[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 09:49

kYliieJ schreef:
Myryana hoe is het met je tongsplit?

Goed iig is het niet meer verder dichtgegroeid dan het al was., ik ga hopelijk eind dit jaar nog voor een hersplit.

Heb wel wat dagen over en zou eerst wat anders gaan doen maar dat gaat niet door dus wss laat ik dat inplannen.

juniper

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 18:41

Dames, welke shop bevelen jullie aan voor intiem en tepelpiercings? Ik ga met een vriendin mee, en wegens aar woonplaats het liefst in de buurt van Brabant of Zuid Holland. Queen of rings misschien?

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:20

Hmm, het valt me wel op dat die shop een van de duurdere is, maar waar je wel privacy hebt én door een vrouw gepierced wordt. Kan dat niet zo snel vinden bij andere shops.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:12

Ik heb liever mannen die piercen... ook mijn gyno is een man... vrouwen twijfelen te veel en doen er lang over, mannen zijn direct en snel.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:27

Haha, het gaat bij haar om het gefriemel daar beneden door een onbekende man. Dat lijkt mij ook niks, toch een beetje preuts.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 21:32

haha nou ze friemelen niet hoor :') bij een vrouw gaat het meestal zo, stipje, nee ander stipje, nieuw stipje, dan klem, he nee mis, weer klem, nee sluit niet goed aan, weer klem elastiekje eromheen, oh wacht wat vergeten elastiekje eraf klem eraf en zo gaat het door, ik ben in mijn tepels,tong en clithood gepiercd door een vrouw, clithood was een leerling, maar ook een vrouw, die gozer nam het toen over en het was in 2 seconden gedaan.. als je preuts bent lijkt het me dat je liever sneller je broek omhoog wilt dan een kwartier liggen :')

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 22:10

Ja daar zit ook wel wat in! Waar heb jij ze laten doen?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:37

In Utrecht is skinart een aanrader, Ray, maar dat is echt een hele grote stoere beer met rock muziek dus daar moet je van houden maar hij is super snel en direct :j en verder ben ik in breda geweest bij bunker tattoo.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:09

_Friemel schreef:
haha nou ze friemelen niet hoor :') bij een vrouw gaat het meestal zo, stipje, nee ander stipje, nieuw stipje, dan klem, he nee mis, weer klem, nee sluit niet goed aan, weer klem elastiekje eromheen, oh wacht wat vergeten elastiekje eraf klem eraf en zo gaat het door, ik ben in mijn tepels,tong en clithood gepiercd door een vrouw, clithood was een leerling, maar ook een vrouw, die gozer nam het toen over en het was in 2 seconden gedaan.. als je preuts bent lijkt het me dat je liever sneller je broek omhoog wilt dan een kwartier liggen :')

Pff dan heb je wel pech gehad! Ben meerdere keren door een vrouw gepierced, maar dat ging echt niet zo hoor! Als elke vrouw zo zou piercen, zou er een verbod op piercende vrouwen moeten komen :D

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:01

Crap! ik heb kennelijk ipv 10mm plugs 11mm plugs ingedaan en nu bloed mijn oor :/
Zit op het werk en heb ook geen andere plugs bij.. handig!

edit: het idiote is dat ik dus niet gemerkt heb dat het 11 mm plugs waren, ik dacht echt 10mm omdat ik meestal tussen 9/10mm switch dat het misschien iets stroever ging..

Godver hier baal ik van.. zit er aan te denken mijn oortjes maar naakt te houden voor vandaag :S

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 17:29

Uiteindelijk zijn we naar Fu Tattoo in Helmond gereden, nadat we enkele shops gebeld hebben. Echt een goede keuze, mijn vriendin werd heel rustig geinformeerd en daarna gepierced. De dame die het deed was heel rustig en vriendelijk en gaf je een vertrouwd gevoel. Ik zou er zeker ook zelf heengaan!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:40

Is crazy-factory een betrouwbare site? :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:41

Farjen schreef:
Is crazy-factory een betrouwbare site? :)

Zeker! :)

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:44

Zo ik sluit me weer hier aan!
Had toen hier de discussie over navelpiercing, weet niet of sommige het nog weten?
Die moest er uiteindelijk weer uit vanwege operatie.
In dec zet ik hem weer opnieuw.

Tevens heb ik afgelopen mei een lippiercing laten zetten.
Weet zo niet hoe hij heet. Hij zit rechtsonder :)
En ik heb mn helix uiteraard nog steeds :)

Even een vraagje:
Is tragus werkelijk zo gevaarlijk?

sitasgatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:53

ik heb heel dom een helix piercing laten schieten... ja koppig ik weet het. maar de piercing geneest wel netjes maar het staafje lijkt wel te kort? wie weet een site waar je langere staafjes kunt bestellen? heb ook erg dik kraakbeen namelijk.
piercing heb ik nu 2 ,5 maand

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:55

Ik heb helix ook nog laten schieten, bij mij is eigenlijk hel goed gegaan.
Je kunt zo volgens mij wel op piercings site bestellen, en als je de maat weet, kom je al heel eind

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:56

xDaantjxx schreef:
Even een vraagje:

Hoezo gevaarlijk?

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 19:58

Corelli schreef:
xDaantjxx schreef:
Even een vraagje:

Hoezo gevaarlijk?

Nou dat beweren de doktoren op de KNO poli bij mn moeder.
Mn moeder is daar doktersassistente en die banketstaaf heel veel door van wat ik wil qua gezicht en die zeggen dus dat het gevaarlijk is.
Maar ik weet verder niet?

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:02

Ik zou niet weten waarom, mits netjes gepierced en niet geschoten en als je hem goed verzorgt.

Wel lopen er door je hele lijf energiebanen en die worden door piercings onderbroken. Dit kan voor disharmonie in je lijf zorgen, maar gevaarlijk is het niet.

Ik ben net naar de shop geweest voor een kleiner staafje in mijn tragus en het deed me even goed zeer toen ze flink kracht zette om het balletje eraf te halen :x maar wel een mooi steentje nu

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:09

Okee dan!
Dan weet ik genoeg :)
Doe ik dat wel als ik 20 ben heeft mn ma niks meer te zeggen erover

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:43

Dat van die tragus heeft te maken een zenuw van het aangezicht heb ik ooit eens gelezen. Geen idee of het echt zo, heb zelf al jaren een tragus en tot op de dag van vandaag geen problemen mee gehad

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 20:43

Ik heb wel een helix in eind 2009 en april 2010 kreeg ik wel een aangezichtsverlamming

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:00

Die Crazy factory site is niet goed voor mijn portemonee :D Hoelang duurt het ongeveer voor je de bestelling in de bus hebt? :)

Ik heb 10 jaar geleden ook mijn helix laten schieten := en een 2tal jaar geleden een tragus laten piercen. Tragus was echt de simpelste piercing ooit, maar ik heb sowieso amper piercing/tattoo helingsproblemen.
Enkel mijn navelpiercing is na 7 jaar wel kleiner geworden, misschien moet ik hem er maar eens uithalen en herpiercen..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:04

In je tragus lopen zenuwen die door lopen naar je evenwichtsorgaan in je oor maar die hebben geen last van je piercing, je gaat dus niet schreef lopen van een tragus piercing en je gezicht raakt al helemaal niet verlamd..

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:06

RIP horizontale tepelpiercings.. ;(
Maar binnekort laat ik verticale zetten :)