missfitness schreef:Je bent een mooie meid Janine!
Ik heb eventueel wel squat oefeningen voor je, oefeningen voor de benen en billen.
Thanks!
En daar zou ik zeker baat bij hebben!!
Goed bezig deedee!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik zie net op Endomondo dat ik al 0,001 trips around de world heb gemaakt...
Janine1990 schreef:Ik ook Danseresje! En voor 0,001 trips around the world hoef je tegenwoordig maar 20 km te lopen...![]()
Snap ik niets van!!
Haha ja Winged, ik kom daar 9 augustus weer (wratten zijn helaas niet weg met één keer aanstippen), dus misschien vraag ik haar wel.
deedee19 schreef:Ja weegschalen kunnen nogal afwijken, maar dat is wel een groot verschil. Tijd voor een nieuwe dus
Ik ben net als jij ook wat zwaarder Janine (alleen niet zo groot als jij want ik ben 1.76 m) Ik ben alleen nog niks afgevallen sinds ik ben gaan rennen. Ik weet dat hardlopen als je zwaarder bent belastend is, maar ik probeer wel goed op het lopen te letten en hou me ook echt aan de schema's van Evy (ook al heb ik af en toe het idee dat ik best meer kan)
Wendy schreef:Veirl schreef:Ik ben net terug van de derde keer lopen. Wat een hel. Warm, benauwd, buikpijn. Ik heb het uitgelopen, maar ben blij dat het volgende week wat koeler wordt haha.
Heb je wel genoeg gedronken?
MightyJoe schreef:Nou deedee19, echt je vliegt er door heen als je even bezig bent! Ik heb alles al een keer uitgelopen en ik begon met conditie 0,0. Maar het verbeterd zo he! En dan krijg je steeds meer motivatie
Janine1990 schreef:Net erg gelachen, moest naar de huisarts om m'n wratjes aan te laten stippen (onder de voet). Maar door het hardlopen trilde mijn hele been.Kon m'n voet gewoon niet stil houden, dus de assistente dacht dat het heel erg veel pijn deed. Dus ik legde uit dat ik aan het hardlopen was geweest vanochtend.
Ze vroeg geschrokken of ik dat deed om af te vallen. Dus ik legde uit dat ik was gestopt met paardrijden en daarom ben gaan hardlopen, maar dat ik ook nog wel een paar kilootjes kwijt zou willen.
Ik legde uit dat m'n weegschaal bijna 87 aangaf. Zegt ze: "Je mag wel even op mijn weegschaal staan!"
Dus deed ik dat, staat er 83 kilo! Dus die van ons deugt het gewoon niet meer.
Hier is het overigens benauwd geworden en heeft het al eventjes geregend. Ben benieuwd of er nog meer komt!