Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MADExLIEFJE schreef:Ik wil graag een stukje laten lezen uit mijn verhaal (weet ik niet waarom):MADExLIEFJE schreef:...
Donderdagavond, het regent en ik zit op mijn kamer. Ik voel me moe en wil gaan slapen, dus ik sluit mijn computer af. Ik hoor iemand op de trap.
Hij komt mijn kamer in en ik weet dat het verkeerd gaat gaan. Tegenstribbelen heeft geen zin dus ik sluit mijn ogen. Alles is zwart. Donker. Duister. Leeg. Mijn hart is leeg. Ik laat me vallen op de vloer. Hij raapt me op en ‘legt’ me op bed. Als een laffe hond onderga ik gewoon alles.
Hij is eindelijk klaar met zijn gedoe en gaat mijn kamer uit. Ik vraag me af of dit dan eindelijk de laatste keer was. Of hij eindelijk genoeg heeft gehad. Of hij eindelijk beseft dat ik het niet leuk vind.
Ik kijk tussen de gordijnen door naar buiten. Het regent nog altijd. Wat stroomt er nu het snelst, mijn tranen of de regen?
...
Suzanne F. schreef:ESSIE70 schreef:En denk erom jij bent geen laffe honddat is maar 1 iemand,iemand die zich vergrijpt aan zijn dochter
.
Dat is nog niet helemaal zeker. Het is vader of broer aangezien ze in 1 huis wonen. Maar dat is niet bevestigd door TS.
Biebabeloeba schreef:en TS moet dit ook niet bevestigen. Men immers ook gaan speculeren dat het een stiefvader is