Menselijke barbie; KotaKoti

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

PippaLuca

Re: Menselijke barbie; KotaKoti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:47

Ik snap soms gewoon echt niet, waarom je er zo uit wil zien, zoals hierboven.

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:50

ik snap echt neit dat je er zo wilt uitzien!
iedereen is tog goed zoals je bent

Gamblex17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:53

Ik dacht altijd dat barbie blond was ;)

Gamblex17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:54

Ík zou haar niet zien als een barbie of iets , dan zou ik eerder denken aan dus blonde mensen die helemaal op gemaakt zijn enzo..

Maar niet aan haar .

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:27

Courses schreef:
So, my eye caught something today.

KotaKoti, ook wel de menselijke barbie genoemd en op verschillende nieuwssite's ( ook in Azie ) al ter sprake gebracht.

http://www.7easylife.info/hot-girls/ame ... akoti.html

http://www.nsmbl.nl/kotakoti-het-myster ... fe-barbie/

Goh, wat grappig zou je denken!
Een dame op de wereld die eigenlijk 'perfect' is.

Afbeelding

Afbeelding

En dat is natuurlijk nog niet alles, mevrouw KotaKoti heeft ook nog eens een YouTube account waar ze al haar mooiigheid eens dunnetjes over doet :)

http://www.youtube.com/user/dakotakoti

Wat vinden jullie? :D Droom uiterlijk, eng, lelijk, nep?

Of het real is is natuurlijk een tweede vraag.

Vind het eigenlijk echt een knap meisje! :D

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:44

lifaya schreef:
Nep. tis geen lelijke meid, maar komop zeg, 16 jaar! Dat kind doet alsof ze miss universe is :') De enige reden waardoor ze zo opvalt zijn haar grote ogen. verder vind ik haar benen eng dun

Helemaal mee eens :j

LEKKERGEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 19:54

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 09:30

Haha die bovenste heb ik geliked op FB!

Afbeelding

Ik vind haar enger hoor!

Afbeelding
Geweldig zulke foto's... Hoe?

//Edit ; maar weet je wat ook helpt? Ze kijken allemaal zo vaag! Zo doods... xD

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 09:40

wahh die 3e foto dat is echt net een barbie pop... scary

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 10:04

Gatver zeg, die foto's hierboven lijkt gewoon op een echte barbiepop. Dat is gewoon echt gedaan met behulp van operaties, dat kan gewoon echt niet anders. Ziet er wel heel erg nep en lelijk uit zeg, hoe ver kan je gaan...

Zo heb ik nog iets gevonden. Mensen die zich zelf als echte pop 'omtoveren'. Soortvan zelfde effect, alleen is dit niet echt een barbie:

Afbeelding

:r :r :r

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 10:28

Hahaha die is cute! :D
Wat een gek stemmetje!

//Edit : Wat voor vriendje moet daar bij hahaha!

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 10:33

brrr ik blijf ze maar creepy vinden , nep,verbouwd,mager ,en een lege blik in de ogen......iew

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 10:50

Die zijn hier al vaker voorbij gekomen (die laatste) en die real life barbie kort geleden nog. Die is wel echt creepy, je zal haar maar tegenkomen in een donker steegje _O-

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-12 11:14

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik lately alle drama rondom Koti en Venus Angelic ( die pop hierboven ) een beetje heb gelezen en 't is echt ... sneu :')

Venus Angelic;

Meisje die zichzelf als 'real-life doll' bestempeld. Ondertussen bitcht haar moeder iedereen af ( ze heeft een andere YT'er gestalkt, racistische opmerkingen gemaakt, persoonlijke gegevens zoals adres, phonenumber etc online gezet etc ). Hieronder een filmpje van wat er gebeurt is. Verder is Venus extreem associaal, ze heeft tijdens een Anime Conventie een meisje feitelijk uit beeld 'geduwt' en alle aandacht opgeeist. Verder kopieert ze iedereen en heeft al meerdere mensen op de bovenstaande manier proberen zwart te maken.
http://www.youtube.com/watch?v=IHhumVB6hno ( ze is zelf Chinees, en ze heeft een vrij hoge stem vandaar haar stem. Venus heeft haar dus in een extreem racistische manier beledigd over haar afkomst terwijl ze zo Japan / Azie obsessed zou zijn. )

Die Russische barbie doll hierboven schijnt plastische chirurgie gehad te hebben aan d'r borsten. Echter is er veel onduidelijkheid over haar, gezien ze geen model schijnt te zijn, maar heel veel site's dit wel roepen. Ik kon echter vrij weinig Engelse informatie over haar vinden.

Dakota Rose / Kotakoti;

Eigenlijk heb ik hier echt geen woorden meer voor. Ze is dus op de Japanse TV geweest waarbij eigenlijk d'r cover compleet kapot gemaakt is, want ze heeft door de hoeveelheid Photoshoppen en video-editing iemand gecreeerd die gewoon niet bestaat in de echte wereld, en de hele wereld is massaal over haar heen gevallen. Er komt steeds meer 'proof' vrij van hoe erg ze d'r video's edit, en toch houd ze vol niet te Photoshoppen of te editen. Ze is opgenomen in het modellen bestand van de grootste modellen agency in Japan, BRAVO models, waar ze als Japans model staat aangegeven terwijl ze dit niet is. Tevens blijft ze liegen over haar leeftijd ( ze is bijna 20, geen 16. ) Verder heeft ze zelf op Twitter een reactie gekregen van een zanger van een internationaal beroemde Japanse band. Wat mij al helemaal extreem verbaast.

Via een ander forum kreeg ik de vraag waarom dit mij zo interresseerde, en dat ik jaloers zou zijn. Allereerst wil ik even aangeven dat ik wel betere dingen te doen heb dan video-editen en foto's tot in de pixel bewerken. Verder vind ik 't, verbazingwekkend denk ik, dat iemand op zoveel leugens kan leven, het uit komt en alsnog verder gaat alsof er niks aan de hand is. Feitelijk gezien kan je dus met wat Photoshop skillz de hele wereld voor de gek houden, terwijl het zo duidelijk is dat alles fake is. Daarbij heb ik veel voor mij verontrustende reactie's voorbij zien komen van meiden die zichzelf lelijk beginnen te vinden doordat ze Koti haar foto's en filmpjes hebben gezien. Ik vind dit echt heel slecht voor het schoonheidsbeeld van de samenleving, gezien we het hier eigenlijk gewoon over een fictief persoon hebben. En daarbij ben ik zeer benieuwd wanneer ze eindelijk eens zal ophouden met alle leugens. >;)

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 11:23

HAHAH dat filmpje! Ik vind het eng! :D
Waarom hebben ze zulke gekke kinderlijke stemmetjes?

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 14:49

Courses schreef:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik lately alle drama rondom Koti en Venus Angelic ( die pop hierboven ) een beetje heb gelezen en 't is echt ... sneu :')

Venus Angelic;

Meisje die zichzelf als 'real-life doll' bestempeld. Ondertussen bitcht haar moeder iedereen af ( ze heeft een andere YT'er gestalkt, racistische opmerkingen gemaakt, persoonlijke gegevens zoals adres, phonenumber etc online gezet etc ). Hieronder een filmpje van wat er gebeurt is. Verder is Venus extreem associaal, ze heeft tijdens een Anime Conventie een meisje feitelijk uit beeld 'geduwt' en alle aandacht opgeeist. Verder kopieert ze iedereen en heeft al meerdere mensen op de bovenstaande manier proberen zwart te maken.
http://www.youtube.com/watch?v=IHhumVB6hno ( ze is zelf Chinees, en ze heeft een vrij hoge stem vandaar haar stem. Venus heeft haar dus in een extreem racistische manier beledigd over haar afkomst terwijl ze zo Japan / Azie obsessed zou zijn. )

Die Russische barbie doll hierboven schijnt plastische chirurgie gehad te hebben aan d'r borsten. Echter is er veel onduidelijkheid over haar, gezien ze geen model schijnt te zijn, maar heel veel site's dit wel roepen. Ik kon echter vrij weinig Engelse informatie over haar vinden.

Dakota Rose / Kotakoti;

Eigenlijk heb ik hier echt geen woorden meer voor. Ze is dus op de Japanse TV geweest waarbij eigenlijk d'r cover compleet kapot gemaakt is, want ze heeft door de hoeveelheid Photoshoppen en video-editing iemand gecreeerd die gewoon niet bestaat in de echte wereld, en de hele wereld is massaal over haar heen gevallen. Er komt steeds meer 'proof' vrij van hoe erg ze d'r video's edit, en toch houd ze vol niet te Photoshoppen of te editen. Ze is opgenomen in het modellen bestand van de grootste modellen agency in Japan, BRAVO models, waar ze als Japans model staat aangegeven terwijl ze dit niet is. Tevens blijft ze liegen over haar leeftijd ( ze is bijna 20, geen 16. ) Verder heeft ze zelf op Twitter een reactie gekregen van een zanger van een internationaal beroemde Japanse band. Wat mij al helemaal extreem verbaast.

Via een ander forum kreeg ik de vraag waarom dit mij zo interresseerde, en dat ik jaloers zou zijn. Allereerst wil ik even aangeven dat ik wel betere dingen te doen heb dan video-editen en foto's tot in de pixel bewerken. Verder vind ik 't, verbazingwekkend denk ik, dat iemand op zoveel leugens kan leven, het uit komt en alsnog verder gaat alsof er niks aan de hand is. Feitelijk gezien kan je dus met wat Photoshop skillz de hele wereld voor de gek houden, terwijl het zo duidelijk is dat alles fake is. Daarbij heb ik veel voor mij verontrustende reactie's voorbij zien komen van meiden die zichzelf lelijk beginnen te vinden doordat ze Koti haar foto's en filmpjes hebben gezien. Ik vind dit echt heel slecht voor het schoonheidsbeeld van de samenleving, gezien we het hier eigenlijk gewoon over een fictief persoon hebben. En daarbij ben ik zeer benieuwd wanneer ze eindelijk eens zal ophouden met alle leugens. >;)

Dat filmpje! Ik heb echt met stijgende verbazing staan kijken! Wat een ENG kind! Serieus, ga naar een psychiater. Dit is echt niet gezond.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:51

Aah jeetje.. dat kan toch niet waar zijn...
Tijdens het filmen dacht ik echt dat ze ineens achter me kon staan en dan met kinderstem: 'boo' roept,
en vervolgens door midden zaagt... Zo'n gevoel krijg ik bij haar...