Abortus ... of toch houden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FlairS

Re: Abortus ... of toch houden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:49

Ik ben hier stil van.Heel stil.....
Ik wens heel veel sterkte met welke beslissing je ook gaat nemen.
En zorg dat je zo snel mogelijk een plek hebt waar je wel veilig bent!

enjoy86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:55

Lieve Ts,

Respect voor je beslissing!
Ik denk echt dat het de juiste is!
Weet jouw moeder hiervan?
Kun je er met haar over praten?
Anders lijkt mij echt geen andere oplossing als weg gaan daar.

Heel veel liefs

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-12 22:59

Nog even wat pb's beantwoord. nu ga ik ecgt slapen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:01

Slaap lekker meid, ik hoop dat je rustig kan slapen.

Enne super dat je zo snel al naar een psycholoog kan en ook een vriendin in kan lichten :j

(en wat een vreselijk verdrietig verhaal die je hebt geplaatst... :(:) )

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:09

Lekker slapen, en succes morgen!

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:09

Vol ongeloof heb ik dit topic gelezen.. wat zit jij in een afschuwelijke situatie zeg Y;(
Wat een moeilijke keuze en wat een verdriet moet je nu hebben
en ook al ben ik persoonlijk tegen abortus kan ik me heel goed voorstellen dat je dit kindje niet geboren wil laten worden..

Je wilt geen aangifte doen en dat is begrijpelijk omdat het heel erg heftig is om iemand aan te klagen die deel uitmaakt van jou gezinssituatie
Maar besef wel dat deze persoon heel erg fout is en jij ten alle tijden onschuldig bent!!
Als je niets doet is en blijft hij een gevaar voor andere kinderen/vrouwen in zijn omgeving...en kan hij gewoon doorgaan met deze afschuwelijke praktijken..
Heel veel sterkte met je besluit en ga daar zo snel mogelijk weg!!
Er zijn blijf van mijn lijf huizen waar je meteen terecht kan!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:19

Lieve TS, enorm veel sterkte!

Ik wil je nog iets meegeven, een vriendin van mij heeft een aantal abortussen moeten ondergaan, door de hoeveelheid behandelingen die zij gehad heeft, heeft ze later verklevingen in haar baarmoeder gekregen. Kinderen was geen optie meer en alles moest er uit.

Ik zeg dit niet om je bang te maken, want dit gebeurt niet na 1 abortus!!!

Ik zeg dit in de hoop dat een mogelijke kinderwens voor later een stukje mee kan helpen om moed te verzamelen om uit deze situatie te komen...

Ik denk dat ik voor meerdere mensen spreek als ik zeg dat een post genoeg is voor hulp, ook als je je bijv. zorgen maakt om je paard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:22

Wat vreselijk dat je je in je eigen huis in je eigen kamer niet veilig kunt voelen... Meid wat ontzettend erg! Ik hoop dat je de moed vindt om weg te gaan, je bent ook hier welkom!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:23

Meisje meisje... Wat moet het toch vreselijk zijn om dit allemaal mee te maken, dat kunnen wij ons gewoon niet eens voorstellen, MAAR... je kan altijd weg. Hopelijk vind je de moed die je nu ook laat zien, ook om weg te gaan uit deze vreselijke situatie. Ook jou is een fijn leven gegund! Ik snap dat je dat niet zomaar 'even' doet, maar toch hoop ik het echt voor je.

Hopelijk kan je rustig slapen vannacht en ga je morgen een dag tegemoet waar je steun zal vinden.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:01

MADExLIEFJE schreef:
Ik wil graag een stukje laten lezen uit mijn verhaal (weet ik niet waarom):
MADExLIEFJE schreef:
...
Donderdagavond, het regent en ik zit op mijn kamer. Ik voel me moe en wil gaan slapen, dus ik sluit mijn computer af. Ik hoor iemand op de trap.
Hij komt mijn kamer in en ik weet dat het verkeerd gaat gaan. Tegenstribbelen heeft geen zin dus ik sluit mijn ogen. Alles is zwart. Donker. Duister. Leeg. Mijn hart is leeg. Ik laat me vallen op de vloer. Hij raapt me op en ‘legt’ me op bed. Als een laffe hond onderga ik gewoon alles.
Hij is eindelijk klaar met zijn gedoe en gaat mijn kamer uit. Ik vraag me af of dit dan eindelijk de laatste keer was. Of hij eindelijk genoeg heeft gehad. Of hij eindelijk beseft dat ik het niet leuk vind.
Ik kijk tussen de gordijnen door naar buiten. Het regent nog altijd. Wat stroomt er nu het snelst, mijn tranen of de regen?
...

Och meiske, och meiske.... je moet weg daar. Echt weg.
En je bent geen laffe hond. Nu niet nooit niet.

Je bent juist heel dapper.

Maar echt je moet weg....

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:10

Jeetje meid... Zoveel respect voor je beslising en wat ben jij sterk :(:) Ik hoop echt dat je de hulp en liefde krijgt die je nu zo nodig hebt en zo verdiend... Sterkte meis :(:)

cindy83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 08:24

Ik wou dat ik je kon helpen.....

Ik wil je alle kracht en wijsheid geven die er bestaat en onthoud dat alle keuzes die jij de juiste vind ook de juiste zijn.

dikke knuffel.

MADExLIEFJE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 08:25

Ja, ik kan hier beter weggaan, maar dat kan ik op dit moment nog niet.
Ik heb al wat aanbiedingen van bokkers gekregen, dia ik zeker niet wil afwimpelen. Maar op dit moment kan ik niet mijn spullen nemen en vertrekken. Zeker niet met wat volgende week op de planning staat.
Misschien/hopelijk binnenkort.

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 09:11

meid ik wil je heel veel sterkte wensen met je besluiten. Wat jij mee maakt, kun je niet met een pen beschrijven. Ik hoop zo dat er een goede oplossing komt voor je. Laat je aub niet weerhouden om niet weg te gaan. Ga weg, zo snel als het kan en wanneer jij eraan toe bent. Laat je niet langer zo gebruiken.

Ik als kersverse moeder, kan niet veel anders zeggen dat je een goede beslissing hebt genomen wbt de arbortus. Een kind ontstaat uit liefde en niets anders!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 09:18

Lieve ts heel veel sterkte! En hoop dat je vriendin je kan helpen/ steunen! Misschien is het handig als je de nachten na de abortus niet thuis hoeft te slapen. Je zal je dan wel niet zo best voelen en als je dan ook weer bezoek krijgt s nachts.. Moet er niet aan denken!

ellend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 09:30

Heel heel veel sterkte! Ik heb gisteren alles gelezen en heb er vannacht wakker ven gelegen.... Meisje meisje toch, wat een drama. Ik wens je al het goede....Dikke knuffel x

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 09:37

Lieve ts ik denk dat je een goede keus maakt. Ik hoop dat je je verhaal wat je geschreven hebt en vooral ook het stukje wat hier staat aan je psycholoog hebt laten lezen. Ik begrijp dat het ondanks de situatie moeilijk is om weg te gaan want er wonen ook nog andere mensen bij je misschien waar je van houd en die het niet zullen begrijpen en waar je dan dingen aan moet uitleggen en zullen ze je dan geloven?

Meid, ik wil je dit meegeven, kijk naar hoe je in deze situatie staat, de beslissingen die je nu neemt, die getuigen van een enorme kracht en doorzettingsvermogen! Knoop dit in je oren: jij bent ABSOLUUT GEEN laffe hond. Ga met hulp uitzoeken hoe en waar je zo snel mogelijknaar toe kan. Je bent het namelijk WAARD! Jou reactie op het moment dat het gebeurd is de reactie van veel vrouwen, had ik ook. Meid je bent zo goed bezig, je kan je hier echt uitvechten!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 09:56

Ga je even een pb sturen, ik ben zo blij dat er zoveel bokkers zijn die je willen helpen en steunen

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 10:09

Ik heb dat laatste stukje met afschuw gelezen.Wat verschrikkelijk voor je.Ik hoop echt dat je na je abortus een plek heb waar je naar toe kunt gaan. En denk erom jij bent geen laffe hond :n dat is maar 1 iemand,iemand die zich vergrijpt aan zijn dochter -:(- .
Veel sterkte bij de psycholoog.

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 10:11

Ook ik heb je hele toppic door gelezen en ook hier is een bed vrij en een plek voor je evt. paard. Sterkt meid, maar je moet daar in de loop der tijd wel echt weg gaan.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 10:57

ESSIE70 schreef:
En denk erom jij bent geen laffe hond :n dat is maar 1 iemand,iemand die zich vergrijpt aan zijn dochter -:(- .

Dat is nog niet helemaal zeker. Het is vader of broer aangezien ze in 1 huis wonen. Maar dat is niet bevestigd door TS.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 11:03

Het doet er ook niet toe of het de vader of broer is, het is afschuwelijk!
Meid, ik hoop dat je snel de kracht vind om daar weg te gaan.
Als je steun nodig hebt pb dan iemand uit dit topic die in je buurt woont.
De meesten zijn daar wel bereid toe (ik ook).
Fijn dat je een goede vriendin hebt.

Weet je moeder iets? (als je die nog hebt?)

Biebabeloeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 11:04

Suzanne F. schreef:
ESSIE70 schreef:
En denk erom jij bent geen laffe hond :n dat is maar 1 iemand,iemand die zich vergrijpt aan zijn dochter -:(- .

Dat is nog niet helemaal zeker. Het is vader of broer aangezien ze in 1 huis wonen. Maar dat is niet bevestigd door TS.

en TS moet dit ook niet bevestigen. Men immers ook gaan speculeren dat het een stiefvader is of een oom die momenteel even bij hen woont of...of..of...of....al die speculaties veranderen niets aan de zaak en helpen TS ook helemaal niet. Staat dus buiten de kwestie.
TS heeft gewoon onze steun en hulp nodig, zonder zich te moeten "verantwoorden" of een verhaal te moeten doen aan sensatiebeluste bokkers.

(Dit is geen persoonlijke aanval naar jullie, de gequote mensen, toe, maar gewoon een algemene uitspraak. Er is immers al genoeg over gezegd/gevraagd/.. en als TS het had willen meedelen, had ze dat al lang gedaan)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 11:15

Biebabeloeba schreef:
en TS moet dit ook niet bevestigen. Men immers ook gaan speculeren dat het een stiefvader is

Stiefvader is het niet omdat het genetisch familie is en een stiefvader is dit niet.
TS hoeft idd niks te zeggen of te bevestigen, dat is volledig aan haar.
Maar dat ze daar weg moet is wel een ding dat zeker is. Ik vraag me ook af waar moeder in het verhaal is.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 11:19

TS wat is er dan zo ontzettend belangrijk dat vóór het stoppen gaat van deze waanzin? Dit kan zo niet langer meid, echt niet.