suze_ schreef:maar ik moet er niet aan denken om een man te hebben die altijd onverzorgd in een trainingsbroek rondloopt zegdaar wordt de poes nie blij van hoor
Onverzorgd daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Maar oh god, wat wordt ik happy van mijn kerel in een trainingsbroek.
Ik moet zelf eerlijk zeggen dat ik thuis het liefst in een joggingbroek rondloop met een shirtje. Maar dat is meestal na het douchen en dan ga ik natuurlijk niet meer aandacht aan mijn uiterlijk besteden voordat ik op bed ga.Zie het liefste zelf ook moeders die er leuk uit zien! Kan me alleen wel voorstellen dat het er wel eens bij in kan schieten met een horde kids. Ik mag dus niet oordelen voordat ik er zelf aan begonnen ben.
daar wordt de poes nie blij van hoor 

). Vind het 10 niks!! Maar goed iedereen moet lekker doen wat die niet laten kan. Hoewel de combi té zwaar, kort kapsel, joggingbroek én crocs ECHT verschrikkelijk is. Ik denk altijd je moet jezelf wel heeeel erg verafschuwen als je het zo ver laat komen. Vind het gewoon zielig!! Zou het nooit zo ver laten komen niet zlleen voor mijn man niet maar vooral voor mezelf niet.