Hier gaat het kwa pijn goed, soms wel wat last van me rug maar zal door het hangen denk komen. De wond heeft nog steeds dat 1 smetplekje, dus nog steeds tweemaaldaags spoelen en hopen dat het beslag (gele vel) er gauw af gaat dan kan het gaan genezen. Morgen moet ik voor controle foto en daarna naar de Dok. Ik hoop zo dat ik e horen krijg dat ik mag gaan belasten en dus kan gaan werken aan me revalidatie.
xxHet goede nieuws is dat ik vanaf vandaag 50% mag belasten voor 6 weken het rotte nieuws is dat ik dus over 6 weken nog niet kan gaan werken, waar ik me wel op verheugd had. Ik mag zolang de pijn het toelaat op me goede zij gaan slapen JOEPIEEEEEEE. Dok was ondanks dat het bot nog niet helemaal goed vastzit (zoals het eigenlijk wel had moeten zijn) tevreden, dat het nog niet helemaal goed is komt omdat we een grote stap terug hebben gedaan door de infectie en het spoelen enz enz. Voor de wond moet ik over twee weken weer terug (zijn ze heel voorzichtig nog mee, om een nieuwe infectie tegen te gaan). En ik maar denken dat ik vandaag ff in LONDON goud ging halen met hordelopen whahahha. Maar ik ben blij want er zit toch vooruit gang in. Ik heb nog steeds wel spijt vanalles want het is toch nog steeds allemaal erg tegen gevallen. Maar we gaan nu weer deze 6 weken ons best doen om zo mobiel mogelijk te worden met 150% aan benen hihi. Ook omdat ik iets zwaar ben (zei de Dok heel voorzichtig en toch wel lief) Willen ze toch voorzichtig opbouwen. Nou ja we doen het er maar mee, straks komt de Fychio weer eens kijken dus gaan we maar aan de slag met ons luiekont.
Hihihi eerst me buik en dan de rest over die hordes whahah
Whis_Serada
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-12 18:02
De wond is eindelijk dicht na 8 weken. Dok was er blij mee van de week toen we op controle gingen. Hij had er een hard hoofd in zei hij. Nu nog een maandje rond hangen op 50%, en dan als ze foto goed is kwa bot aangroei en de wond binnen in meer tijd heeft gehad om te helen, mogen we hopelijk naar 100% belasten.
Hier onderhand veel vocht ik bovenbeen en onderbeen/voet, voor de voet heb ik al een sok. Nu maandag overleg met de Dok wat te doen met het oedeem in me bovenbeen. Nog 16dagen te gaan en dan weer nieuwe foto's, zit nu al zo'n 11weken te klooien met rolstoel en krukken en looprek. Ben het vreselijk zat allemaal
Shayla
Geplaatst: 01-09-12 20:33
Kan het me heel goed voorstellen wijfie Hoop dat de dok wat voor je kan doen maandag...
Ja denk een sok tot aan me lies en misschien dat de fychio ook wat moet gaan doen. Maar dit is waarom ik misschien ook zo die druk voel in dat bovenbeen.
*UPDATE* Gisteren bij de Dok geweest, foto was goed en het bot was verbetetert.De wich die ze met mijn bot uit me bekkenkam hebben gemaakt was goed vergroeit in mijn heup en je kon al een dakpannetje gaan zien( vandaar dat me operatie Pandakplastiek heet). Het is nog niet helemaal af kwa bot maar dat komt langzaam goed zegt de Dok.De dobbel in mijn litteken is littekenweefzel en moet ook langzaam minder worden. Ze zenuw die het niet doet over mijn hele boven been moet de tijd krijgen om te herstellen, het kan ook zijn dat hij onherstelbaar beschadigt is ( daar moeten we het dan nog maar eens over hebben, had ik er niet bij bestelt). Het vocht heeft gewoon temaken dat ik niet moet vergeten zei de Dok dat ik twee zware operaties achter elkaar heb gehad en daar door mijn vochthuishouden uit balans is.We mogen nu dus langzaam en met beleid op gaan bouwen naar 100% belasten met krukken.Dok zei er ook bij dat nu het revalideren je eerst weer wat in een dip zakt (kwa pijntjes) en daarna weer langzaam vooruit komt. Ach in een dip zitten we al ff dus kan deze er ook wel bij. Met schooty naar het ziekenhuis geweest en dat ging goed, enige wat lastig is, is de scoot op de standaard zetten.Boodschappen doen met krukken is niet te doen. nou dit was weer even de stand van zaken.