Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:26

Fanci, misschien zo graag dat je toch gaat kijken of niet?

Op mijn site staat de foto van de taart. Staat bij week 13, voor de nieuwsgierige.
Mijn man heeft hem wat hulp van mij, voor een groot deel zelf gemaakt.

http://www.kruisbeekje.webklik.nl

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:32

Welkom Covergirl! Voel je je goed?

Wat een leuke taart haagsemeid :D

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 13:50

HM ja ben er bang voor :D Me and my big mouth!
Hoi Covergirl, gezellie!

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 14:52

Wat een leuke taart HM.

Covergirl gefeliciteerd.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 15:06

Goedemorgen Dames!

Gaaf om echt helemaal niets af te weten van je vrijgezellenfeest, Suze.
Kan me voorstellen dat het een grote verrassing was.

Welkom Covergirl, gefeliciteerd!

Pffffff ik ben ook BRAK (ja met hoofdletters, zo erg).
Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren hoe ik in mijn bed ben gekomen, heb nog wel wat vage beelden in mijn hoofd maar zal het zo maar eens vragen aan vriendlief als hij wakker is want heb zo vermoedde op ik op een actief moment in slaap gedonderd ben :o
Was dit keer de sjaak op het feest en ben keurig in het zwembad gegooid.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 17:33

Goed feestje dus!!! Hebben we allemaal weleens last van...(niet dat zwembad, maar de rest wel ;-) )

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 17:35

Vond het inderdaad ook fijn om te horen dat het goed gaat met DQ.
Suze wat leuk!!!
Covergirl, welkom en gefeliciteerd!
Zahlina, als je maar genoten hebt :D

Hier nog steeds niet ongesteld (vandaag 35 dagen)... Morgen ga ik boodschappen doen en haal ik ook even een test, woensdag ochtend als ik dan nog niet ongesteld ben ga ik testen (zou dan op 34 dagen zijn) we zijn er niet voor bezig geweest (hebben regenjasjes gebruikt) dus het kan ook niet zo zijn dat mijn lichaam mij voor de gek houdt omdat ik zo graag wil.
Vriendlief vraagt nu ook steeds, en ben je al ongesteld?? :+
Sinds gisteravond wel een beetje raar gevoel in mijn buik alsof mijn periode eraan zit te komen.

theedoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 18:21

bij ons spannend op het moment. Ben elke maand met precies 30 dagen ongezellig geworden. Afgelopen periode hebben we ovutest postief gehad na 19 dagen. Dus ga ervanuit dat mijn ongezelligheid ook langer op zich zou laten wachten. Ik heb nu sinds een kleine 2 weken last van mijn onderrug en een jeuk gevoel in mijn voorgevel haha. We konden niet wachten op van de week dat we ongezellig zouden worden... En hebben vanmorgen een test gedaan. Van die cassettes van t KV. En.....een heeeeeeeeel licht bijnaa niet zichtbaar teststreepje.... SPANNENNNDDDD, morgen nog een keer. We hebben een clearblue gehaald vandaag voor echt uitsluitsel voor verder in de week...
Voor nu, nog even in spanning..en morgen ochtend weer testen.... *\o/*

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 18:26

theedoos:spannend, ik zal ook voor jullie duimen, :), met de clear bleu kan je toch eerder testen dan je NOD

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 18:28

Spannend theedoos :D

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:17

Toch is het wel raar, ik wil al jaren graag moeder worden en nu het zo ver is ben ik echt zwaar jaloers op elke zwangere vrouw.
Met het TT festival laatst zag ik nog een zwangere vrouw roken met een bekertje bier in haar hand daar kan ik dan echt zo slecht tegen.
Tuurlijk moet iedereen het zelf weten maar het steekt wel een beetje.

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:21

Spannend theedoos!!! Zijn er nog meer die de baby amper voelen bewegen?? Ik heb het idee dat de kleine echt de hele dag slaapt ;)

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:33

Zonnebloem, dat herken ik wel hoor. Helemaal toen ik na de laatste miskraam voor een echo moest. Zit je daar tussen al die zwangere dames.
Spannend Theedoos!
ST, ik voelde de baby in het begin vrij veel (al vanaf 14 weken), nu veel minder. Maar het blijkt dat mijn placenta nu tegen mijn buikwand aanligt. Eerder lag deze verder naar achteren. Het lijkt dus nu rustiger.

Ik heb 2 weken geleden allemaal spulletjes van mijn vriendin gehad. Haar jongens zijn nu peuters dus het babyspul kon weg.
Net vandaag alles uitgezocht. Ik hoef iig geen slaapzakjes en handdoeken te kopen. Die heb ik nu meer dan genoeg.
Wel allemaal blauw, maar ach dat mag de pret niet drukken.

Ik heb trouwens ook allemaal knuffels gekregen. Kunnen deze gewoon op 30graden in de wasmachine? Ik kan op het label niets vinden hierover.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:42

Zonnebloem: roken en drinken tijdens de zwangerschap begrijp ik ook niet zo goed.
Sommige vrouwen willen dolgraag een kind, daar lukt het niet bij, en zulke vrouwen 'verpesten' gewoon hun beeb in de zwangerschap/

Daisyree dat lijkt me erg moeilijk een echo na de miskraam!
Lief dat je zoveel spullen hebt gehad van een vriendin.
Knuffels kunnen gewoon op 30 graden hoor :j

ST: ik voelde mijn dochter pas met 19 weken trappen. Daarna wel heel veel!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:46

Crisis wat gaat dit topic hard _O- Ik had werkweekend, dus niet zoveel internet-tijd :)

Daisyree schreef:
Daarom eerst deze maar, hij nu nog zeker een jaar aan de wal alhoewel de kriebels al weer beginnen (zit nu bijna 2 jaar aan wal). Het is niets voor hem en hij mist de vrijheid.
Ik heb al gezegd na de bevalling nog een paar maanden en dan mag je weer gaan.
Van mij mag hij nu ook wel als hij half oktober maar weer thuis is, dan begint mijn verlof en ik ben bang dat ik hem die laatste weken echt nodig ga hebben..

Daisyree mijn vriend vertelde dat als je kinderen hebt <2 jaar dat je niet verplicht bent om op uitzending te gaan. Dat is een redelijk 'nieuwe' regel. Vond het wel fijn om te horen, al zal mijn vriend niet zo snel op uitzending gaan (hij is monteur groot onderhoudt Chinooks) al gaat hij in aug. wel naar Amerika, maar dat is gelukkig maar een weekje :=

Die van mij is vooral van huis, omdat hij aan de andere kant van het land werkt en het niet haalbaar is om elke dag naar huis te rijden (dan zou hij 4 uur per dag in de auto zitten, excl file) en dus komt hij alleen op woensdagavond naar huis en is hij van vrijdagmiddag tm maandagochtend thuis. Als hij in de toekomst misschien over kan naar Gilze Rijen kan hij vaker naar huis, das een uurtje vanaf huis en te doen :)

Je hebt gelijk Suze, liever een man die niet elke dag thuis is maar er wel is voor z'n gezin, dan een man die elke dag thuis zit en geen ruk doet :o

Zahlina dat klopt helemaal wat je zegt... Er zijn zoveel kinderen die een warm en veilig onderkomen zoeken.. Echter hebben veel van die kinderen een geschiedenis en daar moet je wel echt voor kiezen. Mijn vriend vind het 'spannend' maar mochten we er ooit voor kiezen (ik werk in de jeugdhulpverlening) dan pas als de kinderen die we zelf hopelijk mogen krijgen wat groter zijn, als in ouder als 12 jaar. Er wordt door veel mensen nogal 'makkeljk' over gedacht, kind in huis nemen via pleegzorg. Heb het al zóveel fout zien gaan in pleeggezinnen en die kinderen komen dan bij ons terecht, erg sneu..

Maartje welkom! Wat naar de ziekte van Crohn.. Ik ken de ziekte van dichtbij en weet wat voor ellende dat met zich mee kan brengen.. :(:)

Saffier wat fijn!!! Een mooie gepersonaliseerde bruidstaart voegt naar mijn idee veel toe aan je bruiloft!

Rienne hoe was het in de Ardennen? Wat leuk dat jullie samen zijn gegaan!!

Polivy welkom!! Wat grappig jij ook een luchtmachter! Waar zit hij? En wat fijn dat het zo goed voelt tussen jullie!

Joanne, klussen op vakantie is toch ook vakantie? Lol :=

Jelledaantje, je hebt van die leuke boekjes 'Vertel eens oma/opa' ohh en nog veel meer van die leuke kadootjes om ze te laten weten dat ze grootouders worden :D

Fiemo wat een práchtig kamertje is dat zeg <3
Brr dat berichtje over Veendam is verschrikkelijk... Ik kan daar niet zo goed tegen.. :o

Ohhh Daisyree ik ben benieuwd (en supernieuwsgierig :') )

GoGoNut das een heel bijzonder en origineel bord voor in de tuin :P

Nell wat een leuk filmpje van Fay haha! Snap wat je bedoeld!! Wat een knap koppie heeft ze <3

Tes wordt ongeduldig := Nog 2 maanden, das zo voorbij!!!
Ben benieuwd naar de babykamer!!

Suze wat een superleuke verassing!!! En klinkt geweldig hoe je het hebt gehad! En brak... bijslapen hihi!

Welkom Covergirl! Wat leuk je 2e kindje :D

Haagsemeid wat een leuke taart is het geworden! Wat knap van je man!! :D

Theedoos wat ontzettend spannend :):)

Daisyree knuffels kan je gewoon wassen :j alleen niet in de droger stoppen :=

Roken en drinken vind ik ook echt not-done :o

Hihi dit postte mijn vent op FB :P We gaan een nieuwe auto kopen, en ik had hem gezegd dat het wellicht handig was om daarmee rekening te houden voor wat er hopelijk allemaal nog komen gaat :P
Citaat:
Tja, weet je... Het is een Ford, weliswaar geen Capri, maar dan wel één voor de toekomst, van de week eens kijken...

:):)

Deze taart heb ik gisteren gefreubeld :)
Afbeelding

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:55

Wat een gave taart! Heel mooi gedaan!
En een goede bijleespost :D

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:56

Roken en drinken snap ik dus ook echt niet :n Ik ben al 23 weken zwanger en heb waarschijnlijk ook de placenta aan de voorkant, dus voel alles sowieso veel minder!! Maar echt alleen s morgens en s avonds, de rest is de kleine erg rustig ;)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:56

Dat is wel normaal. Overdag ben je vaak in de weer en is de kleine door alle bewegingen rustig :j

StormTitan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:58

Dank je, stelt toch weer gerust! Moet morgen ook weer voor controle, hoor dan het hartje ook weer <3
Vind ik toch altijd weer heel erg prettig en een geruststelling

Daisyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 19:59

Oeh die taart is cool!!
Die regel wist ik, veel mannen bij de marine maken daar graag gebruik van. Op zich wil Siemen dat ook wel, maar ik merk aan hem dat het begint te kriebelen. Hij word ongedurig.
Tja dan heb ik hem liever gelukkig en ver weg dan thuis en ongelukkig. We komen er vast wel uit.

Ik heb geen droger dus ik ga bij de eerst volgende was een poging wagen. Heb al wel heel slim de bonte en witte knuffels apart gedaan :D

Zo ik had vandaag een opruim aanval. We hebben boven een redelijk ruime inloopkast en daar hebben de afgelopen 10 jaar van alles ingeknald zonder eens goed op te ruimen.
Ik heb een gigadoos met allemaal oude administratie wat weg kan en dan nog 2 dozen vol met gordijnen, kussens, slopen en andere troep.
Al vast een advertentie op MP gezet, gratis af te halen. Binnen een uur al reactie. Als ze nu ook komende week komen, dan ben ik van de rommel af *\o/*
Kan ik de kast gaan inrichten met het gekregen spul. Naast de knuffels en handdoeken heb ik namelijk ook een badje met standaard gekregen van Woezel en Pip. Met nog een luieremmer, doosje voor watten oid en andere handige spullen. Ook kan ik daar de maxicosi en kinderwagen in opbergen. Dus weer ruimte! Heerlijk. Heb nu alleen wel wat bandenpijn door mijn opruimacties... -O-

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:02

Snap ik Daisyree :j Maar als het echt nodig is dat hij thuis is, dan is die optie er (gelukkig) wel!

Bandenpijn is niet tof, maar opgeruimde kast is fijn!

Natasjavegas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:05

Hallo Iedereen,

Ik ben Natasja van Straalen 26 jaar en inmiddels 7 jaar met mijn man samen waarvan bijna 4 jaar getrouwd.
Wij zijn nu 35 weken zwanger van ons 3de kindje. Onze eerste zoon Justin was een verrassing en een geweldig kado voor ons in een zeer moeilijke tijd. De 2de kwam 1 jaar en 9 maanden later onze Keano en we zijn nu weer zwanger van een jongen.

Erg leuk topic en ik ga zeker meelezen/ mee kwebbelen.

Groetjes Natasja

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:08

ST: gelukkig ben je weer wat gerustgesteld! Hartje horen vond ik ook altijd erg fijn!

Daisyree lekker opgeruimd. Bandenpijn is wel iets minder.

Welkom Natasja! Leuk zeg 3 jongens :D Goede zwangerschap?

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:45

Patriciavt die taart is echt leuk geworden.

Theedoos en Natasja welkom!

Ik heb vandaag de hele dag last van mijn buik, lekker rustig aangedaan. Zou ik vanavond met de paarden bezig en toen kwam ik erachter dat de sleutel van de zadelkast in mijn jas zat, liet die jas nou net thuis hangen :(

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-12 20:48

:wave:

Patricia als je het niet erg vind lift ik eventjes mooi mee op jou prachtige gevulde samenvatting.

Natasja zo heee 3 jongens en al bijna aan het eind van je 3e zwangerschap heb je ook een fijne zwangerschap achter de rug deze 3e?
Ik hoop ook graag dat onze 2e een jongen weer is, heb geen idee maar heb meer het gevoel een echte jongens mama ben whaaaaa...
En welkom hier.

Theedoos, spannend zeg meid mijn duimen draaien voor jullie

Hier heel het weekend druk geweest en nu uitgeteld op de bank, gisteren flinke krampen en harde buiken gehad. Maar wellicht kwam dat door het stofzuigen en te druk zijn geweest gisteren, want vandaag rustiger aan gedaan en heb heel de dag al nergens last van gehad alles is weer zoals het is/was hihi..