Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Th0mas schreef:Ik gebruik na het eten (ontbijt en avondeten) chloorhexine alcoholvrije mondspoeling, het is misschien voor sommige mensen smerig maar geeft wel een heel schoon gevoel na het spoelen. Onsteking gaat dan snel weg van die spoelen.
de eerste 3 dagen te doen.

Maar bedankt voor de tips, ik ga meteen even een coolpack halen.
Dus ben totaal niet voorbereid maar ben er tenminste snel vanaf (althans, voor de helft aangezien over 2 weken de andere kies onder eruit moet
). 

Maandag moeten mijn kiezen links eruit, waarvan de onderste gebroken moet worden (alleen bovenkant moet er nu uit, onderkant pas over een jaar)
Szan schreef:Ja, dat kan onder narcose.. Maar weet niet of ze dat zomaar doen
Ik moest in eerste instantie onder volledige narcose behandeld worden, maar de kaakchirurg zei dat ze dat proberen te vermijden als het eten kan. Het herstel daarna duurt namelijk veel langer, zei hij
Iemand hier ook verstand van het breken van kiezen?Maandag moeten mijn kiezen links eruit, waarvan de onderste gebroken moet worden (alleen bovenkant moet er nu uit, onderkant pas over een jaar)
De verdoving werkte niet meteen dus moest uiteindelijk 4 spuiten hebben, maar de haak van de tandarts in je tandvlees om tandsteen weg te halen is pijnlijker (en dat wil wat zeggen aangezien ik anti-naalden ben). De kies was er zo uit in een paar delen en ik stond zo weer buiten. Mijn wang is wel dik, dus ben nu flink aan het koelen.
Vanochtend beide rechterkiezen getrokken, waarvan eentje gebroken moest worden. Verschrikkelijke verdovingsprikjes, maar daarna voelde ik helemaal niets gelukkig
Nu hopen dat de pijn meevalt als de verdoving uitgewerkt is straks....
0,0 last tijdens de behandeling, toen de verdoving uitwerkte een beetje, maar niet eens genoeg om een ibuprofen te nemen. Valt dus 100% mee.. Geen nabloedingen, niets. Kan alleen nog niet eten, dus heb hongerrr.... Want yoghurt en soep vullen niet