Nagellaktopic deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:23

Anc schreef:
Moest bij de kruidvat zijn en kon de Vampire lak die op grey matters lijkt niet weerstaan.
Volgende week maar eens proberen, ga nu eerst een paar dagen naar Texel, even uitwaaien.

Tegen de tijd dat ik terug ben zijn we vast aan deel 4 toe :')

Misschien wel ja! :=

Oh, lekker hoor, een paar daagjes weg. Heel veel plezier op Texel! :)

annutjuuh

Re: Nagellaktopic deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:35

Ik heb een hele mooie nieuwe blauw, Bourjois 10 days nr 18. Die ga ik denk ik het weekend opdoen!

Veel plezier Anc!! :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:36

Ga van het weekend weer even een hoop bijlezen, wist niet eens dat er al een derde deel was hahahaha :o

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:40

vandaag bourjois 10days 16 en 17 gekocht, ben er nog niet uit welke ik zo op zal doen, moet the dawn is broken ook nog uitproberen..

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:44

Anc schreef:
Moest bij de kruidvat zijn en kon de Vampire lak die op grey matters lijkt niet weerstaan.
Volgende week maar eens proberen, ga nu eerst een paar dagen naar Texel, even uitwaaien.

Tegen de tijd dat ik terug ben zijn we vast aan deel 4 toe :')

Ik heb hem nu op.. Vind hem niet zo bijzonder eigenlijk. Erg dof en rare spikkeltjes erin ofzo.

Veel plezier!!Geniet ervan!

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:08

sloffiee schreef:
Hallo !

Mag ik mij hierbij aansluiten !, Ben gek op nagelak en wil me er veder in verdiepen. ik probeer vanmiddag ergens crack te scoren :)

Als je nou alleen dat laatste stukje leest :') _O-

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:09

Veel plezier Anc! Ik ga ook lekker mijn koffer inpakken, tot over anderhalve week :). Niet teveel kletsen he, als jullie zo hard blijven gaan, moet ik me rot gaan zoeken naar het nieuwe topic hahaha!!

Ben nu toch nog maar even Grey Matters aan het op doen (niet handig als ik mijn koffer nog moet doen maar ach :=), wel of geen sneeuw, het is en blijft een geweldige kleur :D.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:12

Oh Yv, ga jij ook weg? Naar IJsland toch? In ieder geval, succes met je koffer, en alvast heel veel plezier! :D
Ja, Grey Matters is echt een geweldig kleurtje. :j

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:18

Maysie schreef:
sloffiee schreef:
Hallo !

Mag ik mij hierbij aansluiten !, Ben gek op nagelak en wil me er veder in verdiepen. ik probeer vanmiddag ergens crack te scoren :)

Als je nou alleen dat laatste stukje leest :') _O-

hahahahaha geniaal _O-

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:19

veel plezier allemaal die weg gaaan!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 21:34

Me zusje kwam ook mijn kamer binnen "hoe moet je dat crack opbrengen"
"Dat moet je snuiven kind, snuiven" je had der gezicht moeten zien _O-

marijkedam schreef:
Gisteren heb ik mijn spulletjes binnen gekregen, bleken het gewoon OPI lakjes te zijn in de aanbieding. Ze werden verkocht als stempellakken. Alleen 1 keer stempelen met de blauwe en de afbeelding gaat niet meer van mijn stempel af....
Dus heb ik de blauwe maar gebruikt als gewone lak en met wit gestempeld. Daarna de topcoat erop en er gebeurde me toch wat raars. De blauwe lak werd ineens diep blauw en de stempel vervaagde wat eronder, maar het is echt gaaf geworden, net of ik er een dubbele bodem in heb zitten.
Afbeelding

BTW, ik heb gisteren zeker 3 uur voor ik naar bed ging gelakt, toch heb ik nog steeds de afdruk van mijn hoeslaken in mijn topcoat staan. Hoe lossen jullie dit op?

Ik ging gister na een half uur al liggen en heb niets aan mijn nagels *\o/*

Liek_ schreef:
HK topic ja. Ik blijf liever ontopic over nagels. Best leuk om te lezen hoor welke sokken je gebreid hebt voor je paard, maar niet echt mijn ding ;)

Ik moet hier echt vreselijk om lachen :')

elise mooie bestelling :j

DB beyu bestaat al een tijdje he :))

ennnn ik word nu toch wel heel ongeduldig ivm mijn kleancolor lakjes, t duurt me echt te lang pff

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:43

@marijke, dat probleem met afgeven en deuken heb ik vaak eigenlijk alleen als ik mijn laagjes te snel na elkaar oplak...soms een beetje ongeduldig en dan is de eenalaatste (of basecoat) nog niet droog en dan droogt mn topcoat ook helemaal niet...(kan t dan net zo goed afhalen..)
En tzja..anders misschien latex handschoenen :+

Kopen jullie trouwens wel eens losse kwastjes? Zie ze wel voorbijkomen om de nagelranden schoon te maken maar doel zelf echt op de kleine dunne kwastjes voor het zetten van lijntjes en figuurtjes.
Ben benieuwd welk merk goede kwastjes kan leveren die niet na 1x gebruik haren uitlaten enzo..

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:44

Mijn cowgirl up is binnen! *\o/* en ik heb ook maar eens zo'n dottingtool besteld :Y)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:51

xDramaQueen schreef:
DB beyu bestaat al een tijdje he :))

Weet ik. Het nieuwe merk heet Anny (hippe naam :+ ). Maar dat meisje (van die swatches met die vreselijke nagelriemen) had haar BeYu-lakje zelf 'Unicorn Pee' genoemd, omdat BeYu zelf geen namen aan hun lakjes geeft, maar nummers. :) Vond de naam 'Unicorn Pee' nogal hilarisch voor een kleur nagellak, helemaal in combinatie met de kleur (diep donker-rood). :Y)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-11 21:54

Lolleke schreef:
@marijke, dat probleem met afgeven en deuken heb ik vaak eigenlijk alleen als ik mijn laagjes te snel na elkaar oplak...soms een beetje ongeduldig en dan is de eenalaatste (of basecoat) nog niet droog en dan droogt mn topcoat ook helemaal niet...(kan t dan net zo goed afhalen..)
En tzja..anders misschien latex handschoenen :+

Kopen jullie trouwens wel eens losse kwastjes? Zie ze wel voorbijkomen om de nagelranden schoon te maken maar doel zelf echt op de kleine dunne kwastjes voor het zetten van lijntjes en figuurtjes.
Ben benieuwd welk merk goede kwastjes kan leveren die niet na 1x gebruik haren uitlaten enzo..

ik heb al heel lang een kwasten set van ebay, nu al een jaar en de haren laten niet los maar soms laat t ijzeren stukje los maar kwestie van lijmen en klaar

aah db op die fiets :D

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:00

Mag ik ook melden? :)

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:01

ENOMIS schreef:
Mag ik ook melden? :)

Tuurlijk! :D Hoe meer nagellakverslaafden, hoe beter.
Welkom!

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:03

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 22:53

ENOMIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:16

Eerst een nude basiskleur van Estee Lauder, toen stippen/streepjes gezet met een taupe van Essence en toen met een eyeliner de randjes gedaan. Dat laten drogen en toen topcoat erover. Werkt super als je even geen andere mogelijkheid hebt voor smalle randjes of tekentjes :D

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:23

ENOMIS schreef:
Eerst een nude basiskleur van Estee Lauder, toen stippen/streepjes gezet met een taupe van Essence en toen met een eyeliner de randjes gedaan. Dat laten drogen en toen topcoat erover. Werkt super als je even geen andere mogelijkheid hebt voor smalle randjes of tekentjes :D

Aah, okee. Als dat water-marble'en morgen lukt, ga ik mij ook eens wagen aan panternagels. :D
Heb trouwens ook wel eens (voordat je standaard zwarte nagellak bij iedere drogisterij kon krijgen) met een eye-liner m'n nagels zwart ge'lakt'. Best ernstig eigenlijk. :=

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:25

Donkerblauw schreef:
ENOMIS schreef:

Aah, okee. Als dat water-marble'en morgen lukt, ga ik mij ook eens wagen aan panternagels. :D
Heb trouwens ook wel eens (voordat je standaard zwarte nagellak bij iedere drogisterij kon krijgen) met een eye-liner m'n nagels zwart ge'lakt'. Best ernstig eigenlijk. :=

ik wilde eerst grijs, toen was er nog nergens goedkope grijze lak te vinden :P . Had ik zwarte nagellak en wit bij elkaar gegooid :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:39

ik ben nu bezig de Friese vlag te maken, valt me een beetje tegen xD

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:58

Spruitjee schreef:
ik ben nu bezig de Friese vlag te maken, valt me een beetje tegen xD

wel foto he van het eindresultaat!! :D

Glenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:59

ENOMIS schreef:

goeie tip van die eyeliner! :j ga ik ook eens proberen ;)