Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horse_lover9 schreef:Krijg net sms dat mijn geweldige, lieve super verzorgster van 16 jaar van mijn paard is afgedonderd net!!
Meisje: niet groot. Paard: 1,80m.
Begrijp er niets van.. t is een brave dodo in de bak. Oke.. hij is wel erg wakker, maar zet normaal gesproken geen poot verkeerd!
T arme kind!! Stoutttt paard!!!
Horse_lover9 schreef:Krijg net sms dat mijn geweldige, lieve super verzorgster van 16 jaar van mijn paard is afgedonderd net!!
Meisje: niet groot. Paard: 1,80m.
Begrijp er niets van.. t is een brave dodo in de bak. Oke.. hij is wel erg wakker, maar zet normaal gesproken geen poot verkeerd!
T arme kind!! Stoutttt paard!!!
flower1983 schreef:pff wat heftig zeg, dan staat echt je hele wereld op de kop. Het is niet eens voor te stellen... In mijn directe omgeving heeft ook iemand ongeveer 2 maanden geleden te horen gekregen dat hij kwaadaardige darmkanker had. (wel een ouder iemand). Ondertussen is hij bestraald en met succes geopereerd. Maar die periode van onzekerheid was echt verschrikkelijk, gewoon niet weten waar je aan toe bent. Dan lijkt een dag wel een maand te duren... Ik wil je heel erg veel sterkte wensen, probeer positief te blijven hoe vreselijk moeilijk het ook is. Heb je wel vrienden/familie waar je je hart kan luchten en je steunen?
Sneeuw88 schreef:Wat verschrikkelijk heftig om te horen. Ook ik wil je heel veel sterkte wensen!