Hee Sammy- wat jammer van de huilbuien. Bjorn doet het super, heeft in het begin in de avond wel gejammerd, maar nu helemaal niet meer. Gisteren naar consultatiebureau geweest en hij weegt nu 6 kilo. En heeft zijn eerste entingen gehad. Arme guppie. Veel geslapen (vannacht ook ineens doorgeslapen met maar 90 cc om 23 uur??) en nu kan hij weer lachen. Ik heb van mijn vent een boekje gehad toen ik net zwanger was. Heet de tevreden baby. Ik las het door, dacht- die is knetter, dat kan ik nooit zo, en merk nu dat ik er heel vaak op terugval omdat het zo vreselijk goed werkt. Geen darmkrampjes, geen huilen meer en hij slaapt goed in de nacht. Mocht je je vervelen....dan kan je die es opzoeken. Ach, er zijn natuurlijk zoveel boeken, maar deze vind ik, moet ik toegeven, wel heel fijn. Als ik me eraan houd gaat het echt heeel goed, als ik me er niet helemaal aan houd gaat het okee, maar minder. Stom heh....
Wat een leuke avatar heb jij trouwens!
Elpharo
Geplaatst: 09-10-12 07:38
Aangezien Railey net zo oud is trouwens, hoeveel drinkt hij nou? En hoe vaak (effe nieuwsgierig zijn hoor )
wat grappig ben vandaag ook na consultatie geweest,hij is nu 5,5 kilo en 57 centimeter,ik geef flessen van 150 6 keer per dag,en meestal de laatse geef ik hem 180, hij heeft ook spuitjes gehad,was echt super zielig keihard krijsen arm kind, wat krijgt jou mupke? ik geef hem friso standaard.dankjewel van mijn avator heeft koudbloedkim gedaan.lijkt me intresant dat boek.x