Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovemario schreef:wel goed uitkijken met het kraakbeen.. bij is door het kraakbeen geschoten, terwijl dat dus gepierced moest worden ( wist ik veel toen die tijd)
heb er echt wel 2 jaar last van gehad. doordat er word geschoten gaat het kraakbeen splinteren, en tja dat doet pijn
Treace schreef:Kan iemand mij uitleg geven hoe die pijn zit met de tongpiercing? Dit is dag 4 dat k hem heb en k blijf elke ochtend veel pijn hebben er aan
Main schreef:Heeft iemand ervaring met Extremist in Arnhem?
Ik ben me aan het orrienteren om een tongpiercing te laten zetten (omgeving Doetinchem), maar wil absoluut niet naar Black Eagle. Slechte ervaringen met mijn navelpiering die daar gezet is.
En hebben jullie (de mensen die zelf een tongpiercing gehad) hem ontstoken gehad, en hoe gingen jullie daarmee om?
Horsii_mine schreef:Main schreef:Heeft iemand ervaring met Extremist in Arnhem?
Ik ben me aan het orrienteren om een tongpiercing te laten zetten (omgeving Doetinchem), maar wil absoluut niet naar Black Eagle. Slechte ervaringen met mijn navelpiering die daar gezet is.
En hebben jullie (de mensen die zelf een tongpiercing gehad) hem ontstoken gehad, en hoe gingen jullie daarmee om?
Ga naar ParadigmZit naast station Velperpoort en dat zijn echt hele fijne mensen
Extremist zou ik niet heen gaan.. Een vriendin van me heeft daar een keer haar oren laten stretchen en die heeft een dikke blow uit gekregen omdat ze zeiden dat ze wel 2 milimeter kon stretchen in een keer en mij probeerde ze een recht staafje aan te smeren voor een gaatje wat zo was geprikt dat het precies voor een gekromd staafje kon ook al had ik ze dat al een paar keer verteld..
Myryana schreef:Geen goed gevoel bij de website? Tja hun website is misschien niet geweldig maar geloof me Paradigm is echt een ontzettend goede shop. Ik ben daar voor een aantal piercings en speciaal voor mijn tongsplit naar toe gegaan.
Als je in Arnhem een piercer zoekt dan Paradigm, Jeffrey die daar werkt is echt goed en heel erg kundig.
Ik heb ook slechtere dingen over L'Extremiste gehoord hoor.
idinn schreef:Mijn navelpiercings zijn niet meer zo gelukkig .. de linker is er zonder problemen aan het uitgroeien, nog maar een klein stukje. Maar rechts ben ik weer keer blijven hangen denk ik .. want er zit een gevoelig rode plek/korstje. Verder zit die er nog wel een stukje dieper in. Ik wil ze eigenlijk nu er niet uit halen, een vriendin heeft dat met uitgroeien gedaan en vervolgens is het nooit dichtgegroeid. En daarbij krijg ik de balletjes er met geen mogelijkheid vanaf