden stil en zal nog wel langer stil staan.. vind mar niemand die hem kan of wilt rijden. Ik heb vant weekend ook weer geprobeerd. Maar me vader moest hem al opzadelen. En toen moest ik erop. Had niet genoeg kracht in me linker arm, vol met me gezicht tegen het zadel geknald omdat me arm ineens zei ik doe niets meer het eerste half uur. Toen heeft me vader hem maar gelongeerd voor me.