Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NatassJa schreef:Ik vraag me dat wel eens af, waarom mensen hun eigen naam willen laten zetten?
Waarom wil jij dat Kelly?
DesireeK schreef:Ik heb nog 1 schouder over... de rest van me rug ook.. me enkels, voeten, linker pols
Me 3e komt waarschijnlijk op mijn borst.. zeg maar op de plek waar je hanger van een ketting hangt
Marshaha schreef:DesireeK schreef:Ik heb nog 1 schouder over... de rest van me rug ook.. me enkels, voeten, linker pols
Me 3e komt waarschijnlijk op mijn borst.. zeg maar op de plek waar je hanger van een ketting hangt
Uhm ik probeer mee te denken met je:
Mss aan de voorkant van je schouder, ik bedoel net onder je sleutelbeen?
Of net onder je bh, aan de zijkant meer van je lijf?
Marshaha schreef:Hoeveel as er daadwerkelijk IN gaat is niet te zeggen, mss is dat niks of nihiel.
En of het, mocht het erin gaan, blijven zitten, weten we ook niet.
Maar blijft het niet een mooi idee dat op z'n minst die inkt vermengt is geweest met de as?
Eerlijk gezegd zou ik mezelf er wss ook mee tattoeren, mocht ik bv mijn man verliezen.
Warbling schreef:Ik las laatst ergens dat as meetattoeëeren eigenlijk helemaal niet kon i.v.m. hygiene en vergunningen enzo? En dat het niet blijft zitten ofzo. De shop waar ik geweest ben doet het daarom ook niet. Weet jij daar iets van Marsha?
Verder bedoel ik het helemaal niet vervelend hoor! Vind je tattoo erg mooi.
Maar ben gewoon benieuwd
Marshaha schreef:Voor mijn gevoel is onder je sleutelbeen sierlijker dan in het midden. Maar ik kan niet precies zeggen waarom ik dat vind... Kantelenn kan heel leuk zijn.
Maar nogmaals, ik 'zie' het niet irl, dus het blijft een voorstelling en gevoelsmatig. Je moet zelf even inschatten hoe het zou zijn op je lijf, en met je andere tattoos