Ik ben twee keer in Turkije geweest, een keer wezen skieen (ja echt!) en een keer met de universiteit, naar Istanbul en Edirne
haha allebei de keren iig geen luxe all inclusive 
Hier is het kraanwater op zich geen drinkwater, maar ik poets wel alitjd gewoon m'n tanden ermee en was ook groenten en fruit enzo ermee. Nog nooit ziek geweest.. Ijsblokjes zijn geloof ik ook gewoon met kraanwater gemaakt meestal, maar heb daar ook nooit wat van gekregen, maar heb dan ook wel een ijzeren maag
veel lokale families drinken het wel gewoon, schijnt alleen wel dat ze enorm veel nierstenen krijgen door het hoge kalkgehalte erin?? Hier in Tunesie serveren de meeste hotels trouwens ook veel lokaal eten
Maar het blijft dan vaak wel erg toeristisch qua sfeer, ik vind die animatie altijd zo erg
er zijn hier ook wel leuke kleine hotelletjes, maar het is wel moeilijk via internet het onderscheid daartussen te maken welke leuk en goed zijn en welke vies en oud zijn.. Daar moet je ze echt een keer voor zien vaak.. Hmm hier nog wat meer over koosjer eten: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kasjroet schijnt dat je als Jood dus eigenlijk helemaal niets mag eten wat door een niet-jood is gekookt...
Dat orthodoxe is aardig achterbleven toen ze israel verlieten. Alleen bepaalde dingen namen ze mee.
haha Zou een hele slechte orthodoxe jood zijn
hier ondertussen alweer gegeten, zon gaat hier iets eerder onder.. Nu zitten voor de serie 'Nsibti el Aziza' (mijn schoonmoeder) op nessma, het is wel flauw maar vind het toch steeds grappiger