[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sweetgirl1

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 08:32

Kan iemand mij uitleg geven hoe die pijn zit met de tongpiercing? Dit is dag 4 dat k hem heb en k blijf elke ochtend veel pijn hebben er aan

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 08:50

lovemario schreef:
wel goed uitkijken met het kraakbeen.. bij is door het kraakbeen geschoten, terwijl dat dus gepierced moest worden ( wist ik veel toen die tijd :o )
heb er echt wel 2 jaar last van gehad. doordat er word geschoten gaat het kraakbeen splinteren, en tja dat doet pijn :+

Ik vraag wel eerst waar mijn kraakbeen begint...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 09:08

Dat is niet zo moeilijk te voelen toch?

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:14

Treace ik heb veel kamille thee gedronken en normaal gegeten en veel gepraat.
Misschien is jou tong stijf geworden doordat je hem voorzichtiger gebruikt en je daarom spierpijn hebt? Ik had in het begin wel een beetje last soms aan de onderkant in de vorm van spierpijn zegma

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:32

Je woont toch in Venlo Kyliiej? Daar zit inside outside toch ook nog? In Venray zit Just do it, hele aardige mensen en wisselen je staafje, bolletje of net wat gewoon gratis. De staafjes en bolletjes zijn daar een stuk goedkoper dan bij P-one. Dus mocht je in de buurt van Venray komen dan zou je daar ook ff langs kunnen gaan.
Als het staafje te kort is zou ik er niet te lang mee wachten om er een langere in te zetten, lijkt me niet prettig zitten.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 11:46

Perdjes inside outside hoor ik alleen maar negatieve dingen over, en die hebben mijn navelpiercing scheef gezet. En als ik daar voorheen wel eens heen ging vond ik het niet prettig hoe ik geholpen werd.
P-one heb ik altijd een goed gevoel bij gehad alleen bij dit niet. Ze doen volgens hun nooit wat fout en schuiven het op de persoon af; ik zal wel teveel ermee zitten spelen. Uhh nee ik speel niet. Ja dan moet ik maar een paar dagen aankijken want een te kort staafje nee die zetten hun er niet in.
Opzich voeltie nu langzaam beter aan, misschien kwam het toch door het wisselen dat hij wat gezwollen was.

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:02

Oke dat wist ik niet over inside outside!
Dat valt me inderdaad ook tegen van P-one, heb inderdaad wel gemerkt dat ze voor alles wel geld vragen. Heb dan liever dat ze 1x inkorten weg laten en daar voor in de plaats iets meer service bieden.
Gelukkig voelt ie al wat beter aan. Misschien is het een idee als je een keer bij een site wat gaat bestellen om er bijv. een 14 mm staafje bij te kopen. Dan heb je die in iedergeval achter de hand!

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 12:50

Dat is me al vaker opgevallen bij P one. Ook keuren ze andere shops en materialen af. vind ik niet echt professioneel.
maar ze zijn zo stik duur met alles. Min tongpiercing balletje 17,50! nog binnen 1 maand was die 5x los gegaan en heb heb uiteindelijk ingeslikt. Oke dat kan met ieder balletje gebeuren maar tis wel zo zonde.
ga idd een 14 mm staafje ergens bij bestellen. Is het zo dat je in je tong ook perse titanium moet hebben of kan chirurgisch staal ook? Misschien haal ik wel een reserve staafje bij de Six ofso. Voor noodgevallen.
Een kennis van mij is nu in venlo haar tattoo en piercingshop begonnen Zazou. Daar betaal ik voor alle bolletjes die ik daar nu gekocht heb 3 euro. Dan is het nog eens leuk om bolletjes te shopee

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 13:59

Treace schreef:
Kan iemand mij uitleg geven hoe die pijn zit met de tongpiercing? Dit is dag 4 dat k hem heb en k blijf elke ochtend veel pijn hebben er aan

Ik heb ook (zoals hier boven al gezegd is) expres veel gepraat en mijn tong veel bewogen om er voor te zorgen dat ie niet stijf werd en gewoon gegeten.
De eerste week had ik alleen 's ochtends een beetje last van, omdat je dan de hele nacht je tong niet echt hebt bewogen. Dan ging ik altijd binnenmonds mijn tong alle kanten op proberen te bewegen en dan was die pijn zo weg. Bij mij hielp dat iig, maar dat is wel per persoon anders natuurlijk.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:38

Ja ik praat ook redelijk veel,, ik spoel ook netjes enz,, en ik kan m wel alle kanten op doen maar k voel dat wel

Main

Woonplaats: In een dorpje met m'n mannetje en onze ''dierentuin''

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:02

Heeft iemand ervaring met Extremist in Arnhem?

Ik ben me aan het orrienteren om een tongpiercing te laten zetten (omgeving Doetinchem), maar wil absoluut niet naar Black Eagle. Slechte ervaringen met mijn navelpiering die daar gezet is.

En hebben jullie (de mensen die zelf een tongpiercing gehad) hem ontstoken gehad, en hoe gingen jullie daarmee om?

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:07

Ik wil ook heel graag een tongpiercing, maar vind het heel eng (terwijl ik wel 3 tattoo's heb waaronder 1 grote, dus tegen pijn kan ik wel)
Ik heb niet alle topics doorgelezen, maar volgens iedereen die ik erover spreek valt de pijn wel mee tijdens het zetten, maar daarna wat zijn de ervaringen?
Ik zit er steeds meer aan te denken om het gewoon te doen, wil het al bijna 10 jaar, maar nooit gedurfd.

kYliieJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:21

Mijn tongpiercing is niet ontstoken geweest.
Nu dat ik het kleinste staafje erin gekregen heb na 3 maanden heb ikk de eerste paar dagen wel gehad dat mijn onderste bollletje in mijn tong ging zitten, groter bolletje opgedaan en daar gebeurt het soms bij.
Volgens de shop schijnt het normaal te zijn.
Ik kijk het eventjes aan.
Ik heb heel lang getwijfelt over tongpiercing, durfde niet, wist neit zeker of ik hem wou.
Maar heb nergens last van gehad, enigste wat je voelt is dat er een balletje op je tong ligt, en dat vind ik niet irritant

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:40

Main schreef:

Ik ben me aan het orrienteren om een tongpiercing te laten zetten (omgeving Doetinchem), maar wil absoluut niet naar Black Eagle. Slechte ervaringen met mijn navelpiering die daar gezet is.

En hebben jullie (de mensen die zelf een tongpiercing gehad) hem ontstoken gehad, en hoe gingen jullie daarmee om?

Ga naar Paradigm :j Zit naast station Velperpoort en dat zijn echt hele fijne mensen :)
Extremist zou ik niet heen gaan.. Een vriendin van me heeft daar een keer haar oren laten stretchen en die heeft een dikke blow uit gekregen omdat ze zeiden dat ze wel 2 milimeter kon stretchen in een keer en mij probeerde ze een recht staafje aan te smeren voor een gaatje wat zo was geprikt dat het precies voor een gekromd staafje kon ook al had ik ze dat al een paar keer verteld.. :roll:

Main

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:49

Horsii_mine schreef:
Main schreef:

Ga naar Paradigm :j Zit naast station Velperpoort en dat zijn echt hele fijne mensen :)
Extremist zou ik niet heen gaan.. Een vriendin van me heeft daar een keer haar oren laten stretchen en die heeft een dikke blow uit gekregen omdat ze zeiden dat ze wel 2 milimeter kon stretchen in een keer en mij probeerde ze een recht staafje aan te smeren voor een gaatje wat zo was geprikt dat het precies voor een gekromd staafje kon ook al had ik ze dat al een paar keer verteld.. :roll:

Dank je wel voor je tip, ff googlen naar een website! :)

*Edit: even website gekeken, en heb er niet direct een goed gevoel bij.. Natuurlijk moet je gewoon de shop zelf bekijken voor het juiste gevoel, maar hoor van meerdere dat leExtremiste wel goed is. (Bedoel niet dat ik jouw verhaal niet geloof hoor, maar je bent de eerste die er niet zo over te spreken is..)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:56

Geen goed gevoel bij de website? Tja hun website is misschien niet geweldig maar geloof me Paradigm is echt een ontzettend goede shop. Ik ben daar voor een aantal piercings en speciaal voor mijn tongsplit naar toe gegaan.

Als je in Arnhem een piercer zoekt dan Paradigm, Jeffrey die daar werkt is echt goed en heel erg kundig.

Ik heb ook slechtere dingen over L'Extremiste gehoord hoor.

Main

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 14:57

Myryana schreef:
Geen goed gevoel bij de website? Tja hun website is misschien niet geweldig maar geloof me Paradigm is echt een ontzettend goede shop. Ik ben daar voor een aantal piercings en speciaal voor mijn tongsplit naar toe gegaan.

Als je in Arnhem een piercer zoekt dan Paradigm, Jeffrey die daar werkt is echt goed en heel erg kundig.

Ik heb ook slechtere dingen over L'Extremiste gehoord hoor.

Wil je mij die dingen vertellen (desnoods via PB) :)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 15:03

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 16:24

heb ze :D ben er erg blij mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 17:27

Nou de 6mm wil er echt niet in hier.. dan voorlopig nog maar even 5mm. Denk dat ik deze dan nog maar een keer ga bestellen:
Afbeelding

Die zijn ook nog wel leuk om te dragen :+

Mijn navelpiercings zijn niet meer zo gelukkig .. de linker is er zonder problemen aan het uitgroeien, nog maar een klein stukje. Maar rechts ben ik weer keer blijven hangen denk ik .. want er zit een gevoelig rode plek/korstje. Verder zit die er nog wel een stukje dieper in. Ik wil ze eigenlijk nu er niet uit halen, een vriendin heeft dat met uitgroeien gedaan en vervolgens is het nooit dichtgegroeid. En daarbij krijg ik de balletjes er met geen mogelijkheid vanaf :')

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 17:35

@rockwitch en main:

*had een heel mooi verhaal getypt is alles weg!*

Mijn tong is nooit ontstoken geweest. Als je gewoon goed spoelt, dan gebeurd dat ook niet zo snel hoor. Het is echt een hele makkelijke piercing. Hij is snel genezen en het zetten is ook maar een klein prikje.

Na het zetten heb ik gelijk wat drinken met ijsklontjes genomen en daarna voelde ik al bijna geen pijn meer. Ik heb ook die avond nog een waterijsje gegeten, dat zorgt ervoor dat je tong niet erg opzwelt. De dag erna had ik een klein beetje spierpijn, maar ik kon gewoon vast voedsel eten en normaal praten.

Wat ik nu voel is afentoe het balletje, maar dat is niet vervelend alleen even wennen in het begin.

Wat ik je wel aanraad is om hem iets verder naar achteren te laten zetten, dan zie je hem niet steeds als je aan het praten bent. Weet niet wat voor werk jullie doen/ willen gaan doen, maar als je met klanten/ patiënten te maken krijgt staat dat wel netter.
Ik werk in een winkel en er is niemand die het opvalt daarom mag ik hem tijdens het werken ook inhouden. (anders zou die ook dicht groeien, dat is weer het nadeel ervan, hij is zo dichtgegroeid!)

Als je nog meer wilt weten, roep maar!

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 17:38

idinn schreef:
Mijn navelpiercings zijn niet meer zo gelukkig .. de linker is er zonder problemen aan het uitgroeien, nog maar een klein stukje. Maar rechts ben ik weer keer blijven hangen denk ik .. want er zit een gevoelig rode plek/korstje. Verder zit die er nog wel een stukje dieper in. Ik wil ze eigenlijk nu er niet uit halen, een vriendin heeft dat met uitgroeien gedaan en vervolgens is het nooit dichtgegroeid. En daarbij krijg ik de balletjes er met geen mogelijkheid vanaf :')

Hoe lang heb je je navelpiercings al? En na hoe veel tijd kunnen ze nog gaan uitgroeien?
Ik heb die van mij nu 4 jaar, maar ik hoor zo vaak dat een navelpiercing uitgroed ben steeds bang dat dat bij mijne ook gebeurd. :+

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 21:47

Iemand hier ervaring met een lippiercing en dan met name een snakebite?
Ik ben nu aan het rondkijken naar de voordelen en nadelen :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-12 22:11

Heeft iemand hier met een tongpiercing ook erna last van zijn kaak gehad? Sinds ik hem heb,, heb ik dus ook een pijnlijke linker onderkaak..

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 08:35

Ghostattack schreef:
Iemand hier ervaring met een lippiercing en dan met name een snakebite?
Ik ben nu aan het rondkijken naar de voordelen en nadelen :)

Wat wil je weten? Ik had snakebites maar heb ze er uitgehaald.