Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Stiekum toch nog 1 keertje 3 minuten extra gerend, omdat we ons normale rondje liepen en het anders wel heeeeeel ver wandelen was
. Daarna met mn vriendin nog even over het strand hardgelopen, maar dat viel toch weer erg tegen, het leek wel alsof we stilstonden hahaha
.
..

Het lijkt gelukkig mee te vallen, het was nog mijn goede knie ook
Als ik wat beter in vorm ben, zal ik wel eens een korte broek halen.
, als ik te langzame muziek heb, pas ik me aan en ga ik gewoon te langzaam lopen, als ik snelle muziek heb, ga ik snel lopen. Ik neem zowiezo wel kleine pasjes.. Ben ook maar 1.63
.Yv_ schreef:Dat is dus een beetje het probleem Arwen_, als ik te langzame muziek heb, pas ik me aan en ga ik gewoon te langzaam lopen, als ik snelle muziek heb, ga ik snel lopen. Ik neem zowiezo wel kleine pasjes.. Ben ook maar 1.63
.
Natasja91: Ben benieuwd naar dat artikel! Ik heb pas ook ergens iets gelezen, dat mensen die op blote voeten hardlopen minder blessures hebben dan mensen met hardloopschoenen? Lijkt me nou niet echt fijn lopen..

. Ben net even een rondje door de huiskamer gaan lopen om te kijken of het een beetje klopte 
.
!
[/quote]
Maris89 schreef:Evy's muziek vind ik eigenlijk niet zo. Gister met Yv gelopen! Ging echt goehoeed! Morgen les 5 van Evy!
Yv_ schreef:Dat is dus een beetje het probleem Arwen_, als ik te langzame muziek heb, pas ik me aan en ga ik gewoon te langzaam lopen, als ik snelle muziek heb, ga ik snel lopen. Ik neem zowiezo wel kleine pasjes.. Ben ook maar 1.63
.
Natasja91: Ben benieuwd naar dat artikel! Ik heb pas ook ergens iets gelezen, dat mensen die op blote voeten hardlopen minder blessures hebben dan mensen met hardloopschoenen? Lijkt me nou niet echt fijn lopen..
en dan is het wel heel belangrijk dat je goede schoenen draagt. Dit i.v.m. je gweicht een aantal maal op je gewrichten neerkomt, je rug, je voeten enz. Ik zou echt helemaal stuk gaan op gewone normale schoenen omdat ik overproneer. Hier hebben heel veel mensen last van, zonder dat ze het weten, en het is dan toch wel heel belangrijk goede schoenen te hebben die de juiste ondersteuning geven.
..
??
) en wil toch eens kijken hoe het nou met mijn hartslag gesteld is.. Gewoon benieuwd of ik nog goed ga zeg maar, ook bij de langere afstanden. Lopen jullie met hartslagmeter? Welke hebben jullie? En waarom lopen jullie ermee?
. Toen ik daar was, kwam ik ze regelmatig tegen
. Maar of ze dat nou deden omdat ze het fijn vonden of omdat ze nou geen geld voor schoenen hadden, is natuurlijk maar de vraag
.