[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:30

Hoeveel as er daadwerkelijk IN gaat is niet te zeggen, mss is dat niks of nihiel.
En of het, mocht het erin gaan, blijven zitten, weten we ook niet.
Maar blijft het niet een mooi idee dat op z'n minst die inkt vermengt is geweest met de as?
Eerlijk gezegd zou ik mezelf er wss ook mee tattoeren, mocht ik bv mijn man verliezen.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:33

Marshaha schreef:
DesireeK schreef:
@Marsha: jij als "deskundige" wat vind jij van mijn idee??

Het idee van je tattoo vi d ik mooi, of bedoel je de plaatsing?

Tnx :) Ik bedoelde inderdaad de plaatsing ;) :)

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:38

NatassJa schreef:
Ik vraag me dat wel eens af, waarom mensen hun eigen naam willen laten zetten?

Waarom wil jij dat Kelly?

mm ja zit dus te twijfelen tussen mijn eigen naam of liefde, heb ik er niet bij gezet haha mijn excuses. een vriendin van mij heeft familie in het arabisch op haar enkel echt onwijs mooi. ik weet eigenlijk niet waarom ik mijn eigen naam zou willen kan het slecht uitleggen, maar ik wil gewoon een tattoo voor mezelf en ook in een schrift wat in nederland niet veel mensen kunnen lezen omdat het voor mij niet hoeft dat iedereen hem ziet en weet wat er staat. is iets persoonlijks denk ik

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 22:41

DesireeK schreef:
Ik heb nog 1 schouder over... de rest van me rug ook.. me enkels, voeten, linker pols ;)
Me 3e komt waarschijnlijk op mijn borst.. zeg maar op de plek waar je hanger van een ketting hangt ;)

Uhm ik probeer mee te denken met je:
Mss aan de voorkant van je schouder, ik bedoel net onder je sleutelbeen?
Of net onder je bh, aan de zijkant meer van je lijf?

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:42

Marshaha schreef:
DesireeK schreef:
Ik heb nog 1 schouder over... de rest van me rug ook.. me enkels, voeten, linker pols ;)
Me 3e komt waarschijnlijk op mijn borst.. zeg maar op de plek waar je hanger van een ketting hangt ;)

Uhm ik probeer mee te denken met je:
Mss aan de voorkant van je schouder, ik bedoel net onder je sleutelbeen?
Of net onder je bh, aan de zijkant meer van je lijf?

Hij mag gezien worden hoor ;)
Voorkant schouder is ook wel wat denk ik.. maar dan moet ik em een beetje kantelen denk ik..
de laatste optie vind ik persoonlijk iets minder voor dit ontwerp..

op mijn rechter schouderblad heb ik overigens al een pegasus staan (in kleur) :)

Marshaha

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:53

Voor mijn gevoel is onder je sleutelbeen sierlijker dan in het midden. Maar ik kan niet precies zeggen waarom ik dat vind... Kantelenn kan heel leuk zijn.
Maar nogmaals, ik 'zie' het niet irl, dus het blijft een voorstelling en gevoelsmatig. Je moet zelf even inschatten hoe het zou zijn op je lijf, en met je andere tattoos

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:53

Marshaha schreef:
Hoeveel as er daadwerkelijk IN gaat is niet te zeggen, mss is dat niks of nihiel.
En of het, mocht het erin gaan, blijven zitten, weten we ook niet.
Maar blijft het niet een mooi idee dat op z'n minst die inkt vermengt is geweest met de as?
Eerlijk gezegd zou ik mezelf er wss ook mee tattoeren, mocht ik bv mijn man verliezen.

Ja ik vind het ook een onwijs mooi idee! Het is dat m'n zusje destijds niet gecremeerd maar begraven is, anders had ik het misschien ook wel gewild.
Maar vroeg het me gewoon af.. Ben een beetje boel nieuwsgierig :o

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 00:15

Dat mag :-)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 00:34

Marsha; Inderdaad het idee dat de as met de inkt is vermengd, waar mijn tattoo mee is gezet :j
Er ging ook niet zo heel veel as in, vrij weinig eigenlijk, maar hij liet wel zien dat het er écht inzat en dat hij het ook vermengde.
Toen hij met die inkt begon te tattooeren, werd ik best emotioneel :o

Warbling; Oh! Vragen mag altijd hoor :) Vind het best wel leuk als mensen erom vragen waarvoor ie staat :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 00:50

Warbling schreef:
Ik las laatst ergens dat as meetattoeëeren eigenlijk helemaal niet kon i.v.m. hygiene en vergunningen enzo? En dat het niet blijft zitten ofzo. De shop waar ik geweest ben doet het daarom ook niet. Weet jij daar iets van Marsha?

Verder bedoel ik het helemaal niet vervelend hoor! Vind je tattoo erg mooi.
Maar ben gewoon benieuwd :=

Mijn shop zei precies hetzelfde, ik denk dat wanneer ik er op aan had gedrongen ze het misschien wel hadden gedaan. Maar uiteindelijk heb ik er zelf voor gekozen om het niet te doen. En op deze manier konden mijn opa en oma 'm nog zien.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 01:00

Marshaha schreef:
Voor mijn gevoel is onder je sleutelbeen sierlijker dan in het midden. Maar ik kan niet precies zeggen waarom ik dat vind... Kantelenn kan heel leuk zijn.
Maar nogmaals, ik 'zie' het niet irl, dus het blijft een voorstelling en gevoelsmatig. Je moet zelf even inschatten hoe het zou zijn op je lijf, en met je andere tattoos

Tnx voor je advies :) ik ga het met mijn artist allebei de opties in overweging nemen.. even een afdrukje en kijken wat het mooist is.. als hij aan de voorkant onder sleutelbeen komt wordt het sowieso de linkerkant ;)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 17:03

Mijne 2 weken terug laten zetten;
Afbeelding

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 17:25

Die is leuk Lailaa :)

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 17:35

Mooi hoor Laila!

Mijn korstjes laten langzaam los van mijn tattoo, morgen heb ik hem alweer een week.

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 17:45

Mooi Laila! Als ik dat zo zie wil ik misschien toch ook nog wel een tattoo op mijn voet....

Mijnes staan nu 3 weken, er zit alleen verschil in hoe ze voelen. Die op mijn enkel is helemaal glad, als je niet wist dat ie er zat zou je het niet weten. Maar die op mijn arm blijft een beetje 'erop liggen'. Ze hebben allebei korstjes gehad, maar die op mijn arm blijft er voor mijn gevoel uitzien alsof er nog wat vanaf moet vallen?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:01

Hoe lang heb je hem al? Bij mij is dat ook ff geweest... Maar was ook wat droog en rimpelig

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:02

Wauw, die is mooi Lailaa.

Op de voet vind ik ook wel erg mooi!

Ik weet nog niet zo goed waar en wat voor soort tattoo ik wil laten zetten. Ik wil iets voor mijn pony gaan doen, misschien ook wel alleen haar naam... pff wat moeilijk zeg.

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:10

Bij mij zijn nu ook bijna alle korstjes eraf.. gelukkig want de jeuk.. bah.. werd er gek van..
Zit alleen een beetje met een dilemma.. Eigenlijk moet er nog wat kleur in, maar ik vind hem nu al perfect..
Denk dat ik hem voorlopig maar zo laat.. inkleuren kan altijd nog..

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:12

@Joanne1987: 3 weken. Het ziet er idd droger uit dan de rest van mijn huid. Ik smeer braaf nog steeds 2 keer per dag uierzalf erop, maar het blijft er droog uitzien..

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:16

Dan zou ik het nog even aankijken, ik heb dat ook gehad en nu is ie gewoon mooi genezen. Idd dun blijven smeren als ie echt droog is

_Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:19

weten jullie misschien hoe je een tattoo op je pols goed kunt verbergen ivm met werk?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:30

Zweetbandje, horloge, armband

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:32

Lange mouwen dragen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 18:38

Inderdaad armband of lange mouwen ... daarbij valt het reuze mee hoe erg het daar opvalt. Ik heb al zo vaak gehad dat mensen die ik dan een jaar of zelfs 2 jaar ken opeens vragen sinds wanneer ik een tattoo op mijn pols heb zitten. Uh nou ja gewoon al een jaar of 6? En die komt best vaak onder mijn kleding vandaan .. en in de zomer met een shirt aan zou je denken dat het opvalt. Maar dat valt echt heel erg mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 19:19

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt