Is voor hem ook niet altijd leuk, heeft ie me jankend aan de telefoon terwijl hij in oost duitsland zit.
Rond de bevalling zal hij wel in de buurt rijden, en als het kindje er is en hij vind dat hij te veel weg is, dan gaat hij terug op nationaal, maar dan kan hij nog de hele week weg zijn.
Maar goed, werk is werk op het moment in het transport, en we zijn al 8 jaar samen dus ben het wel gewend. Maar deze week vond ik het even niet zo grappig. En er zullen nog wel meer van zulke weken komen.
Dus mocht je je hart willen luchten dramaqueen, pb gerust.. K ben ervaringsdeskundige
maar kan me voorstellen dat het nu heel zwaar is. Voordat mijn vriend dit deel van de kliniek over nam heeft hij eerst in deze kliniek mee gedraaid en daarvoor in een andere waardoor wij een jaar lang elkaar alleen in het weekend konden zien. Daarvoor al wel een jaar samen gewoond dus dan is het ook wel erg moeilijk. Hield het toen ook eigenlijk niet meer uit op mijn werk. 
! Voor mij een logische stap, omdat ik het medicijn ook nodig heb gehad. Iedereen die tussen de 6 en 16 weken zwanger is: meedoen
.
bovendien moet er nog ff dubbel glas in en de verwarming gerepareerd. (tis nu net of we in een afthanse woning wonen
maar dat is niet zo hoor haha)