Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
(iig beter dan 40) 
Merk wel dat ik 'scheef' skate, dat ik meer kracht zet met mijn linkerbeen dan met mijn rechterbeen.. Dus ik probeer dat te vermijden
minikatje schreef:ik zit momenteel in een stop omdat ik gevallen ben op mn kont. (auw auw, alles beschermt maar een kontbeschermer bestaat niet)
maar voor de val was ik echt gespierder aan het worden.
kont strakker ,buik strakker, mooie beenspieren en een conditie waar je u tegen kon zeggen. (4 maal in de week 15 km of meer).
dus ja, skeeleren is geweldig voor (mijn) je lijf
Ken ze van het snowboarden, maar zal vast ook wel werken bij het skaten.
Krijg er wel slankere benen van
Horsii_mine schreef:minikatje schreef:ik zit momenteel in een stop omdat ik gevallen ben op mn kont. (auw auw, alles beschermt maar een kontbeschermer bestaat niet)
maar voor de val was ik echt gespierder aan het worden.
kont strakker ,buik strakker, mooie beenspieren en een conditie waar je u tegen kon zeggen. (4 maal in de week 15 km of meer).
dus ja, skeeleren is geweldig voor (mijn) je lijf
Zoek eens op crashpants

Zo even opzoeken op internet hoe ik het best mijn skeelers kan schoonmaken.
Lijkt me toch niet he.
tinkerfunss schreef:@saskiaatje, Heb je met die skate's geen last van een lekke band?

Heb nu deze:
Het zijn Rollerblades. Had ook nog K2's gepast maar ook die waren te breed. En een ander paar Rollerblades zaten niet lekker dus de keus was niet moeilijk 
Nauwlijks kramp meer, geen wiebelende voeten en wegschietende skates. Kon lekker m'n slag afmaken en kreeg geen rugpijn
Ze hebben daar ook echt een supervloer dus kon even voorzichtig een rondje doen. De K2's vond ik ook erg leuk maar die glipten heel erg. En het andere paar Rollerblades drukte op m'n wreef. Deze zijn in ieder geval lekker smal. Morgen naar de manege skaten met m'n vriend