Ik had vandaag willen/zullen hardlopen, maar kreeg gisteren ineens een heel dikke oorschelp en de klier achter het oor begon ook mee te doen en ik had ineens fikse koorts. Vanmorgen dus maar bezoekje naar de huisarts, een of andere infectie in mijn oorschelp, stevig aan de antibiotica en even rust houden, dus hardlopen maar even overgeslagen...
Wij hebben zowel een gps-apparaatje dat op de polar kan worden aangesloten, dan houdt die de afstand en gemiddelde snelheid bij. En ik heb ook looptijden.nl op mijn smartphone, daar loop ik meestal mee, mijn vriend neemt meestal de gpsmodule van de polar.
Unoo
Geplaatst: 15-05-12 21:44
Ik gebruik Runkeeper, geeft je calorieverbranding, afstand, snelheid en gemiddelde snelheid aan. Hier gaat het sporten niet zo goed, maar ik moét nu van mezelf morgenochtend gaan hardlopen en 's avonds zwemmen. Kreeg gisteren van iemand te horen dat ik zo mooi dun was, doet me toch weer goed!
Ik ga morgenochtend ook les 4 doen van start to run! Moet 's middags naar school en als ik dan terug ben hebben we ook visite dus dan heb ik waarschijnlijk geen zin meer! Daarom morgenochtend maar!
_Femkee
Geplaatst: 15-05-12 22:11
Leuk! Ik meld me ook voor dit topic
Ik ben afgelopen januari begonnen met start to run van Evy, maar ben na 4 weken gestopt, omdat ik last kreeg van mijn benen. Ik moest toen ook veel werken en dat is alleen maar lopen en staan en ging ook nog regelmatig met mijn pony wandelen. Dat werd iets teveel en toen was ik gestopt. Nu ben ik sinds deze week weer begonnen en morgen heb ik les 2 op de planning staan
Pfff ik verklaarde me om 8 uur eerst even voor gek hoor! Jeetje dat was wel vroeg, maar ik kon toch niet meer slapen en het was lekker fris buiten! Met het zonnetje dus eigenlijk heerlijk hardloopweer! Heb les 4 gedaan! Was wel even heffie voor het eerst 3 minuten achter elkaar maar het is gelukt!!
Goedzo margreet4!! Ik ben ook net terug (uurtje eerder als jou, ik startte om 7 uur. hoewel het dan in NL wel 8 uur is dus we waren wel tegelijk aan het rennen ) van les 3. ik heb heerlijk gerend en vond de 2 minuten eigenlijk heel makkelijk. ben benieuwd of ik de 3 minuten makkelijk haal, of dat ik er wel meer moeite voor moet doen
Wat zijn jullie allemaal vroeg op pad geweest. ik lig nog.in me bed. Ga der zo maar even uit en ook een rondje rennen
maartjehorse
Geplaatst: 16-05-12 09:30
Ik was ook begonnen, in februari. Maat omdat mijn shin splints weer terug kwam, moest ik stoppen. Maar ik wil ook afvallen, en dus wil ik eigenlijk toch wel weer graag beginnen. Maar aangezien ik nu net zooltjes heb gekregen moet ik dat weer gaan opbouwen. Gelukkig doe ik wel nog 1x per week op school sporten fiets iedere dag naar school en ik doe nog paardrijden. Maarja, ik ga dus proberen het weer op te bouwen.
Ik ben vorig jaar begonnen met lopen vooral om conditie op te bouwen. Toen loop Leeuwarden 5 km gelopen en de dam tot damloop 6,5 km. Heel de winter niets gedaan en daarna weer begonnen met trainen. Dit jaar gaan we de 10 km van loop Leeuwarden doen dus ben benieuwd! Afstand gaan we wel halen maar de tijd is de grote vraag, doel is binnen 1 uur en 15 min. Afgelopen zaterdag wedstrijden van 7,5 km gedaan in 50 min. Maandag is m'n verstandskies getrokken dus even rustig aan, vanmiddag maar is kijken of t weer gaat!
Zo ik ben terug van nogmaals een les 4... was weer tijd geleden dat ik gelopen had krijg het toch niet echt voor elkaar. Wil net als Chrissie een avondloper zijn maar gisteren na het eten kom ik echt nergens meer toe. Nu is de planning vrijdag les 5 en zondag les 6.... en daarna??? dan ga ik fulltime aan het werk en om nou voor 6:15 te gaan lopen dan moet dus 's avonds en paard moet ook 's avonds.
@Tessie wat vervelend! misschien bij fysiotherapeut vragen naar hoe je het beste kan opbouwen? @WillemYntJee wat mooie doelen. Veel succes!
@evelijn. ik loop bij de maneuel theapeut. ik mag alles doen zonder pijn. de ene keer kan ik zo 5 km lopen zonder pijn. maar vandaag heb ik een slechte dag
Vooral niet gaan lopen met pijn tessie, krijg je alleen maar blessures van inderdaad! Soms zit er gewoon een dag tussen dat t niet gaat.
Thanks evelijn! Hardlopen naar je paard een optie?
Suzanne556
Geplaatst: 16-05-12 12:10
Ik was van plan om vandaag weer te gaan rennen, maar ik doe dat toch maar niet. Ik loop met de schoenen van m'n moeder omdat ik nog geen schoenen heb, maar ik krijg daar pijn in m'n enkels van.. Dat lijkt me toch niet goed. Dus ik moet eerst maar ff goede schoenen kopen