Had ik toch gelijk Ik heb net een free shipping bestelling geplaatst bij Crazy factory! Eindelijk plastic bolletjes!
Anoniem
Geplaatst: 06-07-11 19:53
Ayasha schreef:
Je kan ze terug dieper duwen of strak af plakken.
Is dat zelf te doen? Want ik heb het idee dat ik kan duwen wat ik wil, maar zonder resultaat... Hij ziet er gelukkig wel weer rustig uit, het eerste wat ik dacht toen: sh*t straks ben ik niet meer symmetrisch
mm zit te twijfelen. Morgen ga ik hem zetten. daar twijfel ik ook niet over. maar waar wil ik hem zetten (welke shop). ik heb er 3. 2 zitten naast elkaar. heb ik allebei vandaag bezocht.
nummer 1 krijg je voor 50 euro je eerste staafje erin. na 4 weken word er gewisseld en word er voor 10 tot 20 euro meer een nieuwe ingezet. je krijgt hier je eerste potje mondspoeling erbij. mevrouw deed een beetje afstandig en liep zo weer weg na haar uitleg.
nummer 2 krijg je voor 50 euro je eerste staafje erin. en na 2 weken kun je een nieuw staafje zoeken en tegen meerprijs er ook in laten zetten. deze vrouw had alles op een blaadje en vertelde een beetje oninteressant dingen erbij.
en nummer 3 heb ik op internet gevonden. (net als 1 en 2 alleen niet langs geweest). even gebeld. vrouw deed ook ongeïnteresseerd dat er veel informatie op internet stond. voor 30 euro kreeg je je eerste staafje erin en je mocht zelf een bolletje uitzoeken. dus ook met steentje. verder nog niet langs geweest.
Ik vind het ook alle 3 niet zo geweldig klinken en zou er persoonlijk niet eens naar toe willen om een piercing te laten zetten.
Poiuytrewq
Geplaatst: 07-07-11 09:29
Sommige mensen zijn verbaal niet zo handig maar zetten een piercing perfect. Ik zou eensnaar ervaringen of foto's van de piercings gaan kijken die in desbetreffende shops zijn gezet.. Neemt niet weg dat sommigen soms ook wat klantvriendelijker mogen worden
pas nog foto's gezien van een navelpiercing, op 16mm gepierced en 12 mm staafje er in 2 dagen later zag dat uit!! Mijn piercer heeft het opgelost maar die klungelaar roddeld dan over mijn piercer Had echt te doen met dat meiske... Bah dat moet zo'n pijn gedaan hebben..
2dagen geleden neuspiercing laten schieten in mijn linkerneusvleugel was zo gepiept 1 seconden werk
xDramaQueen
Geplaatst: 07-07-11 14:26
Dames ik heb jullie mening nodig, ik zit nu op 7 mm: (zilver want 7 mm in goud is moeilijk te vinden) maat ik twijfel nu of ik het laatste gaatje eruit ga halen, links zit ie namelijk sowieso niet mooi (of moet hem opnieuw laten schieten) en straks met 8 mm is het natuurlijk een hele volle boel. Er zitten overal 1.2 mm staafjes in met 2.5 mm balletjes (heb ik ook in t goud en zwart) Mijn oor lijkt btw paarsig maar dat ligt gewoon aan mn cam
bedoel je met het laatste gaatje de bovenste? of de gene die het dichtsbij de 7mm zit? ik zou zelf dan de gene die het dichtsbij het gat zit er uit halen!
ik heb mijn tongpiercing gezet! het deed meer pijn als ik had verwacht maar het was ook best snel klaar! even een minuutje pijn hebben en nu voel ik alleen dat ik niet zo snel meer eet (zit al een kwatier aan mijn toetje) maar verder pijn doet het niet meer..
Ayasha
Blogger
Geplaatst: 07-07-11 15:48
debbbie schreef:
2dagen geleden neuspiercing laten schieten in mijn linkerneusvleugel was zo gepiept 1 seconden werk
ik wil verder niemand bang ofzo maken omdat ik dat zelf ook niet op prijs zou stellen. ze zette de tang erop toen ging het erdoor en toen moest ik echt even in mijn handen knijpen. maar toen gingen de bolletjes erop en toen deed het eigenlijk geen pijn meer. even het slijm en bloed weg geveegd en toen was het goed.
ik heb kreeg er meteen 2 balletjes op die ik zelf wou! had 2 roze met witte.. erg leuk. moet zeggen dat net het eten nog makkelijker ging als nu. maar als je met het mond water spoelt is het echt lekker. voelt alles heel schoon en doet het geen pijn!
Hee ik heb een vraagje. Hoelang wassen jullie met Unicura? Ik heb mijn helix nu een maand, alleen mn hele oorschelp is uitgedroogd van het wassen Maar ik heb echt nog 0,0 last of ontsteking gehad, en heb het idee dat het echt snel geneest want het is ook niet meer gevoelig. (wat ik normaal wel altijd heb met me piercings) Dus ik zweer tegenwoordig wel bij dat spul!
Ik waste mijn helix alleen in het begin (1,5 week geloof ik) met Unicura zeep, en daarna gewoon 2x daags goed spoelen met water. En als hij nog wat zeurde waste ik ook weer met Unicura. Mijne is nu perfect genezen!!