sefanja schreef:Als jij je kind echt niets mee wilt geven van nicotine, moet je een jaar van te voren stoppen....
zes weken.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
), ik zelf ben ook helemaal niet van een bevalling laten opwekken nee vind dat de natuur zijn gang moet doen, alleen als ik daarop of op Jayden had zitten wachten dan denk ik dat Jayden er lekker nog veel langer in mijn buik had blijven zitten
. Uiteindelijk ben ik dus met 41 wkn en 4 dgn ingeleid, en geloof het of niet iedereen wbt vk/gynaecologen hadden allemaal zoiets van die heeft geen enkele puf meer om zelf te persen
, ik had hele erge moeite met die weeën. Maar totdat het persgedeelte dus kwam keek iedereen die erbij was mij met open mond aan, daar nadat ik 4x flink te hebben geperst Jayden op mijn buik kwam

tweetty schreef:ik ben niet van plan om borstvoeding te geven maar wil het nog wel met de Verloskundige overleggen dus het kan nog veranderen. Zijn er dames die ervaring hebben met een hoge bloeddruk. De laatste keer kon het nog net maar ben bang dat die vrijdag bij de controle te hoog is.
sefanja schreef:mijn schoonzus is ook zwanger, twee weken later... Zij is zwanger van haar tweede, maar ook haar broeken gaan al te strak zitten.... Mijn borsten zijn van doperwten naar mandarijnen gegaan... Nooit vulling in bh's gehad... Wie kiest voor flessenvoeding en wie voor borst? Kunnen jullie het aub beargumenteren....

In de avond trouwens, dan ben ik toch al dikker, haha