Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
singasong schreef:Verschrikkelijk dat er zo veel mensen zijn die dit hebben!
Ik heb niet het hele topic gelezen maar wat ik altijd heb begrepen (in de homeopatie) is dat als je fybro hebt je lichaam vervuild is doordat je zuiveringsorganen niet goed werken.
Hoe denken artsen er over om nieren/lever e.d. optimaal te krijgen zodat alle afvalstoffen goed afgevoerd kunnen worden?
silmitan schreef:Er worden nog mensen gezocht om deel te nemen aan een onderzoek. Hieronder de link. Misschien zijn er bokkers die zich daar voor willen lenen.
http://www.fesinfo.nl/deelname_onderzoek_rrd
LisaLuna schreef:Het probleem is denk ik dat artsen er helemaal niet over nadenken (iniedergeval de meeste niet) omdat de ziekte 'nep' is en in je 'hoofd' zit zoeken ze er geen oplossing voor maar een andere verklaring.. Die ze in mijn ogen niet gaan vinden dus verdoen ze hun tijd terwijl ze die nuttig kunnen gebruiken.
JonneN schreef:LisaLuna schreef:Het probleem is denk ik dat artsen er helemaal niet over nadenken (iniedergeval de meeste niet) omdat de ziekte 'nep' is en in je 'hoofd' zit zoeken ze er geen oplossing voor maar een andere verklaring.. Die ze in mijn ogen niet gaan vinden dus verdoen ze hun tijd terwijl ze die nuttig kunnen gebruiken.
De ziekte is alles behalve nep en zit ook helemaal niet in je hoofd! Hoe kom je daarbij?
Er zijn bij fibromyalgie wel degelijk lichamelijke afwijkingen te vinden, zoals onder andere veranderingen in centraal en perifeer zenuwstelsel.