en daar lig ik dan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:48

oeh zo spannend
heel veel sterkte en succes

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:51

Niks niet morgen!Wil je een hele nacht zo blijven liggen?Gewoon op je strepen gaan staan!
Echt serieus....hoe durven ze dat te zeggen _-:(

marleeentje

Re: en daar lig ik dan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:54

Waarom hebben ze je eerst gel gegeven en zeggen ze nu dat ze wachten tot morgen? Lijkt mij geen pretje om tot morgen te wachten (ook al heb ik er geen ervaring mee) Maar goed, heel veel succes in ieder geval. Hou vol!

suuszoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:57

Mijn advies : zet het hele ziekenhuis op zijn kop !!

Laat blijken wat je wilt !! Als je pijnstilling wilt, dat moeten ze gewoon geven........ Je hoeft toch niet steeds naar hun pijpen te dansen (net of je dat nu kunt.... hahahaha)

Laat duidelijk weten WAT je wilt en vooral HOE je het wilt....... JIJ bent degene die daar ligt en ZIJ moeten je helpen daarmee....

Ik heb regelmatig ruzie gehad met mijn gynaecoloog ( 7 zwangerschappen waarvan 5 miskramen....) Ik kende de goede man dus voortaan goed en had hele duidelijke afspraken gemaakt. Bij de 2e was heel duidelijk afgesproken dat ik 's-morgens zou komen en daarna vliezen breken en aan de wee-opwekkers. Mijn dochtertje is toen binnen 3,5 uur geboren.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 15:58

Oh ik hoop voor je dat je lijf zelf wat vaart maakt.. weeen zijn vermoeiend!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 15:59

weeen komen nu om de 5 a 6 minuten. ze zijn nu eindelijk beter op te vangen. in de loop van de middag gaan ze kijken of ik meer ontsluiting heb maar zolang ik niet uit mezelf ga bevallen word het morgen eer ze mn vliezen breken. heb alleen zo extreem veel rugpijn niet normaal.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:00

Dat lijken mij rugweeen.. kijk, ik vind pijnbestrijding in principe niet nodig, maar extra rekken is ook wel erg onaardig! Snap dat ook niet..

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:02

Gewoon vragen om pijnstillers hoor. Als ej niet vraagt geven ze ook niets. Hou nog ff vol. Hoop voor je dat je straks genoeg ontsluiting hebt.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:04

marleeentje schreef:
Waarom hebben ze je eerst gel gegeven en zeggen ze nu dat ze wachten tot morgen? Lijkt mij geen pretje om tot morgen te wachten (ook al heb ik er geen ervaring mee) Maar goed, heel veel succes in ieder geval. Hou vol!

Ik snap dat ook niet zo goed... Zoiets kun je toch ook niet echt tegenhouden lijkt me.

williejanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:06

nou calice ik hou je hier ook maar even in de gaten dan :P succes in ieder geval.

Suprice_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:14

Het wordt toch niet net zo als het topic van mini Iris hè, dat we 4 topics lang wachten :')

Sterkte!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:23

Suprice_Iris schreef:
Het wordt toch niet net zo als het topic van mini Iris hè, dat we 4 topics lang wachten :')

Sterkte!

:') krijg nu al medelijden met TS

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:24

_Mondy_ schreef:
Suprice_Iris schreef:

Sterkte!

:') krijg nu al medelijden met TS

Ik ook. Mag voor haar toch niet hopen dat het zo lang gaat duren.

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:26

Jeemig TS, wat rot dat ze je tot morgen willen laten wachten! :\ Lijkt me geen pretje, aangezien je nu al aangeeft dat de weeën al flink komen!
Veel sterkte in ieder geval, en probeer toch een beetje te genieten! :+:

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 16:26

Marleen74 schreef:
Niks niet morgen!Wil je een hele nacht zo blijven liggen?Gewoon op je strepen gaan staan!
Echt serieus....hoe durven ze dat te zeggen _-:(

Ben dus niet de enige die er zo over denkt.
Je zegt net dat je om de 2 min weeen hebt.....en dan willen ze wachten tot morgen :roll:
Als ze dat doen dan ben jij morgen uitgeput en moet je nog een hele bevalling.....dat hou je nooit vol.
Ze zorgen maar dat er meer personeel komt!
Idd...gewoon op je strepen staan.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:22

Lig je nog op een verlosbed? Daar kreeg ik dus enorme rugpijn van.

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:36

Hier ook een stille meelezer, wat leuk om dit is zo vanuit bokt te lezen! :)) Ben benieuwd wanneer hij komt.
Hoe gaat het nu?

Marleen74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:46

Overdrijf maar lekker dat je veel pijn heb(krijg je eerder pijnstiller) En dat je het kindje minder voelt(leggen ze je aan de banden en ze vinden altijd wat ;) )Dan laten ze je mischien doorzetten :j
Eerste keer heb ik 43 weken gelopen.2de keer ben ik bij 39 weken gaan zeuren dus met 40 weken gehaald :D
Pijnstiller was ik ook vlot mee.Liever voordat ik verging van de pijn dan er na :D
Zet `m op +:)+

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:47

Zet 'm op! *\o/* Ook ik vind het nogal raar dat ze je tot morgen willen laten wachten. :(:)

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 17:49

hier een stille meelezer maar wou je toch alvast succes wensen!!!!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-12 18:01

lig in een normaal ziekenhuisbed. in een stoel zitten lukt eigenlijk al niet meer. ze gaan vanavond nog even de ontsluiting checken.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:05

Ik vind het niet zo gek dat ze moet wachten, als er nog geen tot weinig ontsluiting is dan ga je het toch niet forceren? Dan kunnen ze inderdaad beter wachten tot morgen
Hoe gaat het met je weeen? Zwakt dat ook iets af? Ik heb net als jij zo een hele dag gelegen met wat ik dacht weeen, bleken alleen flink harde buiken te zijn en een voorweeen, de dag erna hebben ze bij mij met ruim 2 cm ook mijn vliezen gebroken en daarna om 22.00 ongeveer had ik mijn zoontje in mijn armen.. Ze zullen je heus wel goed in de gaten houden toch?

Marnaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:07

Kom nu je topic pas tegen. Wat spannend zeg !!
Vooral het stukje over de rugweeen komt me helaas heel erg bekend voor. Maar ook die zijn voor een goed doel moet je maar denken.
Hoop wel dat het doorzet en dat je hoofdpijn minder is. Succes meid; je kan het *\o/*

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:09

succes meid!
het klinkt toch als of je lichaam het redelijk zelf aan het overnemen is, dan ga je vast morgen niet meer redden ;)
het is in ieder geval een hele bijzondere gebeurtenis dus ondanks alles vooral er van genieten!
ik weet nog wel dat ik ontzettend trots op mezelf was dat ik maar mooi zelf een kind uit gepoept had bij de eerste :')
tweede kan ook elk moment komen (over 4 dgn uitgerekend) dus zal zeker aan je denken vanavond/vannacht/morgen :D
nogmaals succes meid! luister vooral naar je eigen lichaam en blijf rustig dan weet je precies wat je moet doen :j

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-12 18:17

Ik was om 07u gegeld, kreeg een weeënstorm die niets deed. Normaal gesproken zouden ze me smiddags ook nog gellen maar omdat ik al zo veel weeën had deden ze niets. Om 18u zakte alles weg. Bleef ook op de ruime 1 cm hangen. Ik heb toen een Pethidine spuit gekregen om op te slapen om 22u. Maar om 24u begon alles weer terug te komen en ja toen was ik echt begonnen. Om 3u vliezen gebroken (3-4 cm), weeopwekkers erop gezet en ruggenprik gekregen (ik was doodmoe en knetterstoned van de Pethidine waar ik dus niet op geslapen heb). Normaal krijg je daar maar een beetje van, maar ik kreeg genoeg om me een nacht koest te houden. Wat dus niet door ging. :') Ruggenprik verkeerd gezet, 4 uur lang lopen kermen omdat er een bepaald deel niet verdoofd was, wat helemaal overprikkelt raakte. Toen nog veel vermoeider toen alles eenmaal wel goed zat en toen zat ik zo op de 10 cm. Tijdens de persweeën iedere x in slaap gevallen. :D
Om 11.37u is de kleine geboren toen.