Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, leuk topic!
.
? Mariska85 schreef:Mjetterd schreef:Wat is EA active? en hoe duur is dat spel?
Dat is meer een fitness spel, wat pittiger (en veel leuker vind ik)dan de wi fit plus. Hij is nu geloof ik 25 euro bij bol.com
, dat is nog wel een leuke prijs!
Ik begon gewoon met 1 training (standaard training calorieën verbranden licht) maar dat had ik beter niet kunnen doen
Je heb een gezond hart training van 3 weken, 4x in de week en een 9 weken training ook 4x in de week maar je kan zelf ook trainingen samenstellen. Je hebt ook een hartslagmeter voor om je arm, een band om je been en er zit nog een soort van elastiek bij voor bepaalde oefeningen.Maar ik moet zeggen dat ik ook pas 1,5 week bezig ben hoor, maar het bevalt tot nu toe prima.
Eens kijken hoelang ik dit vol ga houden
. Zoals eerder geschreven heb ik sinds gister de wii met balanceboard en de wii fit plus. Ik ben gister en vandaag fanatiek bezig geweest maar ben er al een beetje achter gekomen dat de muscle en yoga oefeningen niks voor mij zijn. Ik ben meet van het hardlopen, de steps, hoolahoopen, fietsen, snowboarden, skieen, boksen, zal er vast nog wat vergeten zijn maar de bewegingsspelletjes dus! Helaas zijn er dit niet zoveel bij de wii fit plus.