en ben ik nog steeds moe.......heb het echt alleen in de lente/zomermaanden dat ik me zo voel, moet wel van de allergie zijn. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en ben ik nog steeds moe.......heb het echt alleen in de lente/zomermaanden dat ik me zo voel, moet wel van de allergie zijn. 
Linda1989 schreef:Hier nog iemand met hooikoorts.
Dit jaar zette de hooikoorts pas echt door, regelmatig een vermoeid gevoel, (neus)verkouden, jeukende ogen en dit jaar is één oog nog dikker en rood.
Sinds afgelopen week ben ik begonnen met homeopathische druppels van A. Vogel (Pollinosan). Omdat het homeopathische is zal het in de eerste week een beetje "verergeren", maar in de loop der tijd afnemen, volgens de beschrijving. Maar dit geld voor alle homeopathische middelen. Hoe snel het helpt zal ik hopelijk snel achter komen. Eigenlijk moest ik hier twee weken voor de hooikoorts periode mee beginnen, weer een tip voor volgend jaar.

SusanH schreef:Fnanne: toen ik zwanger was had ik ook bijna nergens last van, heb gewoon heel lang helemaal niks aan medicijnen hoeven gebruiken.
urselin schreef:Ik wrijf altijd met mijn tong over mijn gehemelte als het daar jeukt
Hopelijk werkt die xyzal voor je Mandy! Bij mij hielp die ook niet, werd er alleen ontzettend moe van.
Zo raar, ik heb hier hele erge last van hooikoorts, net te paard de bergen in geweest (veel bomen en gras) en daar had ik nergens last van
Ben me toch duf/raar in m'n hoofd. Alles komt vertraagd aan, werken kostte héél veel moeite.
Fijn..

MamboBeach schreef:Ik heb een vraagje... Nog nooit hooikoorts gehad. Het begon een aantal weken geleden, verkouden, loopneus, niezen, beetje pijn in de keel en vroeg me af wanneer het door zou zetten en dan zwakte het weer af. Dat gaat nu een aantal weken zo door en ik bedacht me dat ik wellicht hooikoorts heb. Wel wat laat, ik zit namelijk niet in de 'doelgroep'.![]()
Soms een zere keel, dan weer kriebelen en hoesten. Is dit herkenbaar voor jullie? Ik ben ook best moe en voel me niet ziek maar ook niet lekker fit. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Pas had ik ook een beetje zo'n piepende ademhaling
Zijn jullie daarvoor naar de dokter geweest?
zalig!