Jij bent de enige die dat kan doen dus grijp je kans.
Pak de hulp aan die je aangeboden wordt, laat mensen bemiddelen bij het gedoe met je paard etc. Dat is de enige manier waarop je hieruit komt. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Pak de hulp aan die je aangeboden wordt, laat mensen bemiddelen bij het gedoe met je paard etc. Dat is de enige manier waarop je hieruit komt.
Koffiekan schreef:Ik ben bezig te bekijken wat handig is met de regio's/woonplaatsen die jullie me gestuurd hebben, en natuurlijk de andere voorstellen.. Ik had dit niet verwacht, dus heb even nodig om alles op een rijtje te zetten..
Nogmaals alvast super bedankt allemaal! Ik houd jullie op de hoogte
Koffiekan schreef:Ik ben bezig te bekijken wat handig is met de regio's/woonplaatsen die jullie me gestuurd hebben, en natuurlijk de andere voorstellen.. Ik had dit niet verwacht, dus heb even nodig om alles op een rijtje te zetten..
Nogmaals alvast super bedankt allemaal! Ik houd jullie op de hoogte

Suzanne F. schreef:Wat vreselijk zeg. Ik denk dat verkoop van je paardje idd de beste oplossing is op dit moment. Daarna zou ik toch echt proberen of je aangifte kan doen. Dit mag natuurlijk nooit meer gebeuren.
Jeetje dat een 80 jarige man dit nog in zijn hoofd haalt, wat een zieke vent.
jarrah schreef:Suzanne F. schreef:Wat vreselijk zeg. Ik denk dat verkoop van je paardje idd de beste oplossing is op dit moment. Daarna zou ik toch echt proberen of je aangifte kan doen. Dit mag natuurlijk nooit meer gebeuren.
Jeetje dat een 80 jarige man dit nog in zijn hoofd haalt, wat een zieke vent.
Ik ben echt bang dat aangifte geen zin heeft, omdat TS voor de wet meerderjarig is, en zich nooit verweerd heeft, is de kans groot dat het valt onder vrijwillige seks. TS zal zelf, mogelijk met behulp van bokkers of andere mensen om haar heen, moeten gaan werken aan weerbaarheid en assertiviteit.
Nogmaals dat klinkt heel hard, maar volgens de wet maken ze daar gewoon een harde onderscheid in. Ik hoop dat TS hulp zoekt van een maatschappelijk werker of eerstelijnspsycholoog om dit te verwerken en te zorgen dat het nevernooit meer opnieuw gebeurt. Maar die man heeft feitelijk gezien niets strafbaars gedaan, dus kan ook niet aangeklaagd worden, hoe hard dat ook klinkt...
Suzanne F. schreef:Sex tegen je zin is altijd strafbaar, of je nou meerderjarig bent of niet.
Als ik nu tegen mijn zin sex moet hebben met iemand is dat strafbaar. Dat heet verkrachting of aanranding.
jarrah schreef:merenque schreef:Als ze nee heeft gezegt is dat voldoende om aangifte te doen. Toen het begon was ze minder jarig. Ik zou zeker wel aangifte doen.
Voor de wet ben je op seksueel gebied vanaf je 16de meerderjarig...
Uit het verhaal van TS blijkt niet dat ze 'nee' heeft gezegd...
Zonnetje81 schreef:Dus als je geen nee zegt stem je in? Je hebt ook non verbale communicatie en iedere idioot snapt dat een meisje van 17/20 niet geinteresseerd is in een vent van 80+ Ze geeft toch aan dat ze omdraait en weg loopt maar dat het niet helpt....?
Caesar schreef:Ik zat vannacht eraan te denken. Die man gebruikt het gezamelijke paard waarschijnlijk als chantage middel, omdat hij weet dat de TS toch wel komt. Maar wát als we de rollen om kunnen draaien? Dat als hij het paard niet meegeeft aan de TS dat ze dan aangifte gaat doen?
Ik weet totaal niet of het een zinvol idee is, en hoe deze man reageert. Je vergooit dan echter wel al je kansen op een normale verkoop denk ik...