Het is gelukkig een internationale site, daar bestel ik sowieso al niet.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lesilla schreef:Ik wil eerst swatches zien van models own, kan heel goed tegenvallen
Donkerblauw schreef:Zou die Models Own-lak niet verrekt dichtbij die Ozotic komen, of ligt het aan mij en m'n crappy beeldscherm? Scheelt namelijk wel gigantisch qua prijs..lesilla schreef:Ik wil eerst swatches zien van models own, kan heel goed tegenvallen
De lak is pas sinds vandaag uit, dus daar moeten we nog heel even op wachten.
xDramaQueen schreef:nee hoor, zijn er een aantal al online, grote blogs krijgen vaak een preview om te postenzal even wat foto's opzoeken...kost wel wat tijd maak vaak is er wel wat te vinden
had 3 kleuren in mn mandje maar 1 is er helaas al uitverkocht, ik kijk later wel weer
xDramaQueen schreef:astu dames:
http://www.wellsphere.com/skin-beauty-a ... ed/1532782
wil iemand een bestelling samen doen op modelsown?
Donkerblauw schreef:xDramaQueen schreef:nee hoor, zijn er een aantal al online, grote blogs krijgen vaak een preview om te postenzal even wat foto's opzoeken...kost wel wat tijd maak vaak is er wel wat te vinden
had 3 kleuren in mn mandje maar 1 is er helaas al uitverkocht, ik kijk later wel weer
Oké, dat wist ik niet. Ik heb niks gezegd.
Gokje, je wilde de Pinky Brown? Wel jammer, wil de Pinky Brown, Purple Blue en de Aqua Violet, en dan krijg je korting, alleen nu is de Pinky Brown al uitverkocht, dus óf ik moet wachten (en dat is héél moeilijk) of ik moet een ander kleurtje erbij nemen.
Pff, moeilijke keuzes in het leven..
Liek_ schreef:xDramaQueen schreef:Bij 3 krijg je 3 pond korting bij 5 krijg je 7 pond korting had je er beter nog een ander mooi kleurtje bij kunnen nemen
Ik vind models own een beetje mehHeb het al zo vaak gezien en nooit de neiging of behoefte gehad om het te kopen haha