Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samantha_ schreef:Totdat je wel aan de bel gaat trekken, omdat je kind zo mager is dat z'n buikje is ingevallen, hij lijkbleek ziet en je overal om je heen te horen krijgt dat hij zo mager is.![]()
En in de groeicurve hij al 1,5 jaar niks tot 0,5 kg is aangekomen, maar wel een cm of 10 gegroeid is. Maw, een groeicurve die van 0 naar onder -2 afbuigt.
Ik vind dat hij best aardig eet hoor. Mijn zoon eet een stuk minder.
linky schreef:Mijn zus had vroeger dat probleem ook, en toen waren ze niet zo bezig met tere kinderzieltjes. Gewoon geen eten geven, er geen aandacht aan schenken en wachten tot hij honger krijgt en om eten vraagt. Werkte bij zus prima, nooit weer problemen gehad.
marleen_usar schreef:Mijn dochter was met een jaar net een biafra kindje,maar heb je al laten testen op voeding enz?
fjordowner18 schreef:mijn zus zegt je kunt allicht proberen of jeugdzorg je kan helpen, bevalt het niet kun je er meteen weer mee stoppen, klopt dat?
wel lastig hoor ik dacht dat het al veel beter ging en nu krijg je te horen dat hij nog steeds te kort komt.
hij eet overdag 's morgens libaneesbrood met olijf, soms niks.
rond 10 uur fruithap, tussen de middag meestal niks en 's avonds gewoon met de pot mee.
bij sm eet hij tussen de middag pap en op school eet hij ook gewoon fruit of een crackertje.
dus het gaat al veel beter in mijn ogen.
fjordowner18 schreef:annelies, het gaat thuis ook veel beter.
hij eet zijn avond eten ook thuis gewoon tegenwoordig.
dat heb ik ook aangegeven, maar volgens diëtiste krijgt hij niet genoeg binnen en nu ben ik dus in twee strijd.
aan de ene kant wil ik niks met jeugdzorg te maken hebben aan de andere kant als hun de enige zijn die mij kunnen helpen en er zitten geen gevolgen aan vast....