Crisis wat gaat dit topic hard
Ik had werkweekend, dus niet zoveel internet-tijd 
Daisyree schreef:Daarom eerst deze maar, hij nu nog zeker een jaar aan de wal alhoewel de kriebels al weer beginnen (zit nu bijna 2 jaar aan wal). Het is niets voor hem en hij mist de vrijheid.
Ik heb al gezegd na de bevalling nog een paar maanden en dan mag je weer gaan.
Van mij mag hij nu ook wel als hij half oktober maar weer thuis is, dan begint mijn verlof en ik ben bang dat ik hem die laatste weken echt nodig ga hebben..
Daisyree mijn vriend vertelde dat als je kinderen hebt <2 jaar dat je niet verplicht bent om op uitzending te gaan. Dat is een redelijk 'nieuwe' regel. Vond het wel fijn om te horen, al zal mijn vriend niet zo snel op uitzending gaan (hij is monteur groot onderhoudt Chinooks) al gaat hij in aug. wel naar Amerika, maar dat is gelukkig maar een weekje 
Die van mij is vooral van huis, omdat hij aan de andere kant van het land werkt en het niet haalbaar is om elke dag naar huis te rijden (dan zou hij 4 uur per dag in de auto zitten, excl file) en dus komt hij alleen op woensdagavond naar huis en is hij van vrijdagmiddag tm maandagochtend thuis. Als hij in de toekomst misschien over kan naar Gilze Rijen kan hij vaker naar huis, das een uurtje vanaf huis en te doen 
Je hebt gelijk Suze, liever een man die niet elke dag thuis is maar er wel is voor z'n gezin, dan een man die elke dag thuis zit en geen ruk doet 
Zahlina dat klopt helemaal wat je zegt... Er zijn zoveel kinderen die een warm en veilig onderkomen zoeken.. Echter hebben veel van die kinderen een geschiedenis en daar moet je wel echt voor kiezen. Mijn vriend vind het 'spannend' maar mochten we er ooit voor kiezen (ik werk in de jeugdhulpverlening) dan pas als de kinderen die we zelf hopelijk mogen krijgen wat groter zijn, als in ouder als 12 jaar. Er wordt door veel mensen nogal 'makkeljk' over gedacht, kind in huis nemen via pleegzorg. Heb het al zóveel fout zien gaan in pleeggezinnen en die kinderen komen dan bij ons terecht, erg sneu..
Maartje welkom! Wat naar de ziekte van Crohn.. Ik ken de ziekte van dichtbij en weet wat voor ellende dat met zich mee kan brengen.. 
Saffier wat fijn!!! Een mooie gepersonaliseerde bruidstaart voegt naar mijn idee veel toe aan je bruiloft!
Rienne hoe was het in de Ardennen? Wat leuk dat jullie samen zijn gegaan!!
Polivy welkom!! Wat grappig jij ook een luchtmachter! Waar zit hij? En wat fijn dat het zo goed voelt tussen jullie!
Joanne, klussen op vakantie is toch ook vakantie? Lol 
Jelledaantje, je hebt van die leuke boekjes 'Vertel eens oma/opa' ohh en nog veel meer van die leuke kadootjes om ze te laten weten dat ze grootouders worden 
Fiemo wat een práchtig kamertje is dat zeg
Brr dat berichtje over Veendam is verschrikkelijk... Ik kan daar niet zo goed tegen.. 
Ohhh Daisyree ik ben benieuwd (en supernieuwsgierig
)
GoGoNut das een heel bijzonder en origineel bord voor in de tuin 
Nell wat een leuk filmpje van Fay haha! Snap wat je bedoeld!! Wat een knap koppie heeft ze 
Tes wordt ongeduldig
Nog 2 maanden, das zo voorbij!!!
Ben benieuwd naar de babykamer!!
Suze wat een superleuke verassing!!! En klinkt geweldig hoe je het hebt gehad! En brak... bijslapen hihi!
Welkom Covergirl! Wat leuk je 2e kindje
Haagsemeid wat een leuke taart is het geworden! Wat knap van je man!! 
Theedoos wat ontzettend spannend 
Daisyree knuffels kan je gewoon wassen
alleen niet in de droger stoppen 
Roken en drinken vind ik ook echt not-done
Hihi dit postte mijn vent op FB
We gaan een nieuwe auto kopen, en ik had hem gezegd dat het wellicht handig was om daarmee rekening te houden voor wat er hopelijk allemaal nog komen gaat 
Citaat:
Tja, weet je... Het is een Ford, weliswaar geen Capri, maar dan wel één voor de toekomst, van de week eens kijken...

Deze taart heb ik gisteren gefreubeld